Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πώς θα είναι η ζωή με όριο τα 30 χλμ./ώρα;
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Από «αποκλειστικά ηλεκτρικά» νέα μοντέλα, τώρα και με μοτέρ βενζίνης!
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Σε «τύφλωσε» η ομορφιά
Διαβάστηκε από 7356 αναγνώστες

Παθιάζεστε με τα εξωτερικά χαρίσματα ενός αυτοκινήτου; Σας τυφλώνει η ομορφιά του; Κάνετε τα στραβά μάτια σε θέματα ποιότητας αν σας αρέσει εμφανισιακά ένα αυτοκίνητο; Μέχρι που θα συμβιβαζόσασταν για τη χάρη ενός όμορφου αυτοκινήτου; Παθιάζεστε με τα εξωτερικά χαρίσματα ενός αυτοκινήτου; Σας τυφλώνει η ομορφιά του; Κάνετε τα στραβά μάτια σε θέματα ποιότητας αν σας αρέσει εμφανισιακά ένα αυτοκίνητο; Μέχρι που θα συμβιβαζόσασταν για τη χάρη ενός όμορφου αυτοκινήτου; Παθιάζεστε με τα εξωτερικά χαρίσματα ενός αυτοκινήτου; Σας τυφλώνει η ομορφιά του; Κάνετε τα στραβά μάτια σε θέματα ποιότητας αν σας αρέσει εμφανισιακά ένα αυτοκίνητο;
Μπρος στα κάλλη τι είναι ο πόνος, λέει το ρητό, όμως πόσο πόνο μπορείτε να δεχθείτε για την ομορφιά ενός αυτοκινήτου; Πολλοί πιστεύουν πως το αυτοκίνητο σήμερα αγοράζεται με καθαρά οικονομικά κριτήρια και πως οι εποχές όπου διαλέγαμε «αυτό που μας αρέσει» έχουν περάσει.

O Alfred P. Sloan, πρόεδρος της General Motors τη χρυσή δεκαετία του τριάντα, ήταν ο άνθρωπος που αντελήφθη τον τρόπο με τον οποίο επιλέγουν οι αγοραστές αυτοκίνητα. Είπε «να είναι όμορφο, να είναι νέο και να έχει χαμηλές δόσεις». Αυτό ήταν και το εναρκτήριο λάκτισμα για την συχνή ανανέωση των αυτοκινήτων που συνεχίζει μέχρι σήμερα. Το πρώτο που πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο είναι να είναι όμορφο.

Αυτό βάζει τον κόσμο στις εκθέσεις για να δει από κοντά το αντικείμενο του πόθου του, κι από κει και πέρα είναι δουλειά του πωλητή να κάνει τη πώληση. Αλλά η μισή δουλειά είναι να μπεις στην έκθεση. Τα υπόλοιπα τα κάνει το αυτοκίνητο.

Πόσο όμως μπορεί η ομορφιά να επισκιάσει τα υπόλοιπα; Πολύ, αν ακούσει κανείς τους παλιούς αυτοκινητάδες, όπως τον ίδιο τον Citroen που απαντώντας σε σχόλιο ότι τα αυτοκίνητά του δεν είναι πολύ καλά, είπε «δεν χρειάζεται, είναι όμορφα». Ήξεραν πάντα πως αν το αυτοκίνητο είναι όμορφο, και πολύ καλό να μην είναι, θα πουλήσει.

Σήμερα φυσικά δεν έχουμε κακά αυτοκίνητα. Έχουμε όμως ακόμη αδιάφορα, ή μέτρια αυτοκίνητα, τουλάχιστον ως value for money. Αυτό σημαίνει πως μπορεί κάποιος να πληρώσει κάτι παραπάνω προκειμένου να αγοράσει ένα όμορφο αυτοκίνητο, ακόμη κι αν δεν προσφέρει τίποτε παραπάνω, ή ακόμη και αν προσφέρει λιγότερα από ένα άλλο ανταγωνιστικό.

Η τιμή λοιπόν είναι σίγουρα η πρώτη θυσία, και οι κατασκευαστές το ξέρουν. Αυτό που ξέρουν είναι επίσης το επίπεδο εξοπλισμού. Πολλοί θα θυσιάσουν εξοπλισμό για να πάρουν το αυτοκίνητο που τους αρέσει έναντι ενός ανταγωνιστικού στην ίδια τιμή με πλουσιότερα έξτρα.

Αυτό που όμως είναι η μεγαλύτερη θυσία, είναι όταν παραβλέπεις την ουσία για χάρη του ντιζάιν. Και μπορεί λίγοι πλέον να ενδιαφέρονται για τη μηχανολογία ενός αυτοκινήτου, όπως η πίσω ανάρτηση, ή η τεχνολογία του κινητήρα, πράγματα που δεν φαίνονται, όπως το σύστημα μετάδοσης, όμως εδώ το θέμα γίνεται σοβαρό. Ένα ικανότερο αυτοκίνητο δεν είναι απαραίτητα καλύτερο, εντάξει, όμως είναι σίγουρα ο μεγαλύτερο συμβιβασμός το να μην το προτιμήσεις γιατί απλά το άλλο είναι πιο όμορφο.

Εσείς όμως τι είστε έτοιμοι να θυσιάσετε για να πάρετε ένα όμορφο αυτοκίνητο; Εξοπλισμό, τιμή ή ουσία; Και μέχρι που θα φτάνατε; Ποια μοντέλα θα αφήνατε πίσω για χάρη ενός άλλου;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
nalba... (6/12/2017, 09:57) η αισθητικη δίνει πάντα το πρωτο ερεθισμα , αλλά στο τέλος επισκιάζεται απο άλλα κριτηρια όπως το οικονομικό κ.α
boheb... (5/12/2017, 23:54) Όσοι αγοράζουν αυτοκίνητο με κριτήριο την ομορφιά και δεν παίρνουν Toyota, το μετανιώνουν και ξαναγυρίζουν αργά η γρήγορα στην Toyota. Ευχαριστώ
ferra... (4/12/2017, 16:40) Η ομορφιά απαιτεί θυσίες...