Το Focus ST διατίθεται πλέον και με 2λιτρο turbodiesel κινητήρα 185 ίππων με 400 Nm ροπής, αλλά κυρίως με κατανάλωση μόλις 4,2 λτ./100 χλμ. και 110 γρ. CO2/χλμ.

    >> Ford Focus ST Diesel: Diesel για πρώτη φορά

    31.542 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2015)

    Εκτός από τον 2λιτρο turbo ΕcoBoost των 250 ίππων, το Focus ST διατίθεται πλέον και με 2λιτρο turbodiesel κινητήρα 185 ίππων (+23% αύξηση έναντι των 150 ίππων της απλής νέας 2λιτρης έκδοσης του Focus). Η αυξημένη ισχύς του πετρελαιοκίνητου Focus ST επιτυγχάνεται μέσω νέας ηλεκτρονικής χαρτογράφησης, ενός αναβαθμισμένου συστήματος εισαγωγής και μιας νέας σπορ εξάτμισης. Η ροπή των 400Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 2.000-2.750 σ.α.λ. επιτρέποντας στο νέο Focus ST diesel να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,1 δλ. και να αναπτύσσει τελική ταχύτητα 217 χλμ./ώρα.
    Το μεγάλο δέλεαρ φυσικά της συγκεκριμένης έκδοσης είναι η χαμηλή μέση κατανάλωση των 4,2 λτ./100 χλμ. και οι περιορισμένες εκπομπές CO2 (110 γρ./χλμ.). Πραγματική αποκάλυψη είναι το diesel Focus ST, όπου στις στροφές ο έλεγχος του αμαξώματος είναι εξαιρετικός, ενώ και το τιμόνι είναι άμεσο και πληροφορεί αμέσως τον οδηγό για το που κοιτούν οι εμπρός τροχοί. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    AUTOFIT PASXA
    4green