" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η προσθήκη του 1,6 TDI ολοκληρώνει το Ibiza, μιας και οι 90 ίπποι προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις σε συνάρτηση με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Καλό το 5αρι κιβώτιο, με σφιχτή αίσθηση. Η 6η σχέση θα αναδείκνυε ακόμα περισσότερο τον κινητήρα στον αυτοκινητόδρομο.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Του πάει γάντι

Διαβάστηκε από 18690 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/3/2015

Κάτω από το καπό του Ibiza υπάρχει ένας πετρελαιοκινητήρας των 1.598 κ.εκ. με τεχνολογία common rail, η απόδοση του οποίου αγγίζει τους 90 ίππους, ενώ η ροπή τα 230 Νm, νούμερο που προσφέρει ικανοποιητικό τράβηγμα από χαμηλά, χαρακτηριστικό που δεν αναγκάζει τον οδηγό να καταφεύγει συνεχώς στον επιλογέα, ενώ παράλληλα κατορθώνει να κρατά χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου, η οποία αγγίζει τα 4,2 λτ./100χλμ. Στο τομέα των επιδόσεων το Ibiza τα πάει πολύ καλά μιας και για την διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 10,4 δλ, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 178 χλμ/ώρα. 


Το τράβηγμα του κινητήρα είναι δυνατό από το χαμηλό φάσμα στροφών μιας και η ροπή είναι διαθέσιμη από τις μόλις 1.500 σ.α.λ., επιτρέποντας στον οδηγό ακόμα και να κινείται με μια σχέση πάνω. Βέβαια τα πράγματα θα ήταν λίγο καλύτερα αν είχε μεγαλύτερο ωφέλιμο εύρος μιας και η πτώση της ροπής εμφανίζεται μετά τις 2.500 σ.α.λ., κάτι που γίνεται αντιληπτό στην καθημερινή συμβίωση με το Ibiza. 

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 5 σχέσεων, όντας λίγο σφιχτό, εν τούτοις όμως αρκετά ακριβές στο κούμπωμά του. Βέβαια η έλλειψη της 6ης σχέσης φαίνεται στον συγκεκριμένο κινητήρα, μιας και η ύπαρξή της θα έριχνε περαιτέρω τις στροφές του κινητήρα στον αυτοκινητόδρομο και κατά συνέπεια την κατανάλωση καυσίμου. Πολύ καλές εντυπώσεις αποκομίσαμε κι από το σύστημα πέδησης του Ibiza, το οποίο εξοπλίζεται με αεριζόμενους δίσκους εμπρός και δίσκους πίσω. Έτσι, από τα 100 χλμ/ώρα έως την πλήρη ακινητοποίηση απαιτούνται 36,2 μέτρα, ενώ το πεντάλ του φρένου προσφέρει καλή αίσθηση. 

Tags: SEAT IBIZA
 
  • elmariachi

    Που κατάντησε η SEAT να έχει μοντέλο (Ibiza) φθηνότερο και από την Dacia (SANDERO 1.5 dCi 75hp STYLE 13.890€). Αν ήταν να διαλέξω μεταξύ των δυο θα επέλεγα το Dacia SANTERO διότι έχει τον κορυφαίο κινητήρα (dCi) που βγάζει από 75hp έως 115hp. Έκτος αυτού με προβληματίζει και η χαμηλή τιμή του Ibiza.

      2

Tα πιο γρήγορα μικρομεσαία στα 19.000 ευρώ

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Αποκλειστικό: Νέο VW Tiguan

Σε ποιά μάρκα συγχωρείς τα πάντα;

Η κίνηση στους δρόμους

Γιατί το τρέχον Captur αξίζει προσοχής;

5 λάθη που κάνουμε όταν οδηγούμε diesel

5 TIPS για τη σωστή λειτουργία του κλιματισμού

Είναι καθαρό το τιμόνι σου;

Δέρμα ή υφασμα;

6 έξυπνα tips στην αγορά ελαστικών (+vid)

Νέες plug-in υβριδικές A-Class & B-Class 250e

Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »