Αν δεν ακολουθήσεις τους κανόνες, ακόμη και το γλυκό γλίστρημα, που θα κληθείς να διαχειριστείς γίνεται με απόλυτα προοδευτικό τρόπο, πριν ακόμη επέμβει το καθόλα διακριτικό ESP.

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση Q4, απογειώνει τη συμπεριφορά στο δρόμο.

Οδική συμπεριφορά: La passione

Διαβάστηκε από 23311 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/5/2018
 

Καρφωμένος στην επική θέση οδήγησης και όντας θαρρείς στο επίκεντρο της οδηγικής υπόθεσης, η Giulia Veloce σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή, με το που θα πατήσεις το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα πάνω στο τιμόνι της. Με το πρόγραμμα Normal ως ορεκτικό, απολαμβάνεις το διακριτικό γουργουρητό του κινητήρα, τις μεταξένιες εναλλαγές σχέσεων του κιβωτίου στην αυτόματη λειτουργία, αλλά και τον απρόσμενα ευγενικό τρόπο με τον οποίο η ανάρτηση διαχειρίζεται το κατσαρό οδόστρωμα από τις μεσαίες και πάνω ταχύτητες. Στις χαμηλές τα πράγματα δεν είναι ιδανικά σε απόσβεση και θόρυβο πάνω από μια κακοτεχνία ή μια εγκάρσια οδική παραφωνία, ωστόσο γι αυτό μάλλον πρέπει να κατηγορηθούν τα run flat ελαστικά, παρά η ανάρτηση, οι βραχίονες της οποίας είναι από αλουμίνιο, όπως άλλωστε το καπό, οι πόρτες και τα φτερά σε μια προσπάθεια συγκράτησης του βάρους σε χαμηλά επίπεδα. Όταν όμως είσαι καβάλα σε ένα από τα καλύτερα πλαίσια της αγοράς συνδυασμένο με 280 άλογα δε θες να βολτάρεις με χαμηλές ταχύτητες στην πόλη, όπου ούτως ή άλλως θα σε ενοχλήσει το τιμόνι που κόβει λίγο και σε αναγκάζει σε περισσότερες μανούβρες. Θες να βρεις μια στριφτερή διαδρομή και να ξεσαλώσεις. Και η Giulia Veloce είναι μια επιλογή, που θα σε ανταμείψει.

Το πρόγραμμα Dynamic φέρνει στο προσκήνιο το επιθετικό προφίλ, που χρειάζονται οι περιστάσεις και μαζί την πιο σκληρή απόσβεση στα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτιστέρ, που δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις ακόμη και μετά από μεταφορές βάρους. Το κιβώτιο, που στη χειροκίνητη λειτουργία δεν κάνει kick down και ούτε αλλάζει μόνο του σχέση στον κόφτη, κλωτσάει σε κάθε αλλαγή με τέρμα γκάζι και σύντομα τα μεγάλα paddles μετουσιώνονται σε φετίχ. Η τετρακίνηση δουλεύει γρήγορα και αποτελεσματικά, θυμίζοντας ενίοτε κάτι από πίσω κίνηση, ενώ τέλος το τιμόνι…. Αχ αυτό το τιμόνι. Είναι γρήγορο, σε ενημερώνει συνεχώς για το που «κοιτάνε» οι τροχοί, σε ταίζει πληροφορία και συνεργάζεται ιδανικά με το μπροστινό μέρος ώστε να αλλάζεις κατεύθυνση με τη σκέψη. Σχεδόν τηλεπαθητικά. Το κέρδος της τετρακίνησης φαίνεται κυρίως στα γλιστερά κομμάτια, όπου η συμπεριφορά σπάνια ξεφεύγει από τα όρια της ουδετερότητας. Και αν δεν ακολουθήσεις τους κανόνες, ακόμη και το γλυκό γλίστρημα, που θα κληθείς να διαχειριστείς γίνεται με απόλυτα προοδευτικό τρόπο, πριν ακόμη επεμβεί το καθόλα διακριτικό ESP, το οποίο by the way δεν απενεργοποιείται εντελώς και αυτό είναι κρίμα για μια πραγματική Alfa Romeo. Παρόλο το politically correct μανδύα της Giulia Veloce θα απολαύσεις κάθε κλειστή βουνίσια διαδρομή, θα χαμογελάσεις, ενώ στον αυτοκινητόδρομο θα πας σαν υπερταχεία… Είναι αυτό το καλοζυγισμένο πλαίσιο που κάνει τη διαφορά, είναι το μπρίο του κινητήρα, είναι και ο άριστος έλεγχος από την ανάρτηση, που δεν γονατίζει στα εξαιρετικά από κάθε άποψη φρένα που σε παρασέρνει και όσο περισσότερο στρίβεις, τόσο παραπάνω θες να πιέσεις. Μας είχε λείψει αυτό από μια Alfa και η Giulia Veloce το τερματίζει. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 13 σχόλια

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Το Audi Q7 facelift;

Ζήσε περισσότερα με τη νέα A-Class. It is time.

Παγκόσμια κορυφή για τη Mustang της Ford

Εορταστικό Nissan GT-R για τα 50 χρόνια

Με νέο κινητήρα τα Audi S5 Coupe & Sportback

Ελαφρύτερο το ανανεωμένο Nissan GT-R Nismo

High Performance πακέτο για Mustang

Τι αγοράζω με 15, 20, 25 και 30 χιλιάδες ευρώ;

Πρώτη Δοκιμή: Νέα Mercedes B-Class

Νέα Giulietta όπως Giulia;

Πρώτο teaser της Bentley Flying Spur (+vid)

«Ανεβάζει» το Audi Q7 η ΑΒΤ

Ετοιμάζει νέα «βασική» Mustang η Ford

ΒΜW Σειρά 1 & Αudi A3: Τι νέο φέρνουν;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

περισσότερα »