Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Από «αποκλειστικά ηλεκτρικά» νέα μοντέλα, τώρα και με μοτέρ βενζίνης!
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Προτιμάς μπροστοκούνα ή πισωκούνα όταν μιλάμε για ηλεκτρικά;
Διαβάστηκε από 4898 αναγνώστες

Ξεκινάει η «μάχη» του άξονα κίνησης από την αρχή; Ή μήπως φτάσαμε στο «ποιoς νοιάζεται» όταν μιλάμε για ηλεκτρικά; Ξεκινάει η «μάχη» του άξονα κίνησης από την αρχή; Ή μήπως φτάσαμε στο «ποιoς νοιάζεται» όταν μιλάμε για ηλεκτρικά;

Αλλάζουν τα γούστα σου στα ηλεκτρικά ή επιμένεις;

Πάνω που το ζήτημα της κίνησης εμπρός ή πίσω είχε καταλήξει, η ηλεκτροκίνηση ξαναβάζει το πράγμα από την αρχή, με τις μισές μάρκες να έχουν την κίνηση πίσω και τις άλλες μισές εμπρός. Αν κάποτε αυτό είχε σημασία, τώρα με τα ηλεκτρικά, ποιoς νοιάζεται;

Σκέψου πόση διαφορά είχε ένα πισωκίνητο από ένα προσθιοκίνητο μοντέλο όταν αγορά ήταν διχασμένη, στα τέλη του 70 και αρχές του 80. Από την οδική συμπεριφορά στους χώρους, και από την άνεση στην τιμή, η διαφορά στον άξονα κίνησης έκανε τα μοντέλα αυτά να είναι η νύχτα με τη μέρα το ένα με το άλλο.
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...