Με μικροαλλαγές κυρίως εμπρός, αλλά και νέο πίνακα οργάνων στο εσωτερικό του, το Audi A3 θα ανανεωθεί το 2015 (ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα).

Τα νεότερα Euro6 μοτέρ TFSI και TDI μικρού κυβισμού θα αποτελέσουν και πάλι την επιλογή της γκάμας του A3 που θα δούμε την επόμενη χρονιά.

Ο περίφημος, πλήρως ψηφιοποιημένος πίνακας οργάνων Audi Virtual Cockpit του νέου Audi TT, αναμένεται να βρεθεί και στο ανανεωμένο A3.

Ανανεωμένο Audi A3: Αισθητική αναβάθμιση

23.001 Επισκέψεις στο άρθρο (5/12/2014)

Με μια ματιά
- Αισθητικό φρεσκάρισμα εμπρός
- Νέος πίνακας οργάνων
- Κινητήρες από 1,2 turbo
- Παρουσίαση το 2015


Μέσα στην επόμενη χρονιά, η Audi θα μας φέρει την ανανεωμένη γενιά του A3. Το αυτοκίνητο, θα λάβει κυρίως αισθητικές αλλαγές στο αμάξωμά του, χωρίς να αλλάζει το γνώριμο σχήμα του. 

Έτσι, όπως μας δείχνουν οι κατάσκοποί μας, στο εμπρόσθιο τμήμα θα αλλάξει ελαφρώς η σχεδίαση του προφυλακτήρα και κυρίως τα άκρα του, με νέα αεροδυναμικά πάνελ. Επίσης, αλλάζει το κάτω μέρος της εισαγωγής, με τη χαρακτηριστική παραλληλόγραμμη γρίλια της μάσκας να μην κατεβαίνει τόσο χαμηλά όσο στο υπάρχον μοντέλο. 

Τέλος, αναβάθμιση θα έχουμε και στα φωτιστικά σώματα του αυτοκινήτου, που θα ενσωματώσουν τους προβολείς ομίχλης με αποκλειστικά LED λαμπτήρες. 

Παρότι επίσης στην κατασκοπευτική μας φωτογραφία το πίσω μέρος του ανανεωμένου A3 δεν είναι ορατό, αναμένεται και εκεί να δούμε έναν επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, αλλά και φρεσκαρισμένα φωτιστικά.

Αλλαγές και εσωτερικά, με Euro6 κινητήρες
Στο εσωτερικό του ανανεωμένου A3, η Audi αναμένεται να προσφέρει ως προαιρετική επιλογή το νέο, πλήρως ψηφιοποιημένο και άκρως εντυπωσιακό πίνακα οργάνων Audi Virtual Cockpit, που έχουμε πρωτοδεί στο νέο
Audi TT. Ο πίνακας αυτός, βελτιστοποιεί οπτικά την πληροφόρηση του οδηγού, όντας σε θέση ακόμη και να καλυφθεί σχεδόν πλήρως με έναν ψηφιακό χάρτη του Συστήματος Πλοήγησης. Από εκεί και πέρα, σε ό,τι αφορά στους κινητήρες δεν αναμένουμε αλλαγές σε σχέση με σήμερα, αφού η Audi το Σεπτέμβριο ανανέωσε σχεδόν όλη τη γκάμα του A3 με τα νεότερα Euro6 μοτέρ της. Θα δούμε λοιπόν και πάλι μηχανικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου με turbo από 1,2 λτ. για τα πρώτα και 1,6 λτ. για τα δεύτερα, που θα στοχεύσουν στο βέλτιστο συνδυασμό οικονομίας και απόδοσης.
Τέλος, στη γκάμα θα υπάρξουν και πάλι οι πιο οικολογικές εκδόσεις g-tron (φυσικό αέριο) και e-tron (υβριδικό, φορτίζει από πρίζα).


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen