+ Εμφάνιση, πολυχρηστικός χαρακτήρας, κινητήρας-επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, χώροι, άνεση - Κατανάλωση, αστικός χαρακτήρας, μικρή διάμετρος τιμονιού, δύσκολη πρόσβαση στην 3η σειρά καθισμάτων
Το 5008 δεν αλλάζει τίποτα από την πετυχημένη συνταγή του στην αναπροσαρμοσμένη του έκδοση, παραμένοντας η ναυαρχίδα των SUV μοντέλων της Peugeot (2008 και 3008) με έντονα πολυχρηστικό χαρακτήρα.
Το πεζό δεν είναι premium ούτε προκειται να γίνει. Πρεμιουμ είναι η γερμανική τριάδα κ κάποια γιαπωνέζικα που έχουν μοντέλα ακόμη κ στα 100 χιλιάδες ευρώ τιμή κ πουλάνε. Η πεζω προσπαθεί με απόσυρση κλπ να πουλήσει σε ιδιώτες και πουλάει κ σε ευρωπαϊκές εταιρείες με leasing που αγοράζουν ευρωπαϊκα μοντέλα το ξέρω από φίλους που δουλεύουν στις εταιρείες. Κατά τα άλλα κ τα ανταλλακτικά ακριβά η αξιοπιστία προβληματική και οι επιδόσεις το να πει κανείς 0 100 σε 11.4 είναι χάλια μαύρα φαντάσου να είναι φορτωμένο κ 5 άτομα θα κατεβαίνεις να το σπρώχνεις
Το πεζό δεν είναι premium ούτε προκειται να γίνει. Πρεμιουμ είναι η γερμανική τριάδα κ κάποια γιαπωνέζικα που έχουν μοντέλα ακόμη κ στα 100 χιλιάδες ευρώ τιμή κ πουλάνε. Η πεζω προσπαθεί με απόσυρση κλπ να πουλήσει σε ιδιώτες και πουλάει κ σε ευρωπαϊκές εταιρείες με leasing που αγοράζουν ευρωπαϊκα μοντέλα το ξέρω από φίλους που δουλεύουν στις εταιρείες. Κατά τα άλλα κ τα ανταλλακτικά ακριβά η αξιοπιστία προβληματική και οι επιδόσεις το να πει κανείς 0 100 σε 11.4 είναι χάλια μαύρα φαντάσου να είναι φορτωμένο κ 5 άτομα θα κατεβαίνεις να το σπρώχνεις