Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσύ χρειάστηκες ποτέ την εγγύηση του αυτοκινήτου σου;

(24/11/2025)
Εσύ χρειάστηκες ποτέ την εγγύηση του αυτοκινήτου σου;

Η μεγάλη εγγύηση είναι βασικός λόγος προτίμησης μιας μάρκας.
Πολλές εγγυήσεις έχουν αστεράκια, εξαιρέσεις και υποχρεώσεις, ειδικά οι επεκτάσεις.
Εκτός από το διάστημα της εγγύησης, η πολιτική εξυπηρέτησης έχει μεγάλη σημασία.
Η εμπειρία στη χρήση της εγγύησης μετράει ίσως περισσότερο από τη διάρκεια.

autotriti team

Η μεγάλη εγγύηση είναι βασικός λόγος προτίμησης μιας μάρκας

Μπορεί πολλοί ακόμη να αγοράζουν μάρκες που προσφέρουν μόλις το ελάχιστο υποχρεωτικό των 2 ετών σε εγγύηση, όμως η αγορά έχει καταλάβει πως τα πράγματα έχουν αλλάξει. Γιατί άλλο ένα αυτοκίνητο του 2005 που εκτός από τον κινητήρα και τα βασικά ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά του δεν είχε πολλά άλλα να «φοβίζουν» τον οδηγό του αν χαλάσουν, και άλλο ένα μοντέλο του 2025. Σήμερα τα αυτοκίνητα είναι πιο αξιόπιστα, όμως έχουν ένα σκασμό ηλεκτρονικά, οθόνες, πλήκτρα αφής, αισθητήρες, και ό,τι άλλο θες, που εκτός εγγύησης είναι αδύνατον να τα καλύψεις από την τσέπη σου. Και έτσι όταν αγοράζει ο κόσμος αμάξι, κοιτάζει πολύ καλά πόση εγγύηση έχει.

Πολλές εγγυήσεις έχουν αστεράκια, εξαιρέσεις και υποχρεώσεις, ειδικά οι επεκτάσεις

Και έτσι όμως, θέλει προσοχή να δεις τι καλύπτεται και για πόσο. Ακόμη και τα νέα μοντέλα, ακόμη και αυτά που είναι «τίγκα» στον εξοπλισμό και τα ηλεκτρονικά, συχνά έχουν εξαιρέσεις. Πρέπει να δεις μήπως από την 7-8ετή εγγύηση εξαιρούνται πράγματα. Σε κάποιες μάρκες για παράδειγμα εξαιρούνται το ηχοσύστημα, οι οθόνες και όλα τα ηλεκτρονικά της καμπίνας (που δεν έχουν σχέση με την οδήγηση), αλλά και η θύρα φόρτισης στα plug-in και ηλεκτρικά. Σε αυτά προσφέρεται συνήθως μόλις η ελάχιστη 2ετής εγγύηση, ή το πολύ 3 χρόνια. Προσοχή πρέπει να δώσεις και στο αν η εγγύηση που σου δίνουν είναι ολόκληρη εργοστασιακή ή τμηματική. Δηλαδή 2-3 χρόνια από το εργοστάσιο και άλλα 3-4-5 χρόνια επέκταση. Η επέκταση μπορεί να έχει υποχρεώσεις, όπως σέρβις στο δίκτυο και άλλα.

Εκτός από το διάστημα της εγγύησης, η πολιτική εξυπηρέτησης έχει μεγάλη σημασία

Και έτσι η εμπειρία που θα έχεις όταν ζητήσεις να σε καλύψει η εγγύηση εξαρτάται από δύο πράγματα. Τους όρους και προϋποθέσεις, και την πολιτική εξυπηρέτησης του εισαγωγέα. Μπορεί να μη σε καλύψει για παράδειγμα αν πρέπει να αποδείξεις πως βάζεις λάδια συγκεκριμένου τύπου. Και καλά αν αλλάζεις λάδι στο δίκτυο, αν όχι όμως, έχεις πρόβλημα. Ή θα πρέπει να αποδείξεις τη διαφορά ανάμεσα σε κατασκευαστικό λάθος και κακή χρήση. Σε πολλές περιπτώσεις η πολιτική εξυπηρέτησης καλύπτει αυτές τις «λεπτομέρειες». Στις καλές περιπτώσεις. Γιατί στις κακές περιπτώσεις όλα γίνονται με το ζόρι, ή και καθόλου.

Η εμπειρία στη χρήση της εγγύησης μετράει ίσως περισσότερο από τη διάρκεια

Και εδώ είναι το ζουμί. Γιατί μπορεί να πας για τη μεγαλύτερη εγγύηση, και όταν τη χρειαστείς η εξυπηρέτηση από τον εισαγωγέα ουσιαστικά να την αναιρέσει. Να σου βγάλει χίλια-δυό «φουντούκια», δυσκολίες, και γενικά να σε ξεπετάξει με ένα «όχι». Τι να την κάνεις αν είναι 7-8 ή 9 χρόνια και στην πρώτη μεγάλη ζημιά πρέπει να πληρώσεις από την τσέπη σου. Το θέμα είναι πώς μαθαίνεις πώς συμπεριφέρεται ο εισαγωγέας; Ποιον θα ρωτήσεις την εμπειρία του; Και πώς θα αποφασίσεις σε ποια μάρκα θα πας;
 
Εσύ τι εμπειρία έχεις από τη χρήση της εγγύησης; Σε κάλυψε ακόμη και μετά από τα πολλά χρόνια όπως έπρεπε; Σε εξυπηρέτησαν; Ή τελικά βρήκαν τρόπο να σε αφήσουν να πληρώσεις μόνος σου;