.jpg)
Ντεμπούτο στην Έκθεση της Κίνας.
Φαρδύτερα φτερά, στιβαροί προφυλακτήρες και νέα ζαντολάστιχα.
Καμπίνα με νέο τιμόνι, πολλούς χώρους αποθήκευσης και ανθεκτική ταπετσαρία.
Καμία πληροφορία για το σύστημα κίνησης.
Δεν επιβεβαιώθηκε ότι θα μπει στην παραγωγή.
Ντεμπούτο στην Έκθεση της Κίνας
Η Kia συμμετέχει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της πόλης Guangzhou στην Κίνα, όπου αποκάλυψε ένα νέο σκληροτράχηλο πρωτότυπο του ηλεκτρικού της SUV, EV5. Το νέο μοντέλο έχει την ονομασία EV5 WKNDR (Weekender), έκδοση την οποία είδαμε και στο Pick-Up της μάρκας Tasman, πριν από κάποιους μήνες, όπως και στα EV9 και PV5.
Φαρδύτερα φτερά, στιβαροί προφυλακτήρες και νέα ζαντολάστιχα
Όπως ισχύει σε όλα τα μοντέλα Weekender, έτσι και το EV5 WKNDR διαθέτει μεγαλύτερους τροχούς σε συνδυασμό με ελαστικά παντός εδάφους, αλλά και νέα ανάρτηση για να αυξάνει την απόστασή του από το έδαφος και να το βοηθά να κινείται με μεγαλύτερη άνεση στις off-road διαδρομές.
Στο μπροστινό μέρος, το καπό έχει αποκτήσει πιο δυναμική σχεδίαση, ενώ χαμηλότερα ο προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος και πιο στιβάρος. Από κει και πέρα, η σχάρα οροφής διαθέτει επιπλέον LED φώτα, την ώρα που στο πίσω μέρος ο διαφορετικός προφυλακτήρα φιλοξενεί δύο άγκιστρα σε ανοιχτό πράσινο χρώμα, που κάνουν ακόμα πιο ξεχωριστή την εμφάνισή του.
Καμπίνα με νέο τιμόνι, πολλούς χώρους αποθήκευσης και ανθεκτική ταπετσαρία
Το εσωτερικό είναι και αυτό με τη σειρά του αλλαγμένο, διατηρώντας όμως την τεράστια οθόνη στο ταμπλό του, αλλά στοιχισμένη στα δεξιά του ταμπλό και όχι στα αριστερά, όπως στο EV5. Στις αλλαγές εντοπίζονται ένα νέο τιμόνι, μια ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και νέοι αεραγωγοί, αλλά και διαφορετική ταπετσαρία, ενδεχομένως ανθεκτική για να αντέχει στις κακουχίες. Η καμπίνα είναι γεμάτη με χώρους αποθήκευσης, ενώ το παιχνιδιάρικο πράσινο χρώμα που είδαμε στα άγκιστρα εξωτερικά περνάει και σε πολλά μέρη του εσωτερικού.
Καμία πληροφορία για το σύστημα κίνησης
Η Kia δεν έχει αποκαλύψει τις τεχνικές προδιαγραφές του πρωτότυπου, επομένως δεν είναι σαφές εάν το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που το εξοπλίζει διαφέρει μηχανικά από το EV5 παραγωγής. Θυμίζουμε πως το Kia EV5 αρχικά θα προσφέρεται μόνο με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση στους μπροστά τροχούς (218 άλογα), αλλά μια τετρακίνητη επιλογή με δύο ηλεκτροκινητήρες θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη από το 2026.
Συνέχεια του άρθρου >>>
