Το νέο VW Caddy αναμένεται να λανσαριστεί αρχικά στην αγορά της Γερμανίας μέσα στο καλοκαίρι και σταδιακά στις υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο VW Caddy αναμένεται να λανσαριστεί αρχικά στην αγορά της Γερμανίας μέσα στο καλοκαίρι και σταδιακά στις υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε.

Το VW Caddy 4ης γενιάς

17.279 Επισκέψεις στο άρθρο (5/2/2015)

Η νέα -4η κατά σειρά- γενιά του VW Caddy αναμένεται να ξεκινήσει την ευρωπαϊκή της εμπορική «καριέρα» από το καλοκαίρι και θα εφοδιάζεται με κινητήρες προδιαγραφών Euro6, ισχύος 84 – 150 ίππων.

Με περισσότερες από 1,5 εκ. πωλήσεις για τη προηγούμενη γενιά του κατά τη διάρκεια των τελευταίων 11 ετών, το VW Caddy συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο εμπορικών οχημάτων στην κατηγορία του και όχι μόνο. Σε μια ιδιαίτερη εκδήλωση, παρουσία εκπροσώπων του Τύπου από διάφορες χώρες της Ε.Ε., η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία προχώρησε στην πρώτη επίσημη παρουσίαση της 4ης γενιάς του δημοφιλούς μοντέλου της, που αναμένεται να λανσαριστεί σε πανευρωπαϊκό επίπεδο από το καλοκαίρι του 2015 και μετά.Τροποποιημένη σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικούΟι βασικές διαφορές στη σχεδίαση του νέου VW Caddy σε σχέση με τον προκάτοχο του εστιάζονται στο εμπρόσθιο και το πίσω τμήμα του αμαξώματος. Η νέα μάσκα σε συνδυασμό με το σχήμα του προφυλακτήρα αλλά και των φωτιστικών σωμάτων, δημιουργούν ένα επίπεδο σχήμα που ουσιαστικά εκτίνεται προς τις πλευρές του αμαξώματος μέχρι και τη δεύτερη κολώνα. Παράλληλα, αίσθηση προκαλεί το νέο –πλατύ- «V» στο κάλυμμα του κινητήρα, που ξεκινά από τα φωτιστικά σώματα και καταλήγει στις εμπρός κολώνες του αμαξώματος, στη βάση του παρμπρίζ.Στο πλαϊνό τμήμα συναντάμε την έντονη αυλάκωση στο μέσο της πόρτας που ωστόσο σταματά στο τέλος αυτής, ενώ νέο είναι και το πίσω μέρος του οχήματος χάρη στην εντελώς νέα σχεδίασης των φωτιστικών σωμάτων. Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε πως, σύμφωνα με την εταιρεία, οι βασικές εκδόσεις του νέου Caddy Van θα προσφέρονται χωρίς παράθυρο για την πίσω θύρα ενώ, όπως εννοείται, θα είναι διαθέσιμες εκδόσεις με διπλή ασύμμετρη πίσω θύρα ή μονή που θα ανοίγει με φορά προς τα πάνω.Σε ότι αφορά στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών, η σχεδίαση ακολουθεί το μοτίβο της μορφής του αμαξώματος με τις έντονες οριζόντιες γραμμές να συνθέτουν ένα στιβαρό και επιβλητικό σχεδιαστικά σύνολο. Στις επαγγελματικές εκδόσεις, ακριβώς πάνω από το σχετικό ντουλαπάκι για τον συνοδηγό υπάρχει ένας ανοικτός αποθηκευτικός χώρος, κάτι που δεν υπάρχει στις επιβατικές εκδόσεις. Παράλληλα, ο αποθηκευτικός χώρος στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας φέρει κάλυμμα στις επιβατικές εκδόσεις του μοντέλου.Αντίστοιχες μεταφορικές δυνατότητεςΣύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που η Volkswagen έχει δώσει στη δημοσιότητα, το νέο Caddy Van δεν εμφανίζει διαφορές με την προηγούμενη γενιά του. Συγκεκριμένα, το μήκος του αμαξώματος ανέρχεται στα 4.405 χλστ., ενώ τόσο το πλάτος (1.794χλστ.) όσο και το ύψος του (1.822χλστ.) είναι επίσης αντίστοιχα με το προηγούμενο μοντέλο.