Η «οικογένεια» της Continental GT διαθέτει πλέον έναν νέο προφυλακτήρα μπροστά, μικρότερη γρίλια της μάσκας και καινούργιους αεραγωγούς.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η «οικογένεια» της Continental GT διαθέτει πλέον έναν νέο προφυλακτήρα μπροστά, μικρότερη γρίλια της μάσκας και καινούργιους αεραγωγούς.

Ανανεωμένες Bentley

6.783 Επισκέψεις στο άρθρο (17/2/2015)

Με αλλαγές στην εμφάνιση μέσα – έξω, αλλά κυρίως με πιο ισχυρά – οικονομικά μηχανικά σύνολα, θα εμφανιστούν στην έκθεση της Γενεύης οι ανανεωμένες Bentley Continental GT και Flying Spur.

Στο stand της Bentley στην προσεχή έκθεση της Γενεύης, θα βρεθούν οι ανανεωμένες εκδοχές των Continental GT & Flying Spur. Η «οικογένεια» της Continental GT διαθέτει πλέον έναν νέο προφυλακτήρα μπροστά, μικρότερη γρίλια της μάσκας και καινούργιους αεραγωγούς. Πίσω, το πορτμπαγκάζ είναι πιο «γλυπτό», ο νέος προφυλακτήρας είναι ευρύτερος, ενώ οι ζάντες των 20 και 21 ιντσών έχουν καινούργια σχεδίαση.Στο εσωτερικό, τοποθετήθηκε νέο τιμόνι, πιο εργονομικό και σπορτίφ, ενώ μεγάλωσαν και τα paddles για την αλλαγή ταχυτήτων. Ο πίνακας οργάνων διαθέτει καινούργιες ενδείξεις, η κεντρική κονσόλα απέκτησε νέα διακοσμητικά στοιχεία, ο επιλογέας έχει πλέον μαύρο περίβλημα, ενώ τοποθετήθηκε και ένας αποθηκευτικός χώρος ανάμεσα στα δύο πίσω καθίσματα.Επιπλέον, η έκδοση Continental GT W12 φέρει ορισμένες αλλαγές στο 6λιτρο twin turbo W12 μοτέρ της, που επέτρεψαν την ισχύ να ανέβει από τους 575 στους 590 ίππους, με τη ροπή να βρίσκεται πλέον από τα 700 στα 720 Nm. Από την άλλη, η οικονομία καυσίμου βελτιώθηκε μέχρι και 5%, ενώ η GT W12 εξοπλίζεται και με τεχνολογία που απενεργοποιεί όταν δεν χρειάζονται, τους 6 από τους 12 κυλίνδρους.Όσον αφορά στην Flying Spur, αυτή απέκτησε νέους τροχούς 20 ιντσών σε τρία φινιρίσματα, τόσο στις V8 όσο και στις W12 εκδόσεις της, ενώ στις τελευταίες υπάρχει και η επιλογή για ζάντες 21 ιντσών. Όπως και στην Continental GT άλλαξε στο εσωτερικό ο πίνακας οργάνων και το τιμόνι, ενώ τοποθετήθηκε και σύστημα WiFi hotspot. Ομοίως, ο W12 κινητήρας των 625 ίππων και 800 Nm απέκτησε σύστημα απενεργοποίησης των μισών (6) κυλίνδρων, προς όφελος της κατανάλωσης και των ρύπων, με τις εκπομπές CO2 να βρίσκονται πλέον στα 333 γρ./χλμ.

Στο εσωτερικό της ανανεωμένης Continental GT τοποθετήθηκε νέο τιμόνι, τροποποιημένος πίνακας οργάνων, αποθηκευτικός χώρος ανάμεσα στα δύο πίσω καθίσματα και «πειραγμένη» κεντρική κονσόλα.

Στο εσωτερικό της ανανεωμένης Continental GT τοποθετήθηκε νέο τιμόνι, τροποποιημένος πίνακας οργάνων, αποθηκευτικός χώρος ανάμεσα στα δύο πίσω καθίσματα και «πειραγμένη» κεντρική κονσόλα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
citroen