VW Up

VW Up

Εσείς ποιο από τα νέα τρίδυμα μίνι, VW Up, Skoda Citigo και Seat Mii θα προτιμήσετε, και γιατί;

(13/2/2012)

Η VW δείχνει ότι επιμένει λακωνικά, ακολουθώντας στα βήματα της Toyota με το Aygo και τα του Citroen C1 και Peugeot 107. Όπως και με αυτά, πως θα διαλέξετε ανάμεσα στα νέα μοντέλα του ομίλου VW;

Αλήθεια είναι πως ο όμιλος έμεινε πολύ καιρό εκτός αυτής της κατηγορίας. Το Fox της VW ήταν πολύ «λίγο» απέναντι στον ανταγωνισμό παρά τις μεγάλες διαστάσεις του, και οι άλλες «αδελφές» Skoda και Seat απουσίαζαν λαμπρά από μια κατηγορία όπου όλοι οι mainstream, οι βασικοί κατασκευαστές είχαν να προτείνουν κάτι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ανάμεσα στα best seller σχηματίστηκαν δύο σχολές. Από τη μία η Fiat, η Chevrolet, η Hyundai και η Kia ωρίμασαν τα μοντέλα τους παρουσιάζοντας αυτοκίνητα που ήταν μικρότερα μεγέθη μεγαλυτέρων αυτοκινήτων. Από την άλλη η Toyota με τους συνέταιρους Peugeot/Citroen επέμειναν στο μοτίβο των ειδικών αυτοκινήτων για την κατηγορία, με χαμηλό κόστος στην σχεδίαση και κατασκευή που όμως περνούσε αυτούσιο στη χαμηλή τιμή αγοράς του αυτοκινήτου.
Στη δεύτερη αυτή σχολή προστίθεται τώρα και ο όμιλος VW με μια τριπλέτα που ξεχωρίζεις κυρίως από το σηματάκι στη μάσκα. Όπως και με τα προηγούμενα τρίδυμα, οι διαφορές είναι μικρές, κυρίως εμπρός και στα πίσω φώτα, πράγμα που αφήνει στην επιλογή ενός εκ των τριών μια απορία. Ποιο και γιατί;

Πέραν του αισθητικού, μια διαφορά θα υπάρξει στην τιμή. Όπως και με τα C1/Aygo/107 οι εκδόσεις εξοπλισμού είχαν κάποιες διαφορές που επέτρεπαν ανάλογα να διαμορφώνονται διαφορετικά και οι τιμές. Μετά ήταν οι παροχές, με την Toyota να προσφέρει μεγαλύτερη εγγύηση. Και τέλος είναι το σηματάκι. Η VW ήδη μιλάει για το Up με «lifestyle» κριτήρια, πως δηλαδή προσφέρεται (και άρα πουλάει) για κάτι παραπάνω από απλό μεταφορικό μέσο. Το πλασάρισμα της Seat και της Skoda αναμένονται με τις παρουσιάσεις, κρίνοντας όμως από το γενικότερο προφίλ των δύο τους, το μοτίβο θα είναι πιο νεανικό ή σπορ στην πρώτη και πιο λογικό και value for money στη δεύτερη.

Εσείς όμως ποιο από τα τρία θα προτιμήσετε; Δε διαφέρουν στα μηχανικά, ούτε στη βασική σχεδίαση, έχουν όμως τις μικροδιαφορές που μπορεί να εκφράζουν τον καθένα διαφορετικά. Μήπως όμως είναι η μάρκα, το σηματάκι που θα βαρύνει πιο πολύ;

Μήπως σε αυτή την κατηγορία, αντίθετα, βαραίνει περισσότερο η ουσία; Δηλαδή η τιμή, ο εξοπλισμός και οι παροχές; Ή ακόμη και η φήμη του αντιπροσώπου; Εσείς με ποια κριτήρια θα διαλέξετε ένα από τα τρίδυμα αυτά; Τι λέτε;
CORAL GAS PASXA
citroen