Με βάση αυτό, ο χώρος φόρτωσης εμφανίζει ωφέλιμο μήκος 1.781 χλστ., πλάτος 1.340 χλστ. (1.172 χλστ. μεταξύ των θόλων) και ύψος 1.257 χλστ., τιμές αντίστοιχες με τα όσα ίσχυαν έως τώρα. Φυσικά, και ο ωφέλιμος όγκος του χώρου φόρτωσης θα εξακολουθήσει να ξεκινά από τα 3,2κ.μ.Προκειμένου να προσφέρει τη δυνατότητα μεταφοράς αντικειμένων μεγαλύτερου μήκος από το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης, η Volkswagen προσφέρει στον υποψήφιο ιδιοκτήτη του νέου Caddy Van δύο επιλογές. Η πρώτη αφορά σε μια ειδική καταπακτή – άνοιγμα στο πίσω μέρος της οροφής, από όπου τα αντικείμενα θα μπορούν να προεξέχουν. Η δεύτερη αφορά στο ειδικό κάθισμα «Flex Seat» για το συνοδηγό που μπορεί να αναδιπλωθεί και να βυθιστεί προς το δάπεδο. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με την αναδίπλωση του διαχωριστικού μεταξύ της καμπίνας των επιβατών και του χώρου φόρτωσης, αυξάνει το ωφέλιμο μήκος του τελευταίου. Τέλος αξίζει να αναφέρουμε πως το κατώφλι φόρτωσης (απόσταση δαπέδου από το έδαφος) ανέρχεται στα 587 χλστ.Σε ό,τι αφορά στις επιβατικές εκδόσεις του, το νέο Caddy θα είναι διαθέσιμο σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού (Conceptline, Trendline, Comfortline και Highline), ενώ θα είναι σε θέση να υποστηρίξει από 5 έως και 7 επιβάτες σε τρεις σειρές καθισμάτων με διάταξη 2-3-2. Τέλος, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, μέσα στο έτος αναμένεται να λανσαριστεί μια επιπλέον έκδοση του νέου Caddy με την ονομασία «Generation Four» (τόσο στις επιβατικές όσο και στις επαγγελματικές εκδόσεις) που θα προσφέρει πληρέστερο επίπεδο εξοπλισμού.Κινητήρες Euro6 με AdBlue ισχύος 84 – 150 ίππωνΜε βάση τα όσα έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής, όλοι οι πετρελαιοκινητήρες του νέου VW Caddy θα φέρουν ειδικό σύστημα επεξεργασίας των καυσαερίων, προκειμένου να μειωθούν οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx). Για να επιτευχθεί αυτό έχει επιλεγεί η διαδικασία SCR (Selective Catalytic Reduction) που προβλέπει τη χρήση διαλύματος AdBlue (ουρίας) κατά την επεξεργασία των καυσαερίων, γεγονός που με τη σειρά του επιφέρει την ανάγκη ύπαρξης μιας επιπλέον δεξαμενής για το εν λόγω υγρό. Με βάση όλα τα παραπάνω, οι νέοι υπερτροφοδοτούμενοι πετρελαιοκινητήρες του VW Caddy καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro6 ενώ παράλληλα, χάρη στην ύπαρξη του συστήματος Stop/Start στον βασικό τους εξοπλισμό, επιδεικνύουν μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου κατά 1,2λτ./100χλμ. σε σχέση με το παρελθόν.Σε ό,τι αφορά λοιπόν στους πετρελαιοκινητήρες, το νέο VW Caddy θα εφοδιάζεται με επιλογές ενός 4κύλινδρου μηχανικού συνόλου με χωρητικότητα 2,0λτ. με τις εξής αποδόσεις:• 2,0 TDI με ισχύ 75 ίππων και ροπή 225 Nm.• 2,0 TDI με ισχύ 102 ίππων και ροπή 250 Nm.• 2,0 TDI με ισχύ 122 ίππων και ροπή 300 Nm.• 2,0 TDI με ισχύ 150 ίππων και ροπή 340 Nm.