O κινητήρας εγκαταστάθηκε στην E32 750iL.

Μετά την κατασκευή του, το πρωτότυπο παρουσιάστηκε εντός της εταιρείας.

Το δημιούργημα αφορούσε ένα κινητήρα V16 με κωδικό όνομα «Goldfisch».

Η «μυστική 7άρα» με τον V16 κινητήρα

10.520 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/11/2019

Τα όρια των ρύπων και η οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στο σήμερα, όμως πριν από 32 χρόνια τα πράγματα ήταν διαφορετικά, κάτι που αποδεικνύεται περίτρανα στην τότε απόφαση της BMW για να εξοπλίσει ένα από τα αυτοκίνητά της με V16 κινητήρα!

Αν και οι 16 κύλινδροι σε μοτέρ αυτοκινήτου είναι κάτι σπάνιο, όπως η ίδια η BMW αναφέρει σε ανάρτησή της μέσω του τμήματος Classic, το 1987 άφησε τους μηχανικούς της να δημιουργήσουν. Το δημιούργημα αφορούσε ένα κινητήρα V16 με κωδικό όνομα «Goldfisch». Ο κινητήρας βασίστηκε στην υπάρχουσα V12 μονάδα της εταιρείας και είχε χωρητικότητα 6,6 λίτρων. Μάλιστα ο εν λόγω κυβισμός ήταν ίδιος με αυτόν του V12 μοτέρ που βρίσκεται στις τρέχουσες BMW M760i και Rolls-Royce Ghost.
 
Ωστόσο στο παλιό μοτέρ απουσίαζε το διπλό τούρμπο, ενώ προσέφερε 408 ίππους. Ο αριθμός αυτός δεν ακούγεται μεγάλος για τα σημερινά δεδομένα, ωστόσο το V16 μοτέρ τότε, αποτέλεσε σημαντική βελτίωση σε σχέση με τον 5,0 λίτρων κινητήρα V12 (M70B50) που «κατοικούσε» στη Σειρά 7 και προσέφερε 299 ίππους.
 
Μετά την ανάπτυξη του ο κινητήρας εγκαταστάθηκε στην E32 750iL, η οποία ονομαζόταν εσωτερικά το 767iL Goldfisch και «Secret Seven». Μάλιστα λόγο του μεγέθους του μοτέρ οι μηχανικοί αναγκάστηκαν να εγκαταστήσουν ένα εκτεταμένο σύστημα ψύξης στο πίσω μέρος. Aυτό επηρέασε και τον σχεδιασμό του πρωτότυπου τόσο στο πίσω μέρος, αλλά κυρίως στο πλαϊνό που είχαν τοποθετηθεί μεγάλες εισόδους αέρα πάνω από τα φτερά των πίσω τροχών.
 
Μετά την κατασκευή του, το πρωτότυπο παρουσιάστηκε εντός της εταιρείας, όμως ποτέ δεν μπήκε στη γραμμή παραγωγής!

10 διαθέσιμα άρθρα για BMW  ΣΕΙΡΑ 7