Η AMG GT S «υποδύεται» το supercar σε εμφάνιση, όμως μέσω του χαρακτήρα της «παίζει» άνετα τον ρόλο του αυθεντικού καθημερινού sportscar.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η AMG GT S «υποδύεται» το supercar σε εμφάνιση, όμως μέσω του χαρακτήρα της «παίζει» άνετα τον ρόλο του αυθεντικού καθημερινού sportscar.

Οδική συμπεριφορά: Πολυσχιδής και πολυτάλαντη

17.762 Επισκέψεις στο άρθρο (9/6/2016)

H διάταξη transaxle έχει «φορεθεί» σε πολλά μοντέλα της αυτοκίνησης, με τους Ιταλούς να την χρησιμοποιούν περισσότερο. Η Mercedes την είχε εφαρμόσει και στην SLS AMG.

H Mercedes AMG GT S είναι ένα μηχάνημα οδήγησης που δεν αμφιταλαντεύεται μεταξύ του καθαρόαιμου σπορ και καθημερινού αυτοκινήτου. Είναι εντυπωσιακό ότι τα καταφέρνει εξίσου καλά και στους δυο τομείς και αυτό το επιτυγχάνει μέσω του συστήματος DRIVE SELECT το οποίο θα αναπτύξουμε παρακάτω. Με τον σχεδιασμό του μοντέλου να έχει επικεντρωθεί από λευκό χαρτί στην διαμόρφωση αυτού του χαρακτήρα, είναι σαφές ότι οι μηχανικοί της AMG κατασκεύασαν αυτό ακριβώς που ήθελαν και που έλειπε από την γκάμα των μοντέλων της Mercedes. 

Ανάρτηση AMG RIDE CONTROL 
Η ανάρτηση AMG RIDE CONTROL με την σπορ ρύθμιση είναι στάνταρ στην έκδοση S και μέσω εκείνης συντελείται ο διττός της χαρακτήρας σε μεγάλο βαθμό, αφού ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει τα χαρακτηριστικά απόσβεσής της μέσω του σχετικού διακόπτη από την κεντρική κονσόλα του AMG DRIVE UNIT. Στην Comfort ρύθμιση ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου είναι αυτός που υποδηλώνει το όνομά της. Eνα GT μεγάλων αποστάσεων που κινείται με άνεση και σταθερότητα σε μεγάλες ταχύτητες. Είναι χαρακτηριστικό των sportscar και είναι και της AMG GT S το γεγονός ότι όσο μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα κίνησης, τόσο καλύτερα δουλεύει η ανάρτηση που στην περίπτωσή μας αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω. Οσο αγριεύουν οι διαθέσεις του οδηγού και παίζει με το σχετικό περιστροφικό διακόπτη του DRIVE SELECT, τόσο μεταβάλλεται και ο χαρακτήρας της AMG GT S. Στην ρύθμιση Sport+ για παράδειγμα όλα τα επιμέρους στοιχεία αγριεύουν με το τιμόνι να γίνεται πιο βαρύ και κοφτερό, το κιβώτιο να αλλάζει πιο ψηλά και πιο βίαια και την ανάρτηση να μπαίνει σε mode που εξαλείφει τις κλίσεις και αποσβένει πιο ξερά τις όποιες ανωμαλίες. Στην θέση Race που διαθέτει αποκλειστικά η έκδοση S της AMG GT, καθίσταται έτοιμη για πίστα και ο χρόνος ξεκινά.

Στην πίστα
Η συμπεριφορά της AMG GT S είναι σε κάθε περίπτωση αυτή που περιμένεις από ένα αυτοκίνητο με τέτοια χαρακτηριστικά. Μέχρι ένα σημείο χαρακτηρίζεται και φιλική με την υπερστροφή να κάνει την εμφάνισή της ομαλά στις εξόδους των στροφών. Αν βγάλεις το ESP εκτός (3 θέσεις) και ψάξεις το όριο θα πρέπει να είσαι απόλυτα προσηλωμένος σε ότι κάνεις. Η αυξημένη απόδοση και ο τρόπος που η δύναμη βγαίνει στο δρόμο απαιτούν εγκράτεια στο γκάζι, ενώ η αίσθηση που λαμβάνεις από το τιμόνι δεν σε βοηθάει απόλυτα. Η αρχική υποστροφή που παρουσιάζει είναι λογική αντίδραση του καλοζυγισμένου πλαισίου και εύκολα μετατρέπεται σε υπερστροφή με τον χρόνο να επιτυγχάνεται μόνον όταν εξοικειωθείς με τις αντιδράσεις αυτές. Για καλύτερα αποτελέσματα το Sport + πρόγραμμα είναι εκείνο που μπορεί να το εξασφαλίσει αυτό με το ESP στη θέση Off Handling Mode.
Tα φρένα είναι αποτελεσματικά και έχουν πολύ καλή αίσθηση, ενώ προαιρετικά η AMG GT S μπορεί να εξοπλιστεί με κεραμικούς δίσκους μεγαλύτερης διαμέτρου. Οδηγώντας την πάντως σε σβέλτους ρυθμούς στην πίστα και τα στάνταρ φρένα της επαρκούν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green