Η GLC είναι ο αντικαταστάτης της GLK, παίρνοντας από αυτή την σκυτάλη στην γκάμα των μεσαίων SUV της μάρκας.

Το αστέρι στη μάσκα της Mercedes GLC.

Κομψά τα πίσω φώτα, ακολουθούν τη σχεδιαστική φιλοσοφία των υπόλοιπων SUV της μάρκας.

Test: Mercedes GLC

Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/10/2016

Η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση της νέας Mercedes GLC κάνει σχεδόν τα πάντα με αρχοντικό στυλ, αλλά και αξιοσημείωτη οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου.

 
What is new
Turbodiesel 2,2 λτ
170 άλογα, 400 Nm ροπής
Καίει 7,8 λτ./100 χλμ.
Από 59.710 ευρώ
 
+ Σχεδίαση, άνεση και ποιότητα κύλισης, οδική συμπεριφορά, ευκολία οδήγησης, ευρυχωρία, λειτουργία κιβωτίου-επιδόσεις, εκτός δρόμου ικανότητες, τεχνολογία, κατανάλωση
- Τιμή, φορολογικά βάρη, μικρό ρεζερβουάρ, χειρισμός συστήματος infotainment, κόστος έξτρα 
 
Η «βασική» πετρελαιοκίνητη Mercedes GLC (το C μπήκε για να κάνει εμφανή την σχέση της με την νέα C-Class) δε διαφέρει οπτικά από την βενζινοκίνητη έκδοση, που δοκιμάσαμε στο τεύχος 45/2015. Μόνο το λογότυπο 220d στο πίσω αριστερό μέρος κάνει τη διαφορά. Σε κάθε περίπτωση, οι χορταστικές καμπύλες και το μυώδες αμάξωμα κερδίζουν τις εντυπώσεις με το καλημέρα. Παράλληλα ορίζουν την πλήρη αποστασιοποίηση απέναντι στην, τετραγωνισμένη και γεμάτη ακμές, GLK την οποία και αντικατέστησε στη γκάμα των μεσαίων SUV της Mercedes.
 
Από 59.710 ευρώ 
Για να αποκτήσει κανείς τη νέα Mercedes GLC 220d 4 MATIC πρέπει να βάλει ακόμη πιο βαθειά το χέρι στην τσέπη σε σχέση με την βενζινοκίνητη GLC 250, αφού η τιμή της ξεκινάει από 59.710 ευρώ και φτάνει πολύ παραπάνω αν κανείς εξαντλήσει τον μακρύ κατάλογο με τα έξτρα. Ο βασικός εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας πάντως είναι πλήρης.