
Πέρασε το τεστ αποφυγής κινδύνου με 73 χλμ./ώρα.
Έδινε την εντύπωση πως περνούσε με περισσότερα χλμ..
Το ESP είχε ανεπαίσθητη παρουσία στη διαδικασία.
Αν και δεν απενεργοποιείται η ανάκτηση, δεν έκοβε ιδιαίτερα όταν σήκωνες το πόδι από το γκάζι.
Το Tesla Model 3 στη διαδικασία αποφυγής κινδύνου
To Tesla Model 3 υποβλήθηκε στη διαδικασία του Elk Test από το Test Center του AutoΤρίτη, για να δούμε πως θα τα καταφέρει στο πιο απαιτητικό και σημαντικό τεστ ενεργητικής ασφάλειας για ένα αυτοκίνητο. Να αναφέρουμε ότι το AutoΤρίτη είναι το μοναδικό μέσο που το διεξάγει στην Ελλάδα και ένα από τα ελάχιστα στην Ευρώπη.
Το σεντάν και δημοφιλές μοντέλο της Tesla ολοκλήρωσε τη δοκιμασία με 73 χλμ./ώρα, μία επίδοση κάτω από το μέσο όρο των ηλεκτρικών μοντέλων που έχουμε δοκιμάσει μέχρι στιγμής, ωστόσο αφήνοντας θετικές εντυπώσεις ως προς την αίσθηση που δίνει.
Πέρασε το τεστ αποφυγής κινδύνου με 73 χλμ./ώρα
Αναλυτικότερα, το Tesla Model 3 (διαβάστε τη δοκιμή του) ξεκίνησε τη διαδικασία από τα 69 χλμ./ώρα, περισσότερο για να πάρουμε μια αίσθηση από τη συμπεριφορά του ESP και της αναγεννητικής πέδησης, η οποία δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσω κάποιου μπουτόν. Φυσικά σε αυτά τα χιλιόμετρα το μοντέλο της Tesla δεν είχε κανένα πρόβλημα να ολοκληρώσει «ατάραχο» τη διαδικασία και με καλό feedback από το σύστημα διεύθυνσης. Έτσι ανεβάσαμε τα χιλιόμετρα στα 73 όπου και το Model 3 ελίχθηκε στο διάδρομο με επιτυχία και δίνοντας την αίσθηση ότι είχαμε μεγαλύτερη ταχύτητα, αλλά και ότι έχει ακόμα περισσότερο περιθώριο. Ωστόσο διαψευστήκαμε διότι χωρίς να υπάρχει έντονο φαινόμενο πλαγιολίσθησης το Tesla έπαιρνε αξιοσημείωτες κλίσεις και άνοιγε την τροχιά του, οπότε αναπόφευκτα δεν μπόρεσε να αποφύγει την επαφή με τις κορίνες, με τη μεγαλύτερη επίδοσή του να είναι τελικά τα 73,2 χλμ./ώρα.

Tο AutoΤρίτη είναι το μοναδικό μέσο που διεξάγει Elk Test στην Ελλάδα και ένα από τα ελάχιστα στην Ευρώπη.
Το ESP επεμβαίνει σχετικά γρήγορα για να συγκρατήσει την πορεία
Συνολικά το Model 3 πέτυχε την επίδοσή του στηριζόμενο στο στήσιμό του και την κινηματική του αμαξώματος, χωρίς σημαντική βοήθεια από τα ηλεκτρονικά. Το αναφέρουμε διότι μας έκανε εντύπωση η μικρή εμπλοκή του ESP, το οποίο ήταν αρκετά διακριτικό, τόσο όσο για να μην γλιστρήσουν οι μπροστινοί τροχοί. Πιθανολογούμε πως με μία πιο δυναμική παρουσία του συστήματος ESP θα βλέπαμε και ένα μεγαλύτερο νούμερο, καθώς σαν αυτοκίνητο «το είχε». Επίσης μια παρατήρηση ήταν πως η αίσθηση που μας έδωσε ήταν ότι η ταχύτητα εξόδου ήταν υψηλή, το οποίο μεταφράζεται σε πολύ μικρή ένταση της αναγεννητικής πέδησης (τα ηλεκτρικά φρενάρουν με το που σηκώσεις το πόδι από το γκάζι).