Το Peugeot 308 GT είναι 7 χλστ. εμπρός και 10 χλστ. πίσω πιο χαμηλό σε σχέση με τις κανονικές εκδόσεις, ενώ η ανάρτηση είναι σκληρότερη κατά 10 με 20%. Στην πράξη συνδυάζει ιδανικά το κράτημα με την άνεση, αφού έχει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης χωρίς να κοπανάει και τολμούμε να πούμε πως η ρύθμιση της ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, ημιάκαμπτος άξονας πίσω) είναι για σεμινάριο. Το μικρό σε διάμετρο τιμόνι συμβάλλει ώστε να μην χρειάζεται να κάνεις μεγάλες κινήσεις και διορθώσεις πίσω από το τιμόνι και βελτιώνει την αίσθηση που αποκομίζεις από το δρόμο, ωστόσο θα το θέλαμε λίγο πιο κοφτερό, συγκρίνοντας με τα δεδομένα της κατηγορίας. Τέλος, υπό πίεση η μούρη δεν δυσκολεύεται να κλίνει προς το εσωτερικό της στροφής παρά τις κλίσεις του αμαξώματος, ενώ όταν αφήνεις το γκάζι μπορείς να παίξεις και με την ουρά αυξάνοντας έτσι την οδηγική απόλαυση. Στην ευθεία καταπίνει με ευκολία τα χιλιόμετρα, ενώ τα φρένα είναι άκρως αποτελεσματικά και με καλή αίσθηση.
Yπάρχει καλύτερος συνδυασμός από το πετρελαιοκίνητο 308 GT των 181 ίππων;Απάντηση:
Ναι,υπάρχει..τα 35+ χιλιάρικα(που δεν έχω) στη τσεπη μου κι ένα μεταχειρισμενο χιλιαράκι yaris να βολοδέρνω στα πέριξ...
Yπάρχει καλύτερος συνδυασμός από το πετρελαιοκίνητο 308 GT των 181 ίππων;Απάντηση: Ναι,υπάρχει..τα 35+ χιλιάρικα(που δεν έχω) στη τσεπη μου κι ένα μεταχειρισμενο χιλιαράκι yaris να βολοδέρνω στα πέριξ...
ειναι τα πλεον καταλληλα για να βαζεις την οικογενεια σου μεσα και να πηγαινεις τεζα