Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/2/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/2/2006
Πρώτη επαφή
Seat Ibiza M.Y. 2006
Δύναμη και γοητεία
Στην Ελλάδα τον Απρίλιο
H αισθητική ανανέωση του Ibiza του προσδίδει νέα, πιο επιθετική εμφάνιση, σε όλες τις εκδόσεις του, χωρίς να αλλοιώνεται στο ελάχιστο το γοητευτικό μεσογειακό του ταμπεραμέντο.
Το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο της Seat άλλαξε εμφάνιση και στοχεύει στην παραμονή του ανάμεσα στις πιο σύγχρονες -αισθητικά και δυναμικά- επιλογές στη μικρή κατηγορία. Βασικός στόχο της ανανέωσης ήταν να μην αλλοιωθεί, σε καμία περίπτωση, η εικόνα του μοντέλου και, για το λόγο αυτό, οι παρεμβάσεις περιορίστηκαν σε συγκεκριμένα στοιχεία, που τονίζουν ακόμα περισσότερο τη δυναμική του συνόλου.
Κινητήρες - Κιβώτια
Το Ιbiza συνεχίζει την καριέρα του με τους γνωστούς κινητήρες των 1,2, 1,4 και 1,8 λίτρων (υπερτροφοδτούμενος). Τη γκάμα πλαισιώνουν και οι πετρελαιοκινητήρες των 1,4 και 1,9 λίτρων, ενώ τα κιβώτια ταχυτήτων είναι πέντε σχέσεων στις βενζινοκίνητες εκδόσεις, με προαιρετικό αυτόματο 4 σχέσεων στην έκδοση 1,4 λίτρων, των 75 ίππων. Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις των 1,9 λίτρων, των 130 και των 160 ίππων (έκδοση Cupra), είναι οι μόνες που εφοδιάζονται με 6τάχυτο κιβώτιο. Οδηγώντας την έκδοση των 1,4 λίτρων με τους 100 ίππους, εκτιμήσαμε την ελαστικότητα που εκείνος παρουσιάζει, ενώ στον 1,8 λίτρων της έκδοσης FR με τους 150 ίππους, που υπόσχεται δυναμικές επιδόσεις, εκτιμήσαμε την απόκρισή του, αλλά όχι και τα αποθέματα δύναμης στις υψηλές στροφές. Γι' αυτό όμως υπάρχει και η έκδοση Cupra.
Τα φωτιστικά σώματα εμπρός φέρουν δύο ανεξάρτητα κάτοπτρα, ενώ σχεδιαστικά παραμένουν ως είχαν.
Τα πίσω διατήρησαν το ίδιο σχήμα, εφοδιάζονται όμως με πιο έντονο κόκκινο περίβλημα, ενώ το αντίστοιχο στις εκδόσεις FR και Cupra είναι γκρι μεταλλικό.
Ο εμπρός προφυλακτήρας, σε όλες τις εκδόσεις, προέρχεται από το FR και διαθέτει μεγάλη εισαγωγή αέρα. Και στο πίσω μέρος, η δυναμική του αμαξώματος τονίζεται πλέον από τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, με έντονη εσοχή στο χώρο της πινακίδας και μαύρο προστατευτικό στο κάτω μέρος του.

Αναβαθμισμένο εσωτερικό
Στο εσωτερικό του Seat Ibiza, η σχεδίαση είναι ίδια με του προηγούμενου, ωστόσο μερικές διαφορές σε επιμέρους στοιχεία αναβαθμίζουν τη συνολική του εικόνα. Η ποιότητα είναι καλή, ενώ σε υψηλά επίπεδα κυμαίνεται και η συναρμολόγηση, τομείς όπου, άλλωστε, δεν έπασχε το Ibiza, ούτε πριν την ανανέωση. Τέλος, οι νέες επενδύσεις των καθισμάτων και των θυρών ενισχύουν τη νεανική του υπόσταση.

Τα καθίσματα διαθέτουν νέες επενδύσεις και είναι πιο άνετα, ενώ επιπλέον προσφέρουν καλύτερη στήριξη στο σώμα, έναντι του προηγούμενου Ibiza.

 
 Seat Ibiza M.Y. 2006
Οδική συμπεριφορά