Η Ελλάδα είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα που έχει φέρει τη Fiat στις πρώτες θέσεις στα μικρομεσαία.

Fiat Tipo: Το προτιμάμε λόγω τιμής ή λόγω Ιταλίας;

5.705 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2019)

Πως κάθισε το Tipo στην κορυφή της μικρομεσαίας κατηγορίας στις εταιρικές πωλήσεις; Γιατί αρέσει; Γιατί είναι καλύτερο από τα άλλα; Γιατί είναι φθηνό; Ή γιατί είναι Ιταλικό;


Η Ελλάδα έχει παραδοσιακούς δεσμούς με την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία. Έτσι το να βλέπεις το Panda από τα πρώτα μίνι σε πωλήσεις, είναι μάλλον αναμενόμενο. Το Panda έχει το ιταλικό ταπεραμέντο που αρέσει στην κατηγορία αυτή, έχει τη σωστή τιμή, αλλά έχει και συγκεκριμένα πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού, που δύσκολα μπορεί να τα βάλει με το μίνι της Fiat.
 
Όμως μια πρωτιά, και μάλιστα διαρκείας, στην μικρομεσαία κατηγορία, από όπου και να το δεις, είναι μάλλον έκπληξη για τη Fiat. Η Ελλάδα είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα που έχει φέρει τη Fiat στις πρώτες θέσεις στα μικρομεσαία, όμως η περίπτωση του Tipo δεν είναι ίδια με αυτή του Panda.
 
Εντάξει, το μικρομεσαίο της Fiat είναι ένα αξιόλογο μοντέλο, όμως ο ανταγωνισμός εδώ δεν είναι όπως στα μίνι. Στα μικρομεσαία η κατηγορία προσφέρει αυτοκίνητα που διαθέτουν χαρακτηριστικά που ξεπερνούν ακόμη και τις πιο υψηλές απαιτήσεις. Τόσο οδηγικά, όσο και σε ποιότητα, άνεση, τεχνολογία και εξοπλισμό. Η μικρομεσαία κατηγορία είναι αυτή τη στιγμή το πεδίο μάχης της αυτοκινητοβιομηχανίας για το ποιος έχει το καλύτερο αυτοκίνητο. Και στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή η Fiat κερδίζει αυτή τη μάχη, αφού το Tipo έχει από τις καλύτερες πωλήσεις έστω και με την πλειοψηφία τους εταιρικές, από κάθε άλλο μικρομεσαίο.
 
Πως το καταφέρνει; Σαφώς η ιταλική συνταγή δουλεύει στη χώρα μας. Αν είναι ιταλικό υπάρχει αμέσως μια θετική προδιάθεση της αγοράς, κάτι που αμέσως κάνει τον κόσμο να συμπαθήσει οτιδήποτε έχει σήμα Fiat. Από κει και πέρα, και με την Alfa Romeo στα δυνατά της, αλλά χωρίς μοντέλο που να μπορεί να αγοράσει το μέσο ελληνικό πορτοφόλι, το Tipo είναι αυτή τη στιγμή ότι πιο προσιτό ιταλικό, μεγαλύτερο από Panda υπάρχει στην αγορά. Με λίγα λόγια αν θες ιταλικό και όχι crossover θα πάρεις Tipo.
 
Όμως η Fiat έχει κι άλλο ένα χαρτί που παίζει. Το Tipo ξεκινάει κάτω από 13.000 ευρώ και στις εταιρικές πωλήσεις ακόμα πιο χαμηλή τιμή, όταν ο ανταγωνισμός, ακόμη και στην πιο βασική του έκδοση, ακόμη και από μάρκες που ξέρουν το budget και το value for money, δεν μπορεί να πέσει κάτω από τις δεκαπέντε, ενώ οι Γερμανοί με τέτοιες τιμές δεν πουλάνε ούτε προφυλακτήρα στα μικρομεσαία.
 
Τι είναι όμως αυτό που κάνει το Tipo το ελληνικό μικρομεσαίο best seller; Η ιταλική του καταγωγή; Η υπεροχή του έναντι του ανταγωνισμού; Ή η χαμηλή του τιμή; Τι λέτε; Μπορεί και στην λιανική να γράψει ανάλογη επιτυχία;

SPRING SEAT
citroen