Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/5/2008
TEST
Νέο Opel Agila 1,2
Αναγέννηση
Διαβάστηκε από 5687 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/5/2008
Το νέο Agila είναι ασφαλές και ευέλικτο στο δρόμο, όπου αποπνέει συμπαγή αίσθηση.
Το νέο Agila παρουσιάζεται πιο σύγχρονο και ελκυστικό, ενώ μεγάλωσε αισθητά σε διαστάσεις, χωρίς ωστόσο να χάσει σε ευελιξία και ευχρηστία.
Το πρώτο στοιχείο που προσελκύει το ενδιαφέρον στο νέο Agila δεν είναι άλλο από τη «φρέσκια» αισθητική του –απ’ όποια πλευρά και να το κοιτάξει κανείς. Κατόπιν, με μια δεύτερη ματιά, εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς την αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων, με αποτέλεσμα από την κατηγορία των μίνι να μεταπηδήσει σε αυτή των σούπερ μίνι.
Στο δρόμο: Σταθερό και ευέλικτο
Η οδική συμπεριφορά συγκαταλέγεται μεταξύ των «ατού» του νέου Agila, το οποίο αποπνέει ασφάλεια στον οδηγό, χάρη στο συμπαγές πλαίσιο και στη σχετικά σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεών του. Παράλληλα, στις αστικές μετακινήσεις είναι εύκολο στους χειρισμούς, ωστόσο θα μπορούσε να είναι πιο άνετο όταν διαπερνά έντονες ανωμαλίες. Εκτός πόλεως, το νέο Agila παρουσιάζεται σταθερό στην ευθεία, ενώ στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματός του είναι λογικές και η πρόσφυση είναι αυξημένη. Οδηγικά το τιμόνι έχει καλή αμεσότητα και βάρος, αλλά στερείται πληροφόρησης ως προς τη θέση των τροχών.
Κινητήρας: Με αρκετό «νεύρο»
Το μοτέρ των 1,2 λτ. με τους 87 πραγματικούς ίππους (έναντι 86 ονομαστικών) έχει αρκετή «σπιρτάδα» και είναι ελαστικό, χαρακτηριστικά τα οποία εξυπηρετούν στις αστικές μετακινήσεις μαζί με το βολικό επιλογέα των ταχυτήτων με τις κοντές διαδρομές. Στα 0-100 χλμ./ώρα έχει τον καλύτερο χρόνο στην κατηγορία των σούπερ μίνι, όχι όμως και στις ρεπρίζ. Πρόσθετα, ο κινητήρας αυτός ανεβάζει με ευκολία στροφές και είναι ολιγαρκής σε καύσιμο, αλλά ο θόρυβος που παράγει γίνεται αισθητός στο εσωτερικό -ειδικά σε πιο υψηλές ταχύτητες και στροφές.
Εσωτερικό: Νεανικό και πρακτικό
Ο θάλαμος επιβατών του νέου Agila εμφανίζει νεανική αισθητική, εικόνα την οποία ενισχύει με τη σειρά της η διχρωμία που συναντάται στο ταμπλό και στις υφασμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων. Από πλευράς ποιότητας, τα σκληρά πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί ξεχωρίζουν περισσότερο για την καλή συναρμογή τους παρά για την υφή τους, κυρίως όσον αφορά αυτό στο πάνω μέρος του ταμπλό. Πολύ καλή είναι η εργονομία, ενώ για την εύρεση της κατάλληλης θέσης οδήγησης διευκολύνουν το ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος κάθισμα του οδηγού και το τιμόνι.
Χώροι: Καλοί για 4 άτομα
To εσωτερικό προσφέρει καλές ανέσεις σε 4 ενήλικα άτομα, τα οποία, ωστόσο, θα αναζητήσουν πιο αναπαυτικά και με καλύτερη στήριξη καθίσματα. Στο πίσω τμήμα της καμπίνας 2 άτομα θα μετακινηθούν χωρίς πρόβλημα, αν και οι χώροι θα μπορούσαν να ήταν καλύτεροι -αναλόγως των εξωτερικών διαστάσεων. Αυτό ισχύει και για το μικρό πορτ μπαγκάζ 178 λτ., κάτω από το δάπεδο του οποίου υπάρχει ένας επιπλέον αποθηκευτικός χώρος 36 λτ. To εσωτερικό προσφέρει καλές ανέσεις σε 4 ενήλικα άτομα, τα οποία, ωστόσο, θα αναζητήσουν πιο αναπαυτικά και με καλύτερη στήριξη καθίσματα. Στο πίσω τμήμα της καμπίνας 2 άτομα θα μετακινηθούν χωρίς πρόβλημα, αν και οι χώροι θα μπορούσαν να ήταν καλύτεροι -αναλόγως των εξωτερικών διαστάσεων. Αυτό ισχύει και για το μικρό πορτ μπαγκάζ 178 λτ., κάτω από το δάπεδο του οποίου υπάρχει ένας επιπλέον αποθηκευτικός χώρος 36 λτ.
ΣΥΝ & ΠΛΗΝ
(+): Σχεδίαση, δύναμη κινητήρα, οδική συμπεριφορά, πρακτικότητα
(-): Άνεση καθισμάτων, χώρος αποσκευών, υφή σκληρών πλαστικών, αίσθηση τιμονιού, θόρυβος κινητήρα