Κινητήρες και μετάδοση

    10.848 Επισκέψεις στο άρθρο (25/5/2016)

    Το νέο SUV της Peugeot βασίζεται στην ευέλικτη πλατφόρμα EMP2 που διασφαλίζει μειωμένο απόβαρο έως 100 κιλά μειώνοντας την εκπομπή ρύπων και την κατανάλωση καυσίμου, ενώ διατίθεται και με μια πλούσια παλέτα μηχανικών συνόλων. Η έκδοση 1,2 PureTech 130 S&S εκπέμπει από 115 γρ. CO2 /χλμ., ενώ η 1,6 THP 165 S&S με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων εκλύει μόλις 129 γρ. CO2/χλμ. Από την άλλη η σειρά των πετρελαιοκινητήρων τεχνολογίας BlueHDi συγκρατεί την εκπομπή CO2 μεταξύ 100 και 121 γρ./χλμ. με ισχύ στους 100, 120 και 150 ίππους, που έρχονται από μηχανικά σύνολα των εκδόσεων 1,6 BlueHDi και 2,0 BlueHDi. 

    Δείτε τον αναλυτικό πίνακα με τα μηχανικά σύνολα τα οποία θα εξοπλίζουν το Peugeot 3008 στην Ελληνική αγορά:

    Κινητήρες πετρελαίου Κινητήρες βενζίνης
    1,6 BlueHDi 100 S&S BVM5 1,2 PureTech 130 S&S 6SMT με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο
    1,6 BlueHDi 120 S&S 6SMT με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο 1,2 PureTech 130 S&S με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο
    1,6 BlueHDi 120 S&S με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο 1,6 THP 165 S&S με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο
    2,0 BlueHDi 150 S&S 6SMT με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο
    2,0 BlueHDi 180 S&S με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    CORAL GAS PASXA
    4green