• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εσείς τι λέτε; Είναι ανάγκη να θυσιαστεί λίγο η Skoda για να σωθεί η VW;

VW εναντίον Skoda. Εσείς με ποιόν είστε;

Διαβάστηκε από 6311 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/10/2017

Η VW ξεσπάει στη Skoda και η ενδοοικογενειακή μάχη παίρνει διαστάσεις πολέμου. Τι το προκάλεσε; Εσείς ποιανού το μέρος θα πάρετε;

 
Η VW ξεσπάει στη Skoda και η ενδοοικογενειακή μάχη παίρνει διαστάσεις πολέμου. Όταν όμως έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε δύο μάρκες με κοινές τεχνολογίες, όταν η μία αποσπά σταθερά καλύτερες κριτικές και έχει χαμηλότερες τιμές, μήπως η VW έχει δίκιο να ανησυχεί; Εσείς, με ποιόν είστε;

Το πρακτορείο Reuters μπήκε στον κόπο να αναλύσει τις διαφορές που έχουν προκύψει ανάμεσα στις δύο μάρκες του ομίλου, αφού πλέον στη διαμάχη παίρνουν μέρος και οι δύο χώρες, Γερμανία και Τσεχία.

Με την VW γονατισμένη από το σκάνδαλο που της στοιχίζει μέχρι στιγμής 20 δισεκατομμύρια ευρώ, μειωμένες πωλήσεις και για πρώτη φορά εργοστάσια που κάθονται χωρίς να παράγουν στη μία από τις τρεις βάρδιες, οι Γερμανοί ανησυχούν.

Την ίδια στιγμή η Skoda περνάει την καλύτερη εποχή της, έχει μια ολοκαίνουργια γκάμα, η ποιότητα είναι συχνά μπροστά από αυτή της VW ενώ ειδικά με το Kodiaq και το Karoq κλέβει και τις εντυπώσεις. Για την VW αυτό είναι πρόβλημα.

Βλέπεις ένα Kodiaq στοιχίζει στην Skoda περίπου 1500 ευρώ λιγότερα από ότι ένα Tiguan στην VW. Κι ας είναι μεγαλύτερο, κι ας είναι σε πολλά καλύτερο. Και παρότι μοιράζονται τα περισσότερα μηχανικά μέρη και τις τεχνολογίες τους.

Ο λόγος, μεταξύ άλλων, είναι απλός. Οι εργάτες στα εργοστάσια της Skoda πληρώνονται σχεδόν 10 ευρώ την ώρα, ενώ στη Γερμανία πάνω από σαράντα. Και αυτοί οι εργάτες στη Γερμανία τώρα κάθονται.

Με τις δύο μάρκες να είναι σε αγώνα δρόμου για το ποιος θα λανσάρει πρώτος το ηλεκτρικό SUV με αυτονομία 500 χιλιομέτρων μέχρι το 2020, ο ανταγωνισμός είναι ακόμη πιο έντονος, και με 50 αυτοκίνητα να «πατάνε» πάνω σε αυτή τη τεχνολογία μέχρι το 2025, ο νικητής θα είναι πραγματικά μεγάλος.

Δεν είναι λοιπόν περίεργο που η VW θέλει να γεμίσει τις γραμμές παραγωγής της στη Γερμανία με μοντέλα της Skoda, ως ότου επανέλθει η ίδια, κι ας σημαίνει αυτό ακριβότερα Skoda και τουλάχιστον 2.000 χαμένες θέσεις εργασίας στην Τσεχία. Φυσικά οι Τσέχοι φωνάζουν, με τον πρωθυπουργό της χώρας Μποχουσλάβ Σομπότκα να έχει προβεί σε σχετικές δηλώσεις.

Εσείς όμως τι λέτε; Είναι ανάγκη να θυσιαστεί λίγο η Skoda για να σωθεί η VW; Ή μήπως κακώς η VW πλήττει την Skoda με αυτόν τον τρόπο; Και τελικά αλλάζει ο τρόπος που βλέπετε τις δύο μάρκες; Και πιο σημαντικά, θα πληρώνατε το «καπέλο» για να αγοράσετε ένα Skoda αν ανέβαιναν οι τιμές; Τι λέτε;

 
  • Αγησίλαος Βοϊδούμπασης

    Με τη Skoda, βέβαια.. Αυτό που κάνει η VW είναι κακία και μοχθηρία. Αντί να βελτιωθεί η ίδια, πάει να κλέψει απ' τον άλλο. Μωρέ, να κλείσει η παλιομάρκα, σε κανέναν δεν θα λείψει!..

