Απόλυτα ασφαλή και απροβλημάτιστα τα οδικά χαρακτηριστικά του νέου Micra, με την πλάστιγγα να γέρνει προς την άνεση.

Στο δρόμο

126.825 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/12/2015

Τίποτε δεν έχει αλλάξει στα δομικά στοιχεία του Μicra και κατά συνέπεια τίποτε δεν έχει αλλάξει και στην οδική του συμπεριφορά. Το πρώτο που θα λατρέψεις στο Micra είναι και το ζητούμενο από ένα μικρό αυτοκίνητο, ήτοι η ευκολία οδήγησης στην πόλη. Το τιμόνι κόβει εντυπωσιακά (κύκλος στροφής μόλις 9,3 μ.), η περιφερειακή ορατότητα είναι άριστη, ενώ το παρκάρισμα είναι παιχνίδι χάρη στο ελαφρύ τιμόνι (υπάρχει και το έξτρα Σύστημα Parking Slot Measurement, που ελέγχει αν το αυτοκίνητο χωράει στη θέση που εντοπίζεις).


Η V-Platform, όπως ονομάζεται η νέα πλατφόρμα πάνω στην οποία κτίστηκε το Micra, είναι πιο ελαφριά και άκαμπτη από την παλιά. Mαζί με τη χρήση μιας σειράς άλλων ελαφρύτερων υλικών σε διάφορα τμήματα του αυτοκινήτου (ρεζερβουάρ, μπροστινή ανάρτηση, καθίσματα και ταμπλό), έχει επιτευχθεί αρκετή μείωση του βάρους του οχήματος (-35 κιλά). Η ανάρτηση περιλαμβάνει την κλασική διάταξη των Γονάτων ΜακΦέρσον εμπρός και του ημιάκαμπτου άξονα πίσω.

Αν πιέσεις το Micra θα διαπιστώσεις πως δίνει έμφαση στην άνεση και οι ανάρτηση έχει μεγάλες διαδρομές για να ρουφά τις ανωμαλίες. Σαν αποτέλεσμα, οι κλίσεις στις στροφές είναι τονισμένες, η υποστροφή έρχεται σχετικά γρήγορα και δε λείπουν κάποιες αναπηδήσεις από τον πίσω άξονα. 

Σε κάθε περίπτωση οι αντιδράσεις είναι προοδευτικές και ελεγχόμενες, ενώ το στάνταρ ESP διακόπτει άμεσα κάθε πιθανή τάση αποσταθεροποίησης. Στον ανοιχτό δρόμο το Micra είναι αρκετά σταθερό και δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους. Ο θόρυβος πάντως είναι αισθητός.

Tags: NISSAN MICRA