Η έκδοση με τους 102 ίππους θα προσφέρεται και με το πακέτο «BlueMotion» που επιφέρει μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου έως και τα 4,2λτ./100χλμ. για τις επιβατικές εκδόσεις (κάτω από τα 4,0λτ./100χλμ. για τις εκδόσεις Van) την ίδια στιγμή που η εκπομπές ρύπων θα περιορίζονται στα 109 γρ./χλμ.Στους βενζινοκινητήρες οι επιλογές είναι πολλαπλές και διαμορφώνονται ως εξής:• 3κύλινδρος TSI 1,0λτ. με ισχύ 102 ίππων και ροπή 175 Nm.• 4κύλινδρος TSI 1,2λτ. με ισχύ 84 ίππων και ροπή 160 Nm.• 4κύλινδρος TSI 1,4λτ. με ισχύ 125 ίππων και ροπή 200 Nm.Τέλος, οι εκδόσεις «EcoFuel» που είναι σε θέση να κάνουν χρήση τόσο αμόλυβδης βενζίνης όσο και φυσικού αερίου (CNG) θα εφοδιάζονται με το εξής μηχανικό σύνολο:• 4κύλινδρος TGI 1,4λτ. με ισχύ 110 ίππων και μέση κατανάλωση φυσικού αερίου από 4,1κιλά/100χλμ.Καταλήγοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο VW Caddy θα είναι διαθέσιμο και σε 4κίνητες εκδόσεις ενώ στα κιβώτια ταχυτήτων οι επιλογές θα περιλαμβάνουν χειροκίνητα κιβώτια με 5 ή 6 σχέσεις καθώς και αυτόματα DSG με 6 ή 7 σχέσεις.Πληρέστατο επίπεδο εξοπλισμούΓια το τέλος αφήσαμε τα… καλύτερα, καθώς σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά, το νέο VW Caddy θα εφοδιάζεται με ένα πληρέστατο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας. Πέραν λοιπόν από προηγμένα συστήματα πολυμέσων με έγχρωμες οθόνες, τη διαθεσιμότητα πολλών αερόσακων κ.ά., το νέο Caddy θα επιδεικνύει την ύπαρξη αρκετών νέων –για την κατηγορία- συστημάτων ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς. Μεταξύ αυτών, άξια μνείας είναι το «Front Assist» που ενσωματώνει τη λειτουργία «City Emergency Braking». Στην περίπτωση, λοιπόν, που το όχημα κινείται σε ταχύτητες έως και 30χλμ./ώρα, το εν λόγω σύστημα είναι σε θέση να ανιχνεύσει την ύπαρξη κάποιου «εμποδίου» και να αναλάβει την ακινητοποίηση του Caddy χωρίς να απαιτείται η επέμβαση του οδηγού.Επιπρόσθετα, το σύστημα «Driver Alert» αναλαμβάνει να ελέγχει συνεχώς την οδική συμπεριφορά του οδηγού και στην περίπτωση που αυτός πραγματοποιεί συνεχείς λάθος χειρισμούς, τον ενημερώνει πως… χρειάζεται ένα διάλειμμα. Τέλος, εκτός του αυτόματου συστήματος «Park Assist» που επιτρέπει στο νέο Caddy να παρκάρει… από μόνο του, αξίζει να αναφέρουμε το «Adaptive Cruise Control» (ACC) που ενεργοποιείται σε ταχύτητες από 30 – 160χλμ./ώρα (0-160χλμ./ώρα για τις εκδόσεις με το κιβώτιο DSG) και χάρη σε ειδικούς αισθητήρες και ραντάρ, είναι σε θέση να διατηρεί σταθερή την απόσταση ασφαλείας από τα οχήματα που προπορεύονται αλλά και να το ακινητοποιήσει πλήρως.

Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι πλήρως τροποποιημένος, ενώ οι επαγγελματικές εκδόσεις θα είναι σαφώς πιο λιτά εξοπλισμένες σε σχέση με τις αντίστοιχες επιβατικές.

Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι πλήρως τροποποιημένος, ενώ οι επαγγελματικές εκδόσεις θα είναι σαφώς πιο λιτά εξοπλισμένες σε σχέση με τις αντίστοιχες επιβατικές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
citroen