Στις στροφές, το νέο TT αρέσκεται σε πίεση χωρίς να χάνει την πρόσφυσή του. Τα φρένα, το ακινητοποιούν από στάση σε απόσταση ρεκόρ.

Στις στροφές, το νέο TT αρέσκεται σε πίεση χωρίς να χάνει την πρόσφυσή του. Τα φρένα, το ακινητοποιούν από στάση σε απόσταση ρεκόρ.

Στο δρόμο: Απολαυστικό και με κορυφαία φρένα

51.072 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2015)

Η οδήγηση του νέου TT είναι και αυτή που αποκαλύπτει πιο ξεκάθαρα τις προθέσεις των ανθρώπων της Audi να προσδώσουν σε αυτό το TT έναν πιο σπορ χαρακτήρα από κάθε άλλη φορά. 


Με το νέο πλαίσιο (MQB) υπό μάλης, το TT ελαφραίνει, γίνεται πιο άκαμπτο και παράλληλα, αποκτά μια «σπιρτάδα» και αμεσότητα, που δεν είχαμε δει ξανά στις προηγούμενες γενιές του. Αυτό, έχει άμεσα οφέλη τόσο στην άνεση αφού το αυτοκίνητο περνά σαν «ένα πράγμα» πάνω από τις εγκάρσιες ανωμαλίες, όσο και φυσικά, στα οδικά του χαρακτηριστικά, που προκαλούν περισσότερο από ποτέ για πίεση και οδηγική απόλαυση. Έτσι, σε ένα δρόμο με στροφές, το TT θα στρίψει γρήγορα, με απόλυτη ασφάλεια και κυρίως, πιο άμεσα από ποτέ.

Η συμμετοχικότητα του πίσω μέρος μπορεί να λείπει και το πλασάρισμα πριν τη στροφή δύσκολα μπορεί να επιτευχθεί, ωστόσο μένοντας στις γραμμές του, ο οδηγός μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα και κυρίως, με περισσότερη ασφάλεια από κάθε άλλη φορά. Στο ίδιο μήκος κύματος έρχονται και τα κορυφαία φρένα, τα οποία ούτε λίγο ούτε πολύ ακινητοποίησαν στις μετρήσεις μας το TT από τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 33,7 μέτρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green