.jpg)
Ονομάζεται Volkswagen EVX.
Το σχεδίασε η Italdesign για την Volkswagen, χωρίς να υπάρχουν σχέδια για παραγωγή.
Κουπέ SUVάκι κάτω από 4 μέτρα μήκος με 2+2 θέσεις στην καμπίνα.
Ονομάζεται Volkswagen EVX
Το ηλεκτρικό Volkswagen που βλέπετε σε αυτά τα ψηφιακά σχέδια δεν έχει ούτε ένα λογότυπο της γερμανικής μάρκας. Ονομάζεται EVX και πρόκειται για ένα τρίθυρο κουπέ με compact διαστάσεις και ιταλική σχεδίαση, αλλά προερχόμενο εξολοκλήρου από τον Όμιλο VW.
Το σχεδίασε η Italdesign για την Volkswagen, χωρίς να υπάρχουν σχέδια για παραγωγή
Για να κάνουμε πιο συγκεκριμένα τα πράγματα. Το Volkswagen EVX παρουσιάστηκε από τον ιταλικό οίκο σχεδίασης Italdesign, ο οποίος ανήκει στον Όμιλο Volkswagen. To EVX, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, δεν σχεδιάστηκε για να μπει στη γραμμή παραγωγής της VW, αλλά σχεδιάστηκε για την Volkswagen Platform Business, ένα τμήμα του Ομίλου που επικεντρώνεται κυρίως στις συνεργασίες και στον - έναντι αμοιβής - δανεισμό τεχνολογίας σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Προορίζεται αυτό το EVX για άλλη μάρκα; Όχι, δεν προορίζεται για παραγωγή, αναφέρει ο ιταλικός οίκος σχεδίασης, που δημοσίευσε τις πρώτες εικόνες του EVX.
Κουπέ SUVάκι κάτω από 4 μέτρα μήκος με 2+2 θέσεις στην καμπίνα
Το EVX δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια μελέτη σχεδίασης με την οποία τόσο η Volkswagen όσο και η Italdesign σκοπεύουν να διερευνήσουν πώς θα λειτουργήσουν στην πράξη οι αναλογίες ενός «πιθανού πρωτότυπου αυτοκινήτου βασισμένου στην πλατφόρμα MEB+». Μιλώντας για τις αναλογίες: το EVX έχει μήκος 3,92 μέτρα, πλάτος 1,82 μέτρα και ύψος 1,49 μέτρα. Το μεταξόνιο είναι 2,6 μέτρα. Αξιοσημείωτο είναι ότι το θεωρητικά αμιγώς ηλεκτρικό EVX είναι τρίθυρο! Την ίδια στιγμή, το μοντέλο περιγράφεται ως κουπέ με δύο μικρά πίσω καθίσματα (2+2), αν και εικόνες από το εσωτερικό δεν ήρθαν στο φως της δημοσιότητας.
Άγνωστο εάν το EVX μελλοντικά θα μας απασχολήσει ως μοντέλο παραγωγής
Το αν η Italdesign και η Volkswagen αποφασίσουν να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα και να εξελίξουν ακόμα περισσότερο το EVX προκειμένου να το δούμε κάποια στιγμή τα επόμενα χρόνια στην παραγωγή, παραμένει ακόμα άγνωστο. Ωστόσο, δε θα ήταν απίθανο, από τη στιγμή που ο γερμανικός Όμιλος έχει επικεντρωθεί στην ηλεκτροκίνηση ενισχύοντας συνεχώς την ηλεκτρική γκάμα των μαρκών που έχει υπό την σκέπη του!