Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο και mild hybrid Mazda 2 των 90 ίππων, το οποίο έχει πολύ καλή ποιότητα, δεν καίει τίποτα, αλλά υστερεί αρκετά σε επιδόσεις. Πιο όμορφο μετά την ανανέωση και με περισσότερη τεχνολογία στην καμπίνα θέλει να ανέβει στις προτιμήσεις του κοινού.
Ανανεωμένο mild hybrid Mazda 2: Κατανάλωση υβριδικού, «χάνει» σε επιδόσεις
Το Mazda 2 μπορεί να μην φιγουράρει ψηλά στις πωλήσεις της κατηγορίας και να μην πρωταγωνιστεί, ωστόσο έχει ένα ξεχωριστό χαρακτήρα και μοναδικά στοιχεία που θα κάνουν κλικ. Για να τονώσει την εμπορικότητά του, το Mazda 2 ανανεώθηκε σε σημαντικό βαθμό μέσα και έξω, χωρίς να αλλάξει τα ουσιαστικά στοιχεία του και συνεχίζοντας αποκλειστικά με τον 1.500άρη ήπια υβριδικό κινητήρα απόδοσης 75, 90 και 110 ίππων.
H γρίλια «συμπληρώνεται» από ένα νέο προφυλακτήρα, ο οποίος αναδύει περισσότερο δυναμισμό, ενώ η μάσκα μάλιστα ανάλογα της έκδοσης έχει φινίρισμα χρωμίου ή μαύρο γυαλιστερό.
Το «2άρι», ακολουθεί το σχεδιαστικό μοτίβο (γλώσσα «Kodo») που βλέπουμε σε όλα τα μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας, σε πιο compact διαστάσεις (μήκος 4,07 μ.). Εύπεπτο συνολικά σχέδιο χωρίς ακρότητες με κύριο στοιχείο τη μεγάλη κυψελωτή γρίλια που «ακουμπά» στους ανασχεδιασμένους προβολείς. Πλέον η γρίλια «συμπληρώνεται» από ένα νέο προφυλακτήρα, ο οποίος αναδύει περισσότερο δυναμισμό, ενώ η μάσκα μάλιστα ανάλογα της έκδοσης έχει φινίρισμα χρωμίου ή μαύρο γυαλιστερό.
Από εκεί και πέρα, οι επιφάνειες του αμαξώματος είναι απλές και οριζόντιες, ενώ μικροδιαφορές θα συναντήσουμε στη σχεδίαση των πίσω φτερών, των φωτιστικών σωμάτων και ελαφρώς του προφυλαχτήρα, σε βαθμό που οριακά το καταλαβαίνεις.