Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Παραπάνω λεφτά για άλογα, ή αυτόματο;
Διαβάστηκε από 8874 αναγνώστες

Εσύ τι προτιμάς, να δώσεις παραπάνω λεφτά για άλογα, ή για αυτόματο κιβώτιο; Μήπως να το ξανασκεφτείς; Αξίζει να τα σκάσεις για παραπάνω άλογα ή μήπως το αυτόματο κιβώτιο είναι καλύτερη επιλογή; Εσύ τι προτιμάς, να δώσεις παραπάνω λεφτά για άλογα, ή για αυτόματο κιβώτιο; Μήπως να το ξανασκεφτείς;
Πως θα ξεφύγεις από τη βασική έκδοση; Θα τα ρίξεις σε εξοπλισμό; Σε κιβώτιο; Ή απλά σε περισσότερα άλογα;
 
Θα έχεις προσέξει φυσικά ότι λίγα αυτοκίνητα σήμερα, μέχρι τη μικρομεσαία κατηγορία, προσφέρουν πάνω από ένα μοτέρ. Πάρε το νέο Polo για παράδειγμα. 1000 κυβικά χωρίς τούρμπο, 1000 κυβικά με τούρμπο, και 1000 κυβικά με "περισσότερο" τούρμπο. Το μοτέρ ίδιο, οι αποδόσεις όμως διαφέρουν. Από τα 75 άλογα ως τα 115, η διαφορά είναι αισθητή στο δρόμο, και ας μην είναι αισθητή κάτω από το καπό.
 
Και το Polo δεν είναι το μόνο. Τα περισσότερα μικρά "δουλεύουν" με ένα μοτέρ σε διαφορετικές αποδόσεις. Μόνο που η διαφορά κοστίζει. Κοστίζει όσο μία κλίμακα εξοπλισμού. Να πας από το βασικό στο πιο πλούσιο; Ή να πάρεις τα λεφτά σου σε "άλογα";
 
Και μετά έρχεται και το άλλο συστατικό. Το αυτόματο κιβώτιο. Ένα μικρό με αυτόματο δεν είναι πια για «ξεχασμένους οδηγούς». Με τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη σε τόσες μάρκες, το αυτόματο δίνει καλύτερη κατανάλωση, καλύτερες επιδόσεις και καλύτερη άνεση. Είναι συχνά μάλιστα τόσο καλύτερες οι επιδόσεις, που είναι καλύτερες ακόμη κι αν τις συγκρίνεις με το δυνατότερο μοτέρ στο ίδιο μοντέλο, αλλά με χειροκίνητο.
 
Τι κάνεις λοιπόν; Τι να τα κάνεις τα παραπάνω άλογα αν δεν σου δίνουν καλύτερες επιδόσεις; Απλά για να λες; Τι να τον κάνεις τον εξτρά εξοπλισμό αν «σέρνεσαι»; Απλά για να είσαι άνετα και να παίζεις με τα γκάτζετ; Είναι λοιπόν το αυτόματο η καλύτερη επιλογή αφού δίνει και επιδόσεις και άνεση;
 
Ή όχι; Πολλοί ακόμη και σήμερα το φοβούνται το αυτόματο. Μήπως είναι ζημιάρικο. Μήπως καίει (στην πράξη) παραπάνω. Μήπως με κοροϊδεύουν οι φίλοι μου ότι δεν ξέρω να οδηγώ. Μήπως ξεχάσω να οδηγώ με ταχύτητες. Ο καθένας με τα κολλήματά του.
 
Και μετά είναι ο εξοπλισμός. Μια μεγαλύτερη έγχρωμη οθόνη με ένα κάρο λειτουργίες είναι "μούρλια" στην καμπίνα. Βάλε και το δερμάτινο τιμόνι. Βάλε και τις ζάντες, τις διχρωμίες και τη «μούρη» και με τα λεφτά που θα πάρεις άλογα ή κιβώτιο, το κάνεις κουκλί.
 
Εσύ όμως τι προτιμάς; Να ρίξεις 1.200 ευρώ σε αυτόματο κιβώτιο; Ή σε άλογα; Ακόμη κι αν τα άλογα δίνουν χειρότερες επιδόσεις από το αυτόματο; Μήπως απλά αντιπαθείς το αυτόματο; Και ο εξοπλισμός; Πόσο δεν σε νοιάζει αν πάρεις την μικρή ασπρόμαυρη οθόνη που παίζει μόνο ράδιο και CD; Τι λες λοιπόν; Τι προτιμάς;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
gonio... (19/1/2019, 17:12) ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑ ΑΛΟΓΑ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ. ΜΕ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΓΚΑΖΙΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ
geome... (17/1/2019, 19:33) Το αυτόματο για χρήση κυρίως την πόλη, τα άλογα για κυρίως εκτός πόλεως διαδρομές. Το πρόβλημα είναι τα αυτόματα εφοδιάζουν συνήθως τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα και λιγότερο τα αυτοκίνητα πόλης.