Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/12/2010
Πρώτη επαφή
Mazda3 1,6 Diesel
Οικονομικότερο μεν…Αποδοτικότερο δε
Διαβάστηκε από 21352 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/12/2010
Η ιαπωνική φίρμα βελτιώνει σε κύρια σημεία τον κινητήρα πετρελαίου 1,6 λτ. του Mazda3, με αποτέλεσμα να τον κάνει πιο αποδοτικό και οικονομικό, πληρώντας παράλληλα τις προδιαγραφές Euro5.
Το εσωτερικό διακρίνεται για τη σπορτίφ σχεδίαση αλλά και την αρκετά προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, ενώ οι χώροι ικανοποιούν.
Με μια ματιά
• Κινητήρας ντίζελ 1,6 λτ. 115 ίππων
• Πιθανότατα διαθέσιμο στην Ελλάδα το δεύτερο 3μηνο του 2011

Mία κατεύθυνση που ακολουθούν πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, για να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων, είναι η βελτίωση επιμέρους σημείων, των ήδη υπαρχόντων κινητήρων. Αυτό το δρόμο ακολούθησε και η ιαπωνική φίρμα για το μοτέρ πετρελαίου των 1,6 λτ., το οποίο συναντάμε στο μικρομεσαίο μοντέλο της Mazda3, τόσο στην 4θυρη όσο και στην 5θυρη εκδοχή του, με τη διαφορά ότι πέτυχε τους παραπάνω στόχους κάνοντάς το και πιο αποδοτικό, όσον αφορά στον τομέα της προσφερόμενης ιπποδύναμης και ροπής.

 
 Mazda3 1,6 Diesel
Ικανό και οικονομικό μοτέρ Euro5
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά