Η Mercedes GLC 220d κρύβει τον όγκο και το βάρος της, όντας άνετη χωρίς όμως να είναι πλαδαρή.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Mercedes GLC 220d κρύβει τον όγκο και το βάρος της, όντας άνετη χωρίς όμως να είναι πλαδαρή.

Στο δρόμο: Aνετη και ικανή σε κάθε τερέν

(7/10/2016)

Αν υπήρχε όργανο για τη μέτρηση της άνεσης και της ποιότητας κύλισης, με την GLC 220d θα τερμάτιζε! Η ικανότητα λείανσης των κακοτεχνιών είναι υποδειγματική με αποτέλεσμα η GLC να προσφέρει κορυφαία άνεση και μια ξεχωριστή εμπειρία οδήγησης. Αεροδυναμικοί και λοιποί θόρυβοι παραμένουν σε τόσο χαμηλά επίπεδα, που ακόμη και στην τελική ταχύτητα μπορείς να ακούσεις τους πίσω επιβάτες να ψιθυρίζουν.  Για τα δεδομένα της κατηγορίας, η GLC είναι ευκολοοδήγητη χωρίς να είναι πλαδαρή. Χάρη και στην τετρακίνηση και στα φαρδιά μετατρόχια «πατάει» αρχοντικά, αλλάζει κατεύθυνση με προθυμία, φρενάρει με περισσή σιγουριά, εμφανίζει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και γέρνει λογικά. Κυρίως όμως κρύβει τον όγκο και το βάρος της, που ούτως ή άλλως είναι μειωμένο σε σχέση με την GLK. Παράλληλα το τιμόνι είναι γρήγορο, ακριβές και αρκετά πληροφοριακό για όχημα του είδους. Φυσικά στον στάνταρ και στον έξτρα εξοπλισμό συναντάμε όλο το σύγχρονο high tech ηλεκτρονικό οπλοστάσιο της Mercedes! Στα θετικά αν μη τι άλλο και το κιβώτιο, που αλλάζει τις ταχύτητες πολύ γρήγορα, ανεπαίσθητα και χωρίς κομπιάσματα, ιδίως όταν ο οδηγός επιλέξει τις ρυθμίσεις Sport και Sport Plus του συστήματος Dynamic Select. Αυτό είναι στάνταρ και εκτός από τα παραπάνω προγράμματα διαθέτει επίσης τα Eco, Comfort και Individual για τη λειτουργία του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, του τιμονιού και της ανάρτησης.

Αγρίμι εκτός δρόμου
Εκτός δρόμου, η GLC δεν ξεχνάει τους καλούς της τρόπους. Ισοπεδώνει το κακοτράχαλο και δεν κάνει εύκολα πίσω κρατώντας «ατσαλάκωτους» τους επιβάτες. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, οι καλές γωνίες αναρρίχησης και το έξτρα πακέτο «Off Road» αποτελούν συμμάχους, που βοηθούν την κίνηση σε έδαφος με έντονο ανάγλυφο. Με ένα σετ καταλληλότερων ελαστικών η GLC ουσιαστικά θα μπορούσε να σκαρφαλώσει σχεδόν παντού, εκεί που ούτε ένας στους χίλιους από τους αγοραστές της δεν θα τολμήσει.

Τετρακίνηση και πακέτο «off road»
Το στάνταρ σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MATIC είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, μοιράζει την ροπή σε ποσοστό 45% εμπρός και 55% πίσω. Το έξτρα πακέτο off road προσφέρει 5 επιπλέον προγράμματα λειτουργίας (offroad, incline για άνοδο σε κλίση μέχρι 75%, rocking assist για κακοτράχαλα, slippery για χιόνι και λάσπη και trailer για καλύτερη ικανότητα έλξης) για κατάλληλα προσαρμογή της τετρακίνησης, του αυτόματου κιβωτίου και της ανάρτησης. Επιπροσθέτως, υπάρχει και το σύστημα «Down Hill Regulation» μέσω του οποίου ο οδηγός ρυθμίζει την ταχύτητα κατάβασης του οχήματος σε έντονα επικλινή εδάφη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
skoda