
Ανενόχλητα κυκλοφορούν στην Ελλάδα πάνω από 1,5 εκατομμύρια Ι.Χ που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ, αφού οι διασταυρώσεις στοιχείων που είχαν εξαγγελθεί εδώ και πάρα πολύ καιρό έχουν μείνει στην θεωρία. Το σύστημα, σύμφωνα με πληροφορίες ήταν έτοιμο να τεθεί σε εφαρμογή πέρυσι, ωστόσο μέχρι και σήμερα δεν έχει δοθεί η σχετική εντολή για να εφαρμοστεί ο έλεγχος αυτός από τα δύο αρμόδια υπουργεία (Μεταφορών και Οικονομικών).
Υπενθυμίζουμε πως τον περσινό Οκτώβριο είχαν πραγματοποιηθεί οι πρώτες δοκιμαστικές διασταυρώσεις με βάση τις δύο βάσεις δεδομένων και παρά τις όποιες δυσλειτουργίες, το σύστημα λειτούργησε πλήρως. Το όλο σχέδιο ωστόσο έμεινε εκεί αφού, ακόμη και σήμερα, η σχετικά Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογεγραμμένη από τον Υπουργό Μεταφορών βρίσκεται στα συρτάρια του Υπουργείου Οικονομικών, πιθανώς λόγω προεκλογικής περιόδου. Όπως καταλαβαίνει κανείς, το σύστημα δεν θα ενεργοποιηθεί πριν τις εκλογές και κανένας ιδιοκτήτης δεν θα λάβει στο σπίτι του επιστολή-πρόστιμο.
To απολιθωμένο δάσος της Πελοποννήσου
Δοκιμή: Νέο ατμοσφαιρικό Toyota Yaris με 125 PS
Hyundai i30 Vs Volkswagen Golf
Έμπειρος με Toyota GR Yaris στο χιόνι!
«Αλήτικο» Lada Niva με πινελιές G-Class
Διαλέγεις το Value for Money μοντέλο ή όχι;
Τα μικρομεσαία της αγοράς που «καίνε» 1 με 2 λτ./100 χλμ.
Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai i30 Fastback mild hybrid με 160PS
Video: Χεράς διδάσκει στα πεντάλ!
Θηρίο SUV με 225 άλογα από 1,6 λτ.; Πώς γίνεται;
Πότε θα δούμε τη νέα Mercedes EQA;
Λέει όχι στον ηλεκτρισμό η Toyota GR Corolla
Αυτοί είναι οι κινητήρες του νέου Nissan Qashqai