Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Από «αποκλειστικά ηλεκτρικά» νέα μοντέλα, τώρα και με μοτέρ βενζίνης!
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Πώς ελέγχεις το μεταχειρισμένο που θες πριν το αγοράσεις;
Διαβάστηκε από 16790 αναγνώστες

Γουρούνι στο σακί ή σίγουρο κελεπούρι; Ο τεχνικός έλεγχος πριν την αγορά είναι απαραίτητος, όμως πως τον κάνεις και τι κοιτάς; Γουρούνι στο σακί ή σίγουρο κελεπούρι; Ο τεχνικός έλεγχος πριν την αγορά είναι απαραίτητος, όμως πως τον κάνεις και τι κοιτάς;

Αν είναι από ιδιώτη το πας για τσεκ, αλλά αν είναι μεταχειρισμένο εισαγωγής;

Έψαξες τις αγγελίες, πήγες από μάντρα σε μάντρα, βρήκες το αμάξι που θες και είναι του κουτιού. Ή τουλάχιστον έτσι δείχνει. Είναι όμως;
 
Αν δεν μπορείς να εμπιστευτείς ούτε τα χιλιόμετρα που γράφει το κοντέρ, πως μπορείς να εμπιστευτείς τον λόγο του πωλητή για την κατάσταση του μεταχειρισμένου που θες να αγοράσεις; Και τι κάνεις;
 
Αν αγοράζεις από ιδιώτη, μπορείς να του ζητήσεις να φέρει το αυτοκίνητο στο συνεργείο της αρεσκείας σου, και να το ελέγξει ο μάστορας που εμπιστεύεσαι. Εσύ έχεις μάστορα που εμπιστεύεσαι όμως; Ή συνεργείο που θα σου κάνει αυτή τη δουλειά; Και τι δουλειά είναι αυτή;
 
Να ανέβει το αμάξι στο αναβατόριο, να γίνει οπτικός έλεγχος, να γίνει ακουστικός έλεγχος, ή ακόμη καλύτερα να γίνει ένας έλεγχος αντίστοιχος με αυτόν για προετοιμασία ΚΤΕΟ. Ακόμη καλύτερα θα είναι να συνδεθεί το αυτοκίνητο στον υπολογιστή για να διαπιστωθεί αν έχει σφάλματα που επιμένουν μετά από ένα καθάρισμα. Ιδανικά το συνεργείο θα πρέπει να έχει τον εξοπλισμό και την εμπειρία στη μάρκα του αυτοκινήτου.
 
Όταν όμως αγοράζεις μεταχειρισμένο εισαγωγής από μάντρα, τι κάνεις; Δεν μπορείς να φέρεις το αυτοκίνητο στο «δικό σου» συνεργείο εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις. Ακόμη χειρότερα, αφού το αυτοκίνητο είναι εισαγωγής, δεν έχεις καμία πληροφόρηση για το ιστορικό του αυτοκινήτου. Και αυτή η πληροφόρηση είναι σημαντική.
 
Αξίζει να ξέρεις που έγινε η πρώτη ταξινόμηση και σε ποιά περιοχή της Ευρώπης κινήθηκε το αυτοκίνητο πριν το πάρεις εσύ. Πόσο «αλάτι» έχει φάει, πόση υγρασία και πόσο ήλιο. Αξίζει επίσης να ξέρεις το ιστορικό συντήρησης. Όχι απλά το βιβλιαράκι, αλλά ιστορικό όπως καταχωρείται στην αντιπροσωπεία. Πότε έγινε κάθε σέρβις, τι περιελάμβανε, ποιές αναβαθμίσεις έγιναν, ποιές ανακλήσεις καλύφθηκαν. Και το πιο σημαντικό; Πότε; Και πόσα χιλιόμετρα είχε το αυτοκίνητο σε κάθε φάση ελέγχου και συντήρησης.
 
Αυτές οι πληροφορίες βρίσκονται με τον αριθμό πλαισίου, αφού η ελληνική αντιπροσωπεία έχει πρόσβαση σε αυτό το ιστορικό κάθε αυτοκινήτου που βγήκε από το εργοστάσιο. Όμως εσύ που θα την βρεις;
 
Οπότε τι κάνεις; Πως ελέγχεις πως το αυτοκίνητο που θες να αγοράσεις μεταχειρισμένο εισαγωγής είναι καλό; Πως μαθαίνεις το ιστορικό του, και πως ελέγχεις τα τεχνικά του; Τι λες;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...