• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Είστε έτοιμοι εκτός από την αγορά υβριδικού να αλλάξετε και τις συνήθειές σας στον τρόπο οδήγησης;

Υβριδικό & βαρύ πόδι δεν πάνε μαζί

Διαβάστηκε από 11112 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/3/2019
 

Τα υβριδικά, πράγματι έχουν χαμηλότερη κατανάλωση, αλλά με τη σωστή οδήγηση. Εσείς είστε διατεθειμένοι εκτός από αυτοκίνητο να αλλάξετε και συνήθειες στην οδήγηση;

Η υβριδική τεχνολογία έχει εξελιχθεί για έναν και μόνο λόγο. Ώστε να πετύχει τη μικρότερη δυνατή επιβάρυνση του περιβάλλοντος από τη χρήση ενός αυτοκινήτου. Και η επιβάρυνση αυτή προέρχεται από τους ρύπους που ελευθερώνονται από την εξάτμιση.

Δε θέλει και πολύ φαντασία για να καταλάβει κανείς πως όσο λιγότερο καύσιμο καταναλώνεται, τόσο λιγότεροι θα είναι και οι ρύποι. Aρα από το περιβάλλον περνάμε στην οικονομία καυσίμου, και αυτή αξιολογείται με διάφορους τρόπους, ένας από αυτούς και η μείωση του κόστους χρήσης του αυτοκινήτου.

Όμως δεν αρκεί ένα υβριδικό αυτοκίνητο από μόνο του για να επιτευχθεί οικονομία. Κράτα το γκάζι σανίδα και η κατανάλωση θα εκτοξευθεί στα ύψη. Στα ίδια επίπεδα όπως κάθε άλλου αυτοκινήτου αντίστοιχων επιδόσεων.

Γιατί όταν απαιτούνται επιδόσεις, το υβριδικό λειτουργεί με πλήρως συμβατικό τρόπο. Που σημαίνει πως απλά στέλνει περισσότερο καύσιμο στον βενζινοκινητήρα. Όλα τα άλλα συστήματα που υπάρχουν για να μειωθεί η κατανάλωση απλά δε λειτουργούν.

Αν λοιπόν κάθε φορά που φεύγεις από το φανάρι θες να τους αφήσεις όλους πίσω, ή στην εθνική θες να προσπερνάς συνεχόμενα από αριστερά, σύντομα θα δεις πως το υβριδικό που αγόρασες όχι μόνο δε σου κάνει οικονομία στο καύσιμο, αλλά σου στοίχισε και παραπάνω στην αγορά. Και δεν δίνει και τις επιδόσεις που προφανώς ζητάς.

Για να δώσει τα «νούμερα» που διαφημίζει, το υβριδικό πρέπει να οδηγείται απαλά. Λίγο γκάζι, λίγο φρένο, μεγάλες αποστάσεις από τα προπορευόμενα αυτοκίνητα, ώστε να προλαβαίνεις να ανεβάζεις και κατεβάζεις ρυθμό και να έχεις όσο πιο σταθερή ταχύτητα γίνεται. Ναι, ακόμη και στην οδήγηση στην πόλη.

Και φυσικά να εκμεταλλεύεσαι τον ηλεκτροκινητήρα όσο το δυνατό περισσότερο. Αν σου επιτρέπει να κινείσαι μέχρι κάποια ταχύτητα μόνο ηλεκτρικά, καλό είναι να μένεις κάτω από αυτό το όριο για μηδενική κατανάλωση.

Αλήθεια είναι πως με τέτοια οδήγηση πετυχαίνεις χαμηλές καταναλώσεις με οποιοδήποτε αυτοκίνητο, υβριδικό ή όχι. Η διαφορά είναι πως στο υβριδικό έχεις πληρώσει όλη την τεχνολογία που σου επιτρέπει να πετύχεις αυτές τις πολύ χαμηλές καταναλώσεις, δεν είναι κρίμα να παρακάμπτεις αυτό που ψώνισες και να καις πολύ βενζίνη;

Τι λέτε λοιπόν; Αρκεί η αγορά ενός υβριδικού, ή πρέπει να μπείτε σε συνολικά διαφορετική λογική μετακίνησης και οδήγησης; Εσείς θα εγκαταλείπατε τις συνήθειές σας για να πετύχετε χαμηλότερη κατανάλωση; Και τελικά χρειάζεται να πάτε σε υβριδικό ή μήπως και τώρα μπορείτε να μειώσετε το κόστος κίνησης απλά αλλάζοντας συνήθειες;

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια

Βελτίωσε επιδόσεις τώρα! Με 3 κινήσεις

Κάντου το καλύτερο πλύσιμο με 5 κινήσεις!

Πρώτη Δοκιμή: Νέο Citroen C5 Aircross

Mercedes C-Class Vs ΒMW Σειρά 3

Η κίνηση στους δρόμους

Αποκλειστικό: Νέο Renault Captur

Νέο Hyundai Tucson N Line

Δίνεις δόση ή ντούκου;

Γκάζια και γοητεία χωρίς βενζίνη! Σε χαλάει;

6 στα 11 μοντέλα του ΄19 πάτωσαν σε ασφάλεια κλοπής

«Σάρκα και οστά» στο Jeep Gladiator (+vid)

Πως να καθυστερήσεις ή και να σταματήσεις τους κλέφτες;

Diesel και LPG! Κουμπώνει;

Πολέμησε τους εχθρούς του χρώματος!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130 PS από 22.550 ευρώ

FORD: Δείτε το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα MyFiesta

RENAULT: CAPTUR & CLIO στην πιο δελεαστική τιμή, με όφελος έως 2.000€!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο, 100€/μήνα

PEUGEOT: Ανανεωμένο 208 από 13.200€

SKODA: Skoda Fabia από 11.280€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »