
Range Rover Evoque: Ριζική αλλαγή με τη νέα ηλεκτρική γενιά του 2027.
Η παραγωγή θα συνεχιστεί στο εργοστάσιο του Halewood στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Με παρόμοια εξωτερική σχεδίαση αλλά σημαντικά μεγαλύτερους χώρους.
H JLR θα χρησιμοποιήσει και μοτέρ βενζίνης ως range-extender ή Plug-in Hybrid συστήμα.
Range Rover Evoque: Ριζική αλλαγή με τη νέα ηλεκτρική γενιά του 2027
Το Range Rover Evoque, το οποίο αποτελεί το πιο επιτυχημένο εμπορικά μοντέλο της βρετανικής εταιρείας, ετοιμάζεται να γυρίσει σελίδα στην ιστορία του. Η τρίτη γενιά του πολυτελούς SUV αναμένεται να παρουσιαστεί ως αμιγώς ηλεκτρικό όχημα το 2027, σηματοδοτώντας το τελευταίο και πιο κρίσιμο βήμα στην πλήρη ανανέωση της γκάμας της JLR. Το νέο μοντέλο θα βασίζεται στην καινοτόμα αρχιτεκτονική EMA (Electrified Modular Architecture), μια πλατφόρμα 800V που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για την ηλεκτροκίνηση και θα κάνει το ντεμπούτο της αρχικά στο επερχόμενο Range Rover Velar.
Η παραγωγή θα συνεχιστεί στο εργοστάσιο του Halewood στο Ηνωμένο Βασίλειο
Σύμφωνα με τον οδικό χάρτη της στρατηγικής "Reimagine", η αποκάλυψη του νέου ηλεκτρικού Evoque τοποθετείται χρονικά προς τα τέλη του 2027, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν πιθανότατα το 2028. Η παραγωγή θα συνεχιστεί στο ιστορικό εργοστάσιο του Halewood στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ οι μπαταρίες θα προέρχονται από τη νέα μονάδα της Agratas.

H εξωτερική σχεδίαση αναμένεται να αποτελέσει μια φυσική εξέλιξη της τωρινής σιλουέτας, διατηρώντας την αναγνωρίσιμη ταυτότητα του μοντέλου.
Με παρόμοια εξωτερική σχεδίαση αλλά σημαντικά μεγαλύτερους χώρους
Αν και οι μηχανικές αλλαγές θα είναι ριζικές, η εξωτερική σχεδίαση αναμένεται να αποτελέσει μια φυσική εξέλιξη της τωρινής σιλουέτας, διατηρώντας την αναγνωρίσιμη ταυτότητα του μοντέλου. Ωστόσο, η χρήση της νέας πλατφόρμας και του επίπεδου δαπέδου θα εξασφαλίσει σημαντικά μεγαλύτερους χώρους καμπίνας και αποσκευών, προσφέροντας ένα μινιμαλιστικό και τεχνολογικά προηγμένο εσωτερικό.
H JLR θα χρησιμοποιήσει και μοτέρ βενζίνης ως range-extender ή Plug-in Hybrid συστήμα
Στο κρίσιμο ζήτημα της απόδοσης, το νέο Evoque καλείται να αντιμετωπίσει σκληρό ανταγωνισμό από μοντέλα όπως η επερχόμενη Mercedes-Benz GLB EV. Για να παραμείνει ανταγωνιστικό, αναμένεται να προσφέρει αυτονομία που θα αγγίζει τα 700 χιλιόμετρα, ενώ η αρχιτεκτονική των 800V θα επιτρέπει ταχύτατους χρόνους φόρτισης. Παράλληλα, λόγω της αυξημένης ζήτησης για υβριδικά οχήματα παγκοσμίως, η JLR αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο χρήσης συστήματος range-extender ή ακόμη και την παράλληλη διάθεση του τωρινού μοντέλου με ανανεωμένους κινητήρες Plug-in Hybrid, ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες των αγοραστών μέχρι την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.