      65
  • Λογικος

    Αργησατε να ανεβασετε την ειδηση που τη σχολιασα σε αλλο ποστ αλλα καλλιο αργα παρα ποτε. Η VW καταρρεει και ψαχνει στηριγμα στη Skoda αλλα νομιζω θα την συμπαρασυρει εν μερει κι εκεινη στην κατρακυλα της οποτε θεωρω οτι καλο ειναι να αρχισει σιγα σιγα πλεον η Skoda να σκεφτεται την αποχωρηση της απο το γκρουπ.

      22
  • Παν

    Εγώ είμαι υπέρ του ... κλεισίματος της μάρκας volkswagen - δεν εννοοώ όλου του ομίλου. Από τη στιγμή που έχασε την ιδιότητα "αυτοκίνητο του λαού", την οποία έδωσε στη Seat/Skoda και την είδε Audi, θεωρώ ότι δεν έχει λόγο ύπαρξης ως μάρκα. Όποιος θέλει το πιο πολυτελές, θα πάρει από Audi και άνω. Όποιος θέλει το πιο vaule for money, θα πάρει Seat ή Skoda. Ας παραμείνει μόνο μητρική εταιρεία του ομίλου και "προμηθευτής" πλαισίων και κινητήρων, κάτι σαν τη general Motors, και πάρα πολύ της πάει. Υ.Γ. αυτή την παραφιλολογία της άνοιξης 2017 περί συγχώνευσης ομίλων VAG και FCA, τη βλέπω να κοντοζυγώνει

      16
  • Μπορμπότσαλος

    Με τη FIAT. Αυτό όμως που με ενοχλεί ιδιαίτερα είναι πως θεωρούμε αυτονόητο ότι ο καλοπληρωμένος υπάλληλος της VW πρέπει να αναδειχτεί σε πρόβλημα. Ή αυτός ή ο κακοπληρωμένος της SKODA.

      11
  • ΘΑΝΟΣ

    ΧΑΧΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΑΣ ΜΕ ΠΟΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ....!!! ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΥΚΑ Η ΤΗΝ ΔΙΔΥΜΗ ΑΔΕΡΦΗ ΤΗΣ ????

      8
  • stathis

    Παιδια μιλαμε για ομιλο...αρα κουμαντο κανει ο αρχηγος που ελεγχει κ την παραγωγη...επομενως δεν τιθεται ερωτημα με "ποιον ειμαστε"...

      8
  • bolek

    Οι οικονομικές συγκυρίες επιτάσσουν αυτοκίνητα value for money πράγμα που η skoda υπερτερεί σε σχέση με την ΄μαμα΄vw. Σίγουρα τα φθηνά εργατικά χέρια παίζουν σημαντικό ρόλο για την υλοποίηση ενός μοντέλου αυτοκινήτου αλλά μην ξεχνάμε ότι τα μηχανικά μέρη δανείζονται από την vw. Με την μεταφορά της γραμμής παραγωγής από την Τσεχία στην Γερμανία το μόνο που θα καταφέρει η VW είναι να συρρικνωθεί οικονομικά λόγω αύξησης του κόστους κατασκευής των εν λόγω οικονομικών μοντέλων της skoda, και να στρέψει εναντίον της ένα μεγάλο μέρος μελλοντικών της πελατών αλλά και ενός έθνους το οποίο συντηρείται από μια πολυεθνική.

      7
  • Χατζημπάμπης

    Με κανέναν!!! Απλώς σταματάμε να αγοράζουμε αυτοκίνητα από Γερμανία. Φτάνει πια. Υπάρχει πληθώρα επιλογών... Ιδιαίτερα προς Ανατολάς.

      6
  • Παπαγεωργίου Χ.

    Σαν κάτοχος Skoda θεωρώ ότι η διαφορά τιμής είναι που κάνει την Skoda να ξεχωρίζει συγκριτικά με την VW, αν αυτό αλλάξει απλά θα αναγκάσει πολλούς υποψήφιους αγοραστές να στραφούν αλλού (Kia,Huyndai κλπ).Αντιστοίχως η διαφορά στο κόστος συντήρησης είναι μεγάλη. Αν γίνει αυτό τελικά η Skoda δεν θα γίνει σωσίβιο αλλά περισσότερο βάρος στο λαιμό της VW αφού θα συμπαρασυρθεί μαζί της και μετά τι θα τους σώσει η Seat?? Είναι να γελάει κανείς, ποιος σκέφτηκε αυτή τη λύση?

