Kορυφαία ποιότητα κατασκευής με πολύ καλά υλικά σε όλα τα σημεία και όμορφο φινίρισμα χαρακτηρίζει και πάλι το εσωτερικό της Σειράς 1.

Ο πιεζοπεριστροφικός διακόπτης του συστήματος infotainment συμπληρώνει την οθόνη αφής του και διαμορφώνει ένα πρακτικό στο χειρισμό περιβάλλον.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι ευχάριστος και ξεκούραστος στο μάτι, ενώ περιλαμβάνει πληθώρα πληροφοριών.

Οι χώροι για τους επιβάτες είναι μεγαλύτεροι προς όλες τις κατευθύνσεις, όμως τo high light είναι ο μεγάλος πλέον χώρος για τα πόδια τους και τα 20 επιπλέον λίτρα στο χώρο αποσκευών.

Εσωτερικό: Κορυφαία σε ποιότητα & επιτέλους ευρύχωρη

106.613 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2019)

Το εσωτερικό της νέας Σειράς 1 παραπέμπει άμεσα στο αντίστοιχο της Σειράς 3 και διακρίνεται αρχικά για την στιβαρότητά του, την κορυφαία ποιότητα κατασκευής του και τον όμορφο διάκοσμο. Ο high tech αέρας της προκύπτει από το πλούσιο τεχνολογικό της υπόβαθρο σε συστήματα άνεσης και υποβοήθησης της οδήγησης, ενώ αισθητικά εκφράζεται από την όμορφη οθόνη αφής των 10,25 ιντσών (προαιρετικά), τον ψηφιακό πίνακα οργάνων στα πρότυπα όλων των νέων μοντέλων της BMW και το Head-Up Display με διαγώνιο 9,2 ιντσών.

Ιδιαίτερα θετική είναι η εργονομία και ο χειρισμός του συστήματος infotainment που γίνεται από το πιεζοπεριστροφικό χειριστήριο στη βάση της κονσόλας, ενώ για άλλη μια φορά η θέση οδήγησης έχει σπορτίφ λογική.

Η εικόνα στο πεδίο των χώρων δικαιώνει αρχικά την απόφαση για μετακίνηση της κίνησης πίσω, αφού μέσω αυτής η καμπίνα πήρε περισσότερο αέρα (επιπλέον χώρος 50 χλστ. για τα γόνατα των πίσω, τομέας που «πονούσε» αρκετά η προηγούμενη γενιά) αλλά και στο χώρο αποσκευών που είναι κατά 20 λίτρα μεγαλύτερος, φτάνοντας έτσι τα 380 συνολικά. Η αύξηση του ύψους του αμαξώματος επέφερε και μεγαλύτερο χώρο για τα κεφάλια τους, άσχετα αν λόγω την εφαρμογής της πανοραμικής ηλιοροφής (για πρώτη φορά στη Σειρά 1) στο αυτοκίνητο της δοκιμής, κάτι τέτοιο δεν μπόρεσε να επαληθευτεί στις μετρήσεις μας. Το εσωτερικό πλάτος αν και είναι και αυτό ελάχιστα αυξημένο, παραμένει μικρό και δεν μπορεί να προσφέρει άνεση σε έναν μεσαίο επιβάτη. Τέλος, έχει βελτιωθεί και η διαδικασία εισόδου-εξόδου μέσω των μεγαλύτερων πίσω θυρών και της σχεδίασης του πίσω καθίσματος.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
skoda