Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πώς πήγαμε από τις «κούρσες» στην μανία των SUV; Τι σχήμα ακολουθεί;
Πώς θα είναι η ζωή με όριο τα 30 χλμ./ώρα;
Το αγοράζεις για κελεπούρι το μεταχειρισμένο GTi ή «απαπα»;
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Από «αποκλειστικά ηλεκτρικά» νέα μοντέλα, τώρα και με μοτέρ βενζίνης!
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Γιατί θέλει Golf η Skoda;
Διαβάστηκε από 10313 αναγνώστες

Η Skoda αλλάζει το Rapid με ένα κλασσικό μικρομεσαίο, ψάχνοντας τη συνταγή για το αντι-Golf. Γιατί όμως τόση πρεμούρα; Η Skoda θα αντικαταστήσει το Rapid με ένα νέο μοντέλο, με άλλο όνομα, που θα έχει 100% μικρομεσαία κατεύθυνση. Η Skoda αλλάζει το Rapid με ένα κλασσικό μικρομεσαίο, ψάχνοντας τη συνταγή για το αντι-Golf. Γιατί όμως τόση πρεμούρα;
Τι είναι το Rapid σήμερα; Ένα μικρό σεντάν, ένα ιδιαίτερο μικρομεσαίο, μια μικρότερη Octavia; Αν κάποιο από αυτά απαντά την ερώτηση, τότε η Skoda δεν είναι ευχαριστημένη, γιατί ο προορισμός του μοντέλου ήταν να χτυπήσει την μικρομεσαία κατηγορία. Και γι΄ αυτό αλλάζει. Αλλά πως;
 
Σαφώς η καλή πορεία του Rapid κατά κάποιον τρόπο, ήταν ότι βρέθηκε στην αγορά ως εναλλακτικό της μεγαλύτερης Octavia, με την οποία μοιάζει πολύ, αλλά μοιράζεται ελάχιστα. Αλλη πλατφόρμα, άλλες διαστάσεις, άλλα μηχανικά, με εξαίρεση ένα δύο μοτέρ. Επιτυχία είναι επίσης η είσοδος της Skoda στα μικρά σεντάν, όπου το Rapid κάθισε στην κορυφή της υποκατηγορίας, και μπορεί να πει κανείς ότι την επανέφερε στα πράγματα μετά από την απουσία αξιόλογου μοντέλου για τόσο καιρό.
 
Και όμως το Rapid προσφέρεται σε μία πολύ όμορφη χάτσμπακ έκδοση, που θυμίζει λίγο Α3 Sportback, και φέρνει σε διασταύρωση μικρομεσαίου με στέισον βάγκον. Παρότι αυτή η έκδοση ήταν πολύ επιτυχημένη εκτός Ελλάδας, εδώ δεν έγινε το ίδιο ανάρπαστη με το σεντάν, ενώ και τα δύο μοντέλα δεν έπιασαν το στόχο της Skoda να βρεθεί στην μικρομεσαία κατηγορία.
 
Αυτό όμως αλλάζει. Η Skoda θα αντικαταστήσει το Rapid με ένα νέο μοντέλο, με την ονομασία Scala όπως ανακοινώθηκε και επίσημα λίγες μέρες πριν, που θα έχει 100% μικρομεσαία κατεύθυνση. Δεν θα παραπέμπει σε τίποτα “μικρό” ή “ιδιαίτερο” και σίγουρα δεν θα είναι “κάτι από” Octavia. Μιλάμε για ένα καθαρά μικρομεσαίο σχήμα, χωρίς σεντάν ή στέισον εκδόσεις.
 
Όμως η Skoda θα το παίξει και πάλι έξυπνα. Μπορεί το νέο μοντέλο να έρθει απέναντι στο Golf ή το Leon, η τσέχικη μάρκα όμως θα βρει τρόπο να κόψει και να ράψει ώστε να είναι πιο ανταγωνιστικό από τα άλλα μοντέλα της κλάσης του. Για αρχή θα πατάει μεν στην ίδια πλατφόρμα με τα άλλα, την MQB του ομίλου, όμως θα κάνει χρήση της φόρμας που χρησιμοποιεί η Fabia, που σημαίνει πως δεν θα υπάρχει πρόβλεψη για ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, ούτε και ηλεκτρικές εκδόσεις.
 
Ο αντικαταστάτης του Rapid θα είναι ένα μικρομεσαίο, διαφορετικό τελείως από την Octavia, και χωρίς παραχωρήσεις, με έμφαση, όπως και το τρέχον μοντέλο στο value for money.
 
Δεν είναι καλύτερα έτσι; Εσείς τι λέτε; Πως σας φαίνεται αυτή η αλλαγή για το Rapid; Μήπως θα σας λείψει το μικρό σεντάν; Ή προτιμάτε επιτέλους να έχει η Skoda ένα κανονικό μικρομεσαίο;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
vgeor... (15/10/2018, 11:25) Γιατί θέλει; Γιατί μπορεί. Επιχείρηση είναι, κέρδη αναζητεί, παράδοση έχει, κατέχει την τεχνογνωσία, έχει μοντέλα καλύτερης αξιοπιστίας από τα "συγγενικά" άλλων εταιριών (μια αναζήτηση στους σχετικούς πίνακες των τελευταίων ετών πείθει και τον πλέον δύσπιστο).