" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η προσθήκη του 1,6 TDI ολοκληρώνει το Ibiza, μιας και οι 90 ίπποι προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις σε συνάρτηση με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Καλό το 5αρι κιβώτιο, με σφιχτή αίσθηση. Η 6η σχέση θα αναδείκνυε ακόμα περισσότερο τον κινητήρα στον αυτοκινητόδρομο.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Του πάει γάντι

Διαβάστηκε από 19112 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/3/2015

Κάτω από το καπό του Ibiza υπάρχει ένας πετρελαιοκινητήρας των 1.598 κ.εκ. με τεχνολογία common rail, η απόδοση του οποίου αγγίζει τους 90 ίππους, ενώ η ροπή τα 230 Νm, νούμερο που προσφέρει ικανοποιητικό τράβηγμα από χαμηλά, χαρακτηριστικό που δεν αναγκάζει τον οδηγό να καταφεύγει συνεχώς στον επιλογέα, ενώ παράλληλα κατορθώνει να κρατά χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου, η οποία αγγίζει τα 4,2 λτ./100χλμ. Στο τομέα των επιδόσεων το Ibiza τα πάει πολύ καλά μιας και για την διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 10,4 δλ, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 178 χλμ/ώρα. 


Το τράβηγμα του κινητήρα είναι δυνατό από το χαμηλό φάσμα στροφών μιας και η ροπή είναι διαθέσιμη από τις μόλις 1.500 σ.α.λ., επιτρέποντας στον οδηγό ακόμα και να κινείται με μια σχέση πάνω. Βέβαια τα πράγματα θα ήταν λίγο καλύτερα αν είχε μεγαλύτερο ωφέλιμο εύρος μιας και η πτώση της ροπής εμφανίζεται μετά τις 2.500 σ.α.λ., κάτι που γίνεται αντιληπτό στην καθημερινή συμβίωση με το Ibiza. 

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 5 σχέσεων, όντας λίγο σφιχτό, εν τούτοις όμως αρκετά ακριβές στο κούμπωμά του. Βέβαια η έλλειψη της 6ης σχέσης φαίνεται στον συγκεκριμένο κινητήρα, μιας και η ύπαρξή της θα έριχνε περαιτέρω τις στροφές του κινητήρα στον αυτοκινητόδρομο και κατά συνέπεια την κατανάλωση καυσίμου. Πολύ καλές εντυπώσεις αποκομίσαμε κι από το σύστημα πέδησης του Ibiza, το οποίο εξοπλίζεται με αεριζόμενους δίσκους εμπρός και δίσκους πίσω. Έτσι, από τα 100 χλμ/ώρα έως την πλήρη ακινητοποίηση απαιτούνται 36,2 μέτρα, ενώ το πεντάλ του φρένου προσφέρει καλή αίσθηση. 

Tags: SEAT IBIZA
 
  • elmariachi

    Που κατάντησε η SEAT να έχει μοντέλο (Ibiza) φθηνότερο και από την Dacia (SANDERO 1.5 dCi 75hp STYLE 13.890€). Αν ήταν να διαλέξω μεταξύ των δυο θα επέλεγα το Dacia SANTERO διότι έχει τον κορυφαίο κινητήρα (dCi) που βγάζει από 75hp έως 115hp. Έκτος αυτού με προβληματίζει και η χαμηλή τιμή του Ibiza.

      2

Τα μικρά με τον μικρότερο κύκλο στροφής

Τι κάνεις όταν τρακάρεις & τι όχι;

Χρειάζονται τελικά τα χημικά πρόσθετα;

Τι ξέρεις για το ABS;

Η κίνηση στους δρόμους

Aνανεωμένα Audi RS 5 Coupe & RS 5 Sportback

Nέο Suzuki Swift Extreme Concept

Πιστή στις παραδόσεις η νέα Mercedes S-Class

Δοκιμή: Νέο Renault Clio

Δύο υβριδικά Audi Q7 με έως 465 PS

Hyundai Tucson Vs Peugeot 3008 Vs VW Tiguan

Η «μαυροφορούσα» έκδοση του Velar

Η Νο.1 χώρα σε πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

NISSAN: X-Trail με φουλ χώρους & καλή τιμή

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

MITSUBISHI: Οδήγησε τα όλα & αγόρασε από 10.240€

RENAULT: Δωρεάν Χειμερινός Έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »