Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, τα ελαστικά λάσπης-χιονιού και το Advanced Grip Control εξασφαλίζουν εκτός δρόμου ικανότητες στο 3008.

Ευχάριστη, καλοζυγισμένη και ασφαλής οδική συμπεριφορά για το 308, που καταφέρνει και υψηλή ποιότητα κύλισης.

Στο 3008 η εικόνα είναι πιο εντυπωσιακή χάρη και στο ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Υψηλή ποιότητα και μίνιμαλ σχεδιασμός για την καμπίνα του 308, που εφάρμοσε πρώτο την i-cockpit φιλοσοφία.

Peugeot 308 1,2 PureTech 130 PS vs Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS

28.619 Επισκέψεις στο άρθρο

Διαφορά φιλοσοφίας

Μπορεί η ονομασία του 308 και του 3008 να είναι υπόθεση ενός μηδενικού, ωστόσο η φιλοσοφία των δυο μοντέλων είναι εντελώς διαφορετική.
Το 308 αποτελεί το δυνατό «χαρτί» της Peugeot στην κατηγορία των μικρομεσαίων. Από την άλλη, η 2η γενιά του 3008 είναι ουσιαστικά το πρώτο SUV της φίρμας, που μάλιστα κέρδισε με το καλημέρα τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς. Οι βασικές εκδόσεις με τον 1,2 PureTech κινητήρα των 130 ίππων (το 308 προσφέρεται και με 110) εμφανίζουν σημαντική διαφορά τιμής, αφού το μεν 308 κοστίζει 20.100 ευρώ, το δε 3008 24.900 ευρώ. Όσον αφορά στην εξωτερική σχεδίαση και τα δύο μοντέλα κερδίζουν τις εντυπώσεις. Το 308 κυρίως με την κομψότητα και την διακριτικά αρχοντική του παρουσία, το δε 3008 με την φρεσκάδα, την επιβλητικότητα και με στοιχεία όπως, τα 219 χλστ. από το έδαφος, η κυψελωτή μάσκα, τα τραβηγμένα προς τα πίσω μπροστινά φώτα σε σχήμα ματιών γάτας και βέβαια η μαύρη διακοσμητική φάσα στο πίσω μέρος που ενσωματώνει τα 3πλά φώτα LED. 
 
Αγώνισμα εσωτερικού χώρου: Ποιοτικά και τα 2, αλλά πιο ευρύχωρο το 3008
Και τα δύο μοντέλα έχουν δώσει έμφαση στην ποιότητα της κατασκευής, που πλησιάζει τα επίπεδα του premium. Ωστόσο το 308 έχει πιο μίνιμαλ λογική, όταν το 3008 εντυπωσιάζει με στοιχεία όπως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και τα κουμπιά αεροπορικού τύπου στην κονσόλα. Από την άλλη στο 3008 ξενίζει το φαρδύ τούνελ ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό, αν και το γαλλικό SUV εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις μεγαλύτερες διαστάσεις και το ανάλογο μεταξόνιο για έχοντας καλύτερους χώρους και κατά 100 λτ. μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.
 
Aγώνισμα επιδόσεων: Υπερέχει το ελαφρύτερο 308
Και τα δυο μοντέλα χρησιμοποιούν τον βραβευμένο 1,2 PureTech turbo κινητήρα των 130 ίππων, που καταφέρνει να μην έχει κραδασμούς παρά την 3κύλινδρη φύση του και παράλληλα να εμφανίζει δυνατό τράβηγμα σχεδόν σε όλο το φάσμα στροφών. Το 308 όντας ελαφρύτερο έχει αισθητά καλύτερες επιδόσεις, αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση. Αμφότερα χρησιμοποιούν 6τάχυτο κιβώτιο με αυτό του 3008 να έχει καλύτερο κούμπωμα…
 
Αγώνισμα δρόμου: Έκαστο στο είδος του
Το 308 αποτελεί σημείο αναφοράς για την καλοζυγισμένη και ευχάριστη οδική του συμπεριφορά χάρη στη νέα ελαφριά πλατφόρμα στην οποία και στηρίζεται. Το 3008, πατάει στην ίδια πλατφόρμα και παρά το ύψος του εμφανίζεται ιδιαίτερα πειστικό στο δρόμο. Με το πλεονέκτημα των 219 χλστ. από το έδαφος, το Advanced Grip Control (5 προγράμματα λειτουργίας για κίνηση σε σαθρά εδάφη σε συνεργασία με το ESP) και τα ελαστικά λάσπης-χιονιού, έχει ξεκάθαρα διττό χαρακτήρα μιας και μπορεί να κινείται και εκτός ασφάλτου.

Tι να διαλέξω;
Και τα δυο μοντέλα αποτελούν ολοκληρωμένες προτάσεις στην κατηγορία τους. Η διαφορά στην τιμή θα καθορίσει την επιλογή ανάλογα με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του αγοραστή.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

AUTOFIT PASXA
4green