Βλέπετε την πρόταση ανεξάρτητου σχεδιαστή για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του νέου Range Rover.

Κάθε έκδοση του επόμενου Range Rover θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της JLR που εδρεύει στην πόλη Solihull.

Εξηλεκτρίζεται το νέο Range Rover

2.784 Επισκέψεις στο άρθρο (7/11/2019)

Η Land Rover ετοιμάζει ριζικές αλλαγές στη γκάμα των προϊόντων της και αυτές δε θα αφήσουν ανεπηρέαστο το νέο Range Rover, το οποίο θα προσφερθεί ως ήπια και plug-in υβριδικό, αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικό.

Η πέμπτη γενιά Range Rover, που θα λανσαριστεί εντός του 2021 έχει χαρακτηριστεί από τους ανθρώπους της εταιρείας η πιο ριζοσπαστική και τεχνικά προηγμένη που υπήρξε στην 50ετή ιστορία του SUV. Θα πρόκειται για νέο μοντέλο που θα βασιστεί στη Modular Longitudinal Architecture (MLA) πλατφόρμα της Land Rover που μπορεί να φιλοξενήσει υβριδικά, plug-in υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.
 
Μάλιστα όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές οι άνθρωποι της εταιρείας έχουν ήδη βάλει μπρος τα δοκιμαστικά μοντέλα, αποσκοπώντας όταν το SUV αποκαλυφθεί να είναι σε θέση να ανταγωνιστεί τις συμπατριώτισσες του Bentley Bentayga και Rolls-Royce Cullinan.
 
Το νέο Range Rover αναμένεται να διατηρήσει τον παραδοσιακό σχεδιασμό, ενώ στα ίδια πλαίσια θα κινηθεί και το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που πιθανότατα θα είναι έτοιμο γύρω στο 2022. Φυσικά μικρές διαφορές μεταξύ των εκδόσεων με κινητήρα καύσης και του ηλεκτρικού (φωτό) θα υπάρχουν, ωστόσο ανεξάρτητα από το σύστημα κίνησης η σχεδιαστική συνάφεια πρέπει να θεωρείται βέβαιη.
 
Κάθε έκδοση του επόμενου Range Rover θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της JLR που εδρεύει στην πόλη Solihull. Μάλιστα νωρίτερα το εν λόγω εργοστάσιο έλαβε μία οικονομική «ένεση» προκειμένου να είναι πλήρως λειτουργικό για να φιλοξενήσει την κατασκευή ηλεκτρικών, υβριδικών και ντιζελοκίνητων μοντέλων.
 
Μένοντας στο αμιγώς ηλεκτρικό Range Rover, η διάταξη που θα ακολουθήσει το χωρίς ρύπους σύστημα κίνησης εξακολουθεί να παραμένει άγνωστο. Όμως η νέα πλατφόρμα MLA επιτρέπει την τοποθέτηση δύο ηλεκτρικών κινητήρων, έναν σε κάθε άξονα, για να επιτευχθεί τετρακίνηση. Κλείνοντας να σημειωθεί πως το αυξημένο μέγεθος του αυτοκινήτου θα επιτρέπει την εγκατάσταση μίας μεγάλης μπαταρίας (πιθανότατα 100kWh) που αναμένεται να φτάνει την αυτονομία του SUV πάνω από τα φάσμα των 482 χιλιομέτρων.

Hyundai
OPEL