      6
  • latvala

    Η skoda δεν θα ηταν στη θεση που ειναι σημερα,αν η vw δεν της παρειχε τα εργαλεια που της παρεχει τωρα.ΔΗλαδη μηχανικα μερη και τεχνολογια,οπως ειπατε.Μιλαμε για το ιδιο γκρουπ,οποτε οι ανοησιες περι μοχθηριας κλπ,που διαβασα σε καποια σχολια,ειναι αυτο ακριβως,ανοησιες και να χαμε να λεγαμε.Βεβαια,θα ηταν αδικο για τη skoda να της κοψουν τα ποδια,τωρα που βρισκεται σε ανοδικη πορεια,ομως δεν ειμαστε εμεις αυτοι που διοικουν,οποτε δεν ξερουμε τι θα γινει. ΥΓ.Αυτο που ορισμενοι σχολιαζουν με "αντικειμενικα"-υποτιθεται-κριτηρια αλλες μαρκες,οταν ομως παρουσιαζεται αρθρο απο φιρμες της αρεσκειας τους,σταζουν μελι και η γλωσσα φτανει μεχρι το πατωμα,πραγματικα με ξεπερνα.

      4
  • Γιαννης

    φυσικα και με την VW. ειναι γνωστο πως η VW ειναι η 3η εταιρεια σε ποιοτητα μετα τις mercedes bmw . η skoda απεχει πολυ.

      3
  • NIAN

    Με tην AUDI !! Η VW έχει χάσει εδώ και πολύ καιρό, τουλάχιστον στην Ελλάδα και λιγότερο στην ευρώπη, τον τίτλο του "αυτοκινήτου για τον λαό" λόγω της υψηλής τιμολογιακής αξίας. Παλιά όπως ήθελε audi και δεν μπορούσε να το αγοράσει στρεφόταν στην VW. Τωρα που υπάρχει και η οικονομική λύση Skoda/Seat για ποιο λόγο κάποιος να την επιλέξει ??? Εκτός και αν αισθητικά του αρέσει πολύ !! Οι περισσότεροι πάντως φαντάζονται ότι οδηγούν Audi.....αλλά βρίσκονται στα υπόλοιπα brands του ομίλου, ανάλογα με το βαλάντιο που έχουν ή που θέλουν να ξοδέψουν.

      3
  • Ευθυμης

    Με τη VW είμαι εγώ. Όχι όμως αυτή τη σημερινή Με της παλιάς εποχής του παλιού καλού σκαραβαιου

      3
  • t@kis

    Δεν είμαι λάτρης της vogsvagen αλλά είναι σίγουρο ότι .....τα vogsvagen δεν είναι ...skoda! Σίγουρα η γερμανική τεχνολογία υπερέχει, καθώς και ότι πολλά μοντέλα της εξακολουθούν να κατασκευάζονται στην γερμανία σίγουρα ανεβάζει την ποιότητα κατασκευής! Οσο για την...skoda αν δεν ήταν στον όμιλο της vogsvagen...απλά δεν θα υπήρχε! Τώρα αν τα skoda αρχίζουν να κατασκευάζονται ατην Γερμανία σίγουρα θα αναβαθμιστεί η ποιότητα κατασκευής τους και η τιμή τους! Μπορί να πέσουν κάπως οι πωλήσεις!! Σίγουρα οι ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων ..δεν θα τα προτιμούν πλέον καθώς δεν τους ενδιαφέρει η ποιότητα κατασκευής αλλά το κόστος. Πάντως π.χ. στην Ελλάδα δεν βλέπω την skoda να ...πουλάει; 2017 σκοδα 15η θέση με 1968 πωλήσεις και vogsvagen 5210 και τρίτη σε πωλήσεις! Ακόμα και τον δεκέμβριο του 2017 η skoda είναι πάλι στην ..16η θέση ενώ η vogvagen στην 7η Μήπως η skoda πουλάει λόγω φθηνών και β ποιότητας αυτοκινήτων; Συγνώμη που θίγω τους κατόχους υποστηρικτές και πωλητές της εν λόγω μάρκας...αλλά είναι μια φθηνή εταιρία αυτοκινήτων δεν θα είναι λογικό τα φθηνά πληρωμένα εργατικά χέρια σε μια χώρα όχι τόσο προηγμένη με φθηνά ανταλλακτικά να παραγουν ένα <<φθηνό>> αυτοκίνητο;

      2