
Πώς τα ID. Polo και ID. Cross είναι το «restart» της VW στα ηλεκτρικά;
Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2025
Δύο μοντέλα σχεδόν σε φάση παραγωγής δείχνουν τα επόμενα βήματα της VW.
Η VW άκουσε τα σχόλια, παράπονα και συμβουλ...
Δύο μοντέλα σχεδόν σε φάση παραγωγής δείχνουν τα επόμενα βήματα της VW.
Η VW άκουσε τα σχόλια, παράπονα και συμβουλ...
Το νέο Togg T10X, «το αυτοκίνητο του Ερντογάν» ξεκινάει την καριέρα του στην Ευρώπη.
Με τόσο ανεπτυγμένη αυτοκινητο...
Η νέα μόδα στα SUV είναι τα sportback - κουπέ, δηλαδή τα «πατικωμένα» στο πίσω μέρος για να δείχνουν πιο σπορ, σαν κούρσ
Είναι πλέον η ναυαρχίδα της Citroën.
Μεγάλωσε σε διαστάσεις και ανέβηκε κατηγορία....
Το νέο Renault 5 παίζει σχεδόν χωρίς αντίπαλο στα ρετρό μικρά ηλεκτρικά.
Η Renault θέλει με τη φόρα που έχει πάρει ...
Παλιός στόλος σημαίνει κακή συντήρηση και επικίνδυνα αυτοκίνητα.
Το κόστος συντήρησης κρατά τα παλιά αυτοκίνητα μακ...
Αν χαλάσει σε καλύπτει η εγγύηση. Αν τρακάρεις, ποιος;
Πολλοί θεωρούν πως δε χρειάζονται μικτή γιατί δεν θα φταίνε ...
Δεκάδες παρουσιάσεις στην Έκθεση του Μονάχου δείχνουν νέες πορείες στην ηλεκτροκίνηση για πολλές μάρκες.
Οι Ευρωπαίοι έχουν καινούργια αυτοκίνητα επειδή ακριβώς δεν τα αγοράζουν.
Η τιμή αγοράς του αυτοκινήτου δεν έχει τό...
Το Renault 4 είναι το μόνο νέο ρετρό ηλεκτρικό SUV που περιμένουμε.
Ο ανταγωνισμός ποντάρει ακριβώς στο αντίθετο, τ...
Τα μοντέλα του 1995 κλείνουν φέτος 30 χρόνια, ηλικία που αρκεί για να γίνει ένα αυτοκίνητο κλασικό.
Alfa Romeo και ...
Ο βενζινοκίνητος αντικαταστάτης της Macan, θα είναι ΑWD, αλλά με κίνηση κυρίως εμπρός.
Θα βασίζεται σε μοντέλα της ...
Τα αυτοκίνητα σήμερα έχουν «τσιμπήσει» σε σχέση με 10 χρόνια πριν.
Οι νέες τεχνολογίες για ασφάλεια και ρύπους είνα...
Το άγχος της αυτονομίας & το κόστος αλλαγής της μπαταρίας φαίνεται να επιμένουν στους επίδοξους αγοραστές.
Η νέα γενιά της Octavia θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική.
Η υπάρχουσα Octavia θα συνεχίσει παράλληλα με θερμικά μοντ...
Φώτα STOP πίσω έχουν όλα τα αυτοκίνητα, τώρα μπορεί να αποκτήσουν και εμπρός.
Σχεδόν 20% λιγότερες συγκρούσεις δείχ...
Στο στόχο θέλουν να βάλουν τα diesel Euro 5 και τα βενζινοκίνητα Euro 3.
Αυτό σημαίνει πως θα την «πληρώσουν» τα μι...
Καίνε 5 φορές λιγότερο από 1 εισιτήριο μετρό!
Είναι πλέον φθηνότερα από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα....
autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Κώστας Καπογιάννης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.