ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Toyota Supra: Από την άσφαλτο... στο χώμα με εκπληκτικά αποτελέσματα

(6/5/2025)
Toyota Supra: Από την άσφαλτο... στο χώμα με εκπληκτικά αποτελέσματα

Η Supra φτιάχτηκε για άσφαλτο αλλά στέκεται επάξια στο χώμα.
Με τροποποιήσεις στο σύστημα διεύθυνσης αλλά εργοστασιακό κινητήριο σύνολο.
Έχει διάθεση για παιχνίδι.
Ολοκλήρωσε την πίστα σε πολύ καλό χρόνο.

autotriti team

Η Supra φτιάχτηκε για άσφαλτο αλλά στέκεται επάξια στο χώμα

Η Toyota Supra δεν αποτελεί το προφανές όχημα για συμμετοχή σε αγώνες Ράλι. Με το χαμηλό της ύψος, την πισωκίνητη διάταξη και τον χαρακτήρα σπορ κουπέ, η Supra είναι φτιαγμένη για πίστα και άψογο κράτημα σε ασφάλτινες διαδρομές. Κι όμως, όπως αποδεικνύεται στην πράξη, μπορεί να σταθεί επάξια ακόμα και σε ειδικές χωμάτινες διαδρομές.

Με τροποποιήσεις στο σύστημα διεύθυνσης αλλά εργοστασιακό κινητήριο σύνολο

Το αποδεικνύει περίτρανα η ομάδα του Team O’Neil Rally School, σε συνεργασία με το YouTube κανάλι Captain Crankshaft, που παρουσίασε μια τροποποιημένη Supra με ξεκάθαρα ράλι κατεύθυνση. Η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει half-cage ασφαλείας, χωμάτινα ελαστικά  και ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση μακράς διαδρομής στον εμπρός άξονα. Ωστόσο, κάτω από το καπό παραμένει ο γνώριμος, εξακύλινδρος σε σειρά turbo κινητήρας της BMW, ενώ διατηρείται και η πισωκίνητη φιλοσοφία του μοντέλου. 

Έχει διάθεση για παιχνίδι

Ο Wyatt Knox, επικεφαλής εκπαιδευτής στη σχολή Team O’Neil, δήλωσε εντυπωσιασμένος από τις δυνατότητες της Supra στο χώμα. Παρά το γεγονός ότι το σύστημα ABS είναι ρυθμισμένο για ασφάλτινη χρήση, το αυτοκίνητο εμφανίζει ικανότητα περιστροφής κατά το φρενάρισμα και ελεγχόμενη υπερστροφή. Μάλιστα, ο Knox επαίνεσε και το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, υπογραμμίζοντας την άμεση απόκρισή του και την ευκολία στη χρήση. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, το προτιμά σε σχέση με το χειροκίνητο, καθώς του επιτρέπει να επικεντρώνεται καλύτερα σε τιμόνι και πεντάλ.

Ολοκλήρωσε την πίστα σε πολύ καλό χρόνο

Η Supra απέδειξε ότι δεν είναι απλώς ένα «ντριφτάδικο» κουπέ. Κατάφερε να πετύχει και έναν αξιόλογο χρόνο στην επίσημη χρονισμένη ειδική διαδρομή της σχολής: 2 λεπτά και 9 δευτερόλεπτα. Ο χρόνος αυτός, αν και δύσκολα συγκρίσιμος λόγω των μεταβαλλόμενων συνθηκών της πίστας (χειμερινή vs. θερινή επιφάνεια), είναι άκρως ενδεικτικός των δυνατοτήτων της. Αναλύοντας τα δεδομένα, διαπιστώνεται ότι στη χειμερινή διαμόρφωση της διαδρομής, η Supra ήταν το τρίτο ταχύτερο όχημα στην ιστορία της σχολής, ταχύτερη ακόμη κι από ένα Tesla model 3 και ένα Subaru WRX. Το συμπέρασμα; Η Supra αξίζει να επιστρέψει στην πίστα υπό πιο ευνοϊκές καιρικές συνθήκες. Μόνο τότε θα μπορέσουμε να δούμε το πλήρες εύρος των δυνατοτήτων της σε χωμάτινες επιφάνειες και να κρίνουμε αν τελικά ένα κουπέ με ρίζες στην πίστα μπορεί να σταθεί επάξια απέναντι στα παραδοσιακά όπλα των χωμάτινων διαδρομών.

Smart
FALKEN SINCERA SN110