Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Ηλεκτρικά pick-up: Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;
Διαβάστηκε από 5375 αναγνώστες

Θα πήγαινες να σκάψεις στο χωράφι με το κουστούμι; Όχι. Εεε, τότε γιατί να πάρεις ηλεκτρικό pick-up. Ή μήπως κάνουμε λάθος και πρέπει να τα δούμε ως οχήματα ελευθέρου χρόνου; Θα πήγαινες να σκάψεις στο χωράφι με το κουστούμι; Όχι. Εεε, τότε γιατί να πάρεις ηλεκτρικό pick-up. Ή μήπως κάνουμε λάθος και πρέπει να τα δούμε ως οχήματα ελευθέρου χρόνου;
Τώρα τελευταία, όλο και περισσότερες ειδήσεις μας έρχονται που έχουν να κάνουν με ηλεκτρικά pick-up. Φυσικά, κορωνίδα όλων είναι το Tesla Cybertruck που από την μέρα της παρουσίασής του (θυμάστε που έσπασαν live τα… «αλεξίσφαιρα» τζάμια του προξενώντας αμηχανία στον Musk, αλλά και πτώση της μετοχής) έχει κλέψει το ενδιαφέρον με την εμφάνιση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Για παράδειγμα, το 0-100 σε 4,5 δλ. ή τα  40 χλστ. απόστασης από το έδαφος είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακά νούμερα. Μήπως όμως είναι απλά νούμερα εντυπωσιασμού, νούμερα άνευ ουσίας; Και το αιτιολογούμε.
 
Από ένα pick-up, ένα επαγγελματικό όχημα δηλαδή, ζητάς να μπορείς να κουβαλήσεις και να τραβήξεις φορτία. Πρέπει να μπορείς να κουβαλάς πάνω από μισό τόνο στην καρότσα και να τραβάς τουλάχιστον 2,5 τόνους. Όταν όμως έχεις ήδη το βάρος των μπαταριών, πόσα παραπάνω κιλά θα φορτώσεις -από μηχανολογική ματιά- στην ανάρτηση; Θα πρέπει να την κάνεις «κούτσουρο», άρα όχι κατάλληλη για pick-up χρήση. Έπειτα, πρέπει να μπορείς να ρυμουλκήσεις όπως είπαμε. Αν όμως ρυμουλκήσεις, τότε ξέχνα αμέσως την αυτονομία γιατί οι μπαταρίες στον αυτοκινητόδρομο ή με extra βάρος πέφτουν ραγδαία. Άρα πάλι άχρηστο θα είναι γιατί δεν θα μπορείς να ρίξεις ούτε σκάφος…
 
Έπειτα είναι η απόσταση από το έδαφος και οι εκτός δρόμου ικανότητες. Ναι, θα συμφωνήσουμε ότι μπορεί εύκολα ο κάθε κατασκευαστής να αυξήσει την απόσταση σηκώνοντας την ανάρτηση, όμως τότε ανεβάζει το κέντρο βάρους, και άρα χαλά την οδική συμπεριφορά. Και τέλος, είναι το υδάτινο κόλλημα. Σύμφωνα με την Tesla το Cybertruck θα μπορεί ακόμη και να… επιπλέει (σ.σ. ελπίζω όχι σαν τα αλεξίσφαιρα τζάμια του), όμως εσείς προσωπικά, θα μπαίνατε στο νερό, στο ποτάμι με ένα αυτοκίνητο που παίρνει ρεύμα από μπαταρίες;
 
Ως επαγγελματικά οχήματα τα ηλεκτρικά pick-up -υποκειμενικά- δεν μας έχουν πείσει ακόμη. Από την άλλη όμως, θα μπορούσαν να παίξουν το ρόλο οχήματος ελεύθερου χρόνου, δηλαδή να πάει κάποιος μαζί τους μια εκδρομή φορτωμένος με κάποιο εξοπλισμό.
 
Εσείς όμως τι λέτε; Μήπως έχουν άλλες δυνατότητες και αρετές για να κερδίσουν το κοινό; Μήπως, τελικά, νούμερα όπως το κορυφαίο 0-100 χλμ./ώρα και άλλα wow στοιχεία είναι ικανά για να σας πείσουν;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
geome... (30/8/2021, 15:39) Τα ηλεκτρικά pick up είναι για χαλαρές βόλτες στις παραλιακές λεωφόρους, άντε και τις ίδιες τις παραλίες. Για τη χρήση που (θεωρητικά) προορίζονται, χρειάζεται diesel κινητήρας. ΥΓ. Αν αποφασίσατε να επανέλθετε στον παλαιότερο τρόπο σχολιασμού, συμφωνώ απόλυτα.