• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Χάρη στις πιο επιθετικές ρυθμίσεις του αλουμινένιου 2λιτρου turbo κινητήρας της Alfa Romeo, η ιπποδύναμη για την έκδοση Veloce έχει φτάσει στα 280 άλογα.

    Κινητήρας: Hot επιδόσεις και κιβώτιο για φίλημα

    Διαβάστηκε από 25866 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/5/2018
     

    Η ουσία της Giulia Veloce κρύβεται κάτω από το καπό. Εκεί εδράζεται ο αλουμινένιος 2λιτρος, turbo κινητήρας της Alfa με κλασικό άμεσο ψεκασμό, αλλά με μόνο έναν εκκεντροφόρο και αυτόν για τις βαλβίδες εξαγωγής. Αυτές της εισαγωγής ελέγχονται από το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα ενεργοποίησης βαλβίδων MultiAir. Χάρη στις πιο επιθετικές ρυθμίσεις η ιπποδύναμη έχει φτάσει στα 280 άλογα, ενώ η ροπή έχει εκτοξευθεί στα 400 Nm στις 2.250 σ.α.λ. Χαρακτηριστικό είναι πως στις 5.250 σ.α.λ, όπου αποδίδεται η μέγιστη ιπποδύναμη, η ροπή εκεί να βρίσκεται ακόμα πάνω από 370 Νm! 

    Υπάρχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση Q4 (το σύστημα μαζί με τον ανθρακονημάτινο κεντρικό άξονα ζυγίζει μόλις 60 κιλά), η οποία παίρνει έως και 60% της ροπής από τους πίσω και τη μεταφέρει στους μπροστινούς τροχούς. Στην πράξη το μοτέρ είναι γραμμικό σε λειτουργία, έχει πολλή δύναμη και είναι «γεμάτο» σε όλο το φάσμα στροφών, έχει κορυφαία απόκριση ακόμη και όταν το turbo δεν έχει ξυπνήσει, ενώ συνεργάζεται εξαιρετικά με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο της ZF. Μόλις το turbo «γεμίσει» το τράβηγμα είναι έντονο, χωρίς όμως υστερίες και άλλα παρατράγουδα. Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι οι επιδόσεις, που… ζεματάνε: Tο 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 5,6 δλ., (5,2 υπόσχεται η Alfa Romeo), τη στιγμή που η διαδικασία επιτάχυνσης 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα με kickdown ολοκληρώνεται σε 3,1 και 3,6 δλ. αντίστοιχα.

    Όλα αυτά με το σύστημα παραμετροποίησης στην επιλογή Dynamic. Όσο τέλος για την κατανάλωση; Υπολογίστε 10,9 λτ./100 χλμ., αν και όσοι βρεθούν πίσω από το τιμόνι της Gulia Veloce λίγη σημασία θα δώσουν. Τα σημαντικά είναι η δύναμη, η επιτάχυνση και ο… ήχος, που με το μπάσο γουργουρητό του αποδείχθηκε πιο flat από ότι ίσως να θελήσεις μιας και ούτε ενθουσίαζει, αλλά ούτε και απογοητεύει, πάντα στην επιλογή Dynamic.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

     
    Σχολιάστε την είδηση 13 σχόλια

    Hyundai i10 vs Kia Picanto vs Toyota Aygo

    Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

    Νέο DS 7 και σε Coupe;

    Τι T-Cross, τι T-Roc: Που διαφέρουν;

    Η κίνηση στους δρόμους

    Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

    Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

    Αποκλειστικό: Νέα Mercedes EQA

    «Έχουμε κρίση, δεν πειράζει που ρυπαίνει το αμάξι μου»

    «Μάνα» είναι μόνο μία!

    Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

    95 ή 100 οκτάνια;

    Φρεσκάρισμα για το Honda Civic

    ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

    Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

    Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

    Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

    HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

    SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

    FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

    NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

    RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

    CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

    PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

    MERCEDES: Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

    περισσότερα »