Η Mercedes-AMG GT S μοιάζει στο φυσικό της περιβάλλον στην πίστα.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Mercedes-AMG GT S μοιάζει στο φυσικό της περιβάλλον στην πίστα.

Test: Μercedes-AMG GT S

17.744 Επισκέψεις στο άρθρο (9/6/2016)

Η Mercedes-AMG GT S είναι μια τελειομανής ντίβα που ξεσπά αιφνιδιαστικά όταν πατήσεις τα κουμπιά της και την πιέσεις. Τότε δείχνει τον σκληροπυρηνικό της χαρακτήρα και απαιτεί να είναι το επίκεντρο της προσοχής σου…

Οι κόμπακτ διαστάσεις της AMG GT S σε συνδυασμό με τα τεχνικά της χαρακτηριστικά και κάποια στοιχεία της σχεδίασης, δεν αφήνουν περιθώρια για αμφισβήτηση του στόχου της. Στουτγάρδη ακούει; 
Με μια ματιά
- Διθέσιο κουπέ με σπορ χαρακτήρα
- Κινητήρας 4,0 λτ. με 510 ίππους και 650 Nm ροπής
- 0-100 σε 3,8 δλ. και 310 χλμ. τελικής
- Tιμή από 204.550 ευρώ
Η AMG GT είναι το δεύτερο σπορ αυτοκίνητο που κατασκευάζεται «in house» από τη Mercedes AMG. Το πρώτο ήταν η αρκετά ακριβότερη SLS AMG που πλησίαζε περισσότερο σε προδιαγραφές τα supercar. Η «AMG GT» και η «S» έκδοση αυτής που οδηγούμε, είναι ένα αυθεντικό αυτοκίνητο της λίγκας των sportscar, της κατηγορίας που με άνεση έχει σφετεριστεί εδώ και χρόνια η Porsche 911. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο εντυπωσιακό σε όλα τα επίπεδα, με ζυγισμένο χαρακτήρα, που μπορεί να καλύψει με άνεση τις ανάγκες του οδηγού της. Είτε αυτές ορίζονται από την καθημερινότητά του, είτε ξεφεύγουν κατά πολύ από αυτές και πάνε σε άλλα, πιο αγωνιστικά μονοπάτια. Ο όρος «everyday supercar» αν και έχει χρησιμοποιηθεί πολύ στην περίπτωση της 911, βρίσκει και εδώ εφαρμογή. Η AMG GT όπως υποδηλώνει και η ονομασία της, είναι πρωτίστως ένα Grand Tourismο αυτοκίνητο μεγάλων αποστάσεων, ενώ στην έκδοση S που διαθέτει πιο σπορ χαρακτηριστικά, αποκτά το χρίσμα του «καθηλωτικού» σπορ αυτοκινήτου.
Η επιτομή της γοητείας
Το κορυφαίο αυτή τη στιγμή αυτοκίνητο στην γκάμα της Mercedes, είναι ένα από τα ομορφότερα που κυκλοφορούν στους δρόμους ανεξαρτήτου κατηγορίας. Η σχεδίαση του κουπέ αμαξώματος είναι εντυπωσιακή και χορταστική ακόμα και χωρίς τις Gullwing πόρτες. Κύρια χαρακτηριστικά της σχεδίασης αποτελούν το μεγάλο εμπρόσθιο ρύγχος και τα ανασηκωμένα «καπούλια» του πίσω μέρους, ενώ το καπό με τα powerdomes, οι μεγάλοι αεραγωγοί στην μάσκα και τον προφυλακτήρα και οι τροχοί των 19 και 20 ιντσών που βρίσκονται στα άκρα του αμαξώματος των 4,5 μ., τονίζουν υπέρμετρα το χαρακτήρα του αεροδυναμικού αμαξώματος (Cd: 0,36, που θυμίζει έντονα τα θρυλικά «ασημένια βέλη» της εταιρείας. Το «Coke bottle theme» όπως το ονομάζει η Mercedes, αναπαρίσταται στην εξωτερική σχεδίαση της καμπίνας και αποτελεί και εκείνο ένα από τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά, όχι μόνο της AMG GT αλλά και των υπόλοιπων κουπέ μοντέλων της εταιρείας. Aπλά εδώ είναι η πρώτη του εφαρμογή μιας και το μοντέλο παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2014. 

Ο V8 των 510 ίππων μπορεί εύκολα να... εξαφανίσει τα πίσω ελαστικά.

Ο V8 των 510 ίππων μπορεί εύκολα να... εξαφανίσει τα πίσω ελαστικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto