Το κέρδος είναι άρρηκτα συνδεδεμένο από την τιμή του καυσίμου.

Το κέρδος είναι άρρηκτα συνδεδεμένο από την τιμή του καυσίμου.

To diesel blend είναι αρκετά συμφέρουσα λύση για τα οχήματα βαρέως τύπου.

To diesel blend είναι αρκετά συμφέρουσα λύση για τα οχήματα βαρέως τύπου.

Ένας διακόπτης είναι υπεύθυνος για την ενεργοποίηση και την απενεργοποίηση του συστήματος διπλού καυσίμου.

Ένας διακόπτης είναι υπεύθυνος για την ενεργοποίηση και την απενεργοποίηση του συστήματος διπλού καυσίμου.

  • Το κέρδος είναι άρρηκτα συνδεδεμένο από την τιμή του καυσίμου.
  • To diesel blend είναι αρκετά συμφέρουσα λύση για τα οχήματα βαρέως τύπου.
  • Ένας διακόπτης είναι υπεύθυνος για την ενεργοποίηση και την απενεργοποίηση του συστήματος διπλού καυσίμου.

4.000 χιλιάδες ευρώ το ετήσιο κέρδος

69349 Επισκέψεις στο άρθρο

Ο σκοπός του diesel blending είναι η μείωση των εξόδων και προφανώς όσα περισσότερα χιλιόμετρα διανύετε τόσο μεγαλύτερο θα είναι και το οικονομικό όφελος. Υπό αυτό το πρίσμα τα συστήματα διπλού καυσίμου είναι καταλληλότερα για τους επαγγελματίες οδηγούς, οι οποίοι καταγράφουν πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως. Σύμφωνα με μετρήσεις που έχουν γίνει το κέρδος φτάνει τα 0,04-0,05 ευρώ/ χιλιόμετρο. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι αν το όχημα διανύει 150.000 χιλιόμετρα ανά έτος, προκύπτει όφελος 4.000 ευρώ! 
Αναλυτικά:
Ποσοστό καυσίμων (diesel-lpg): 75%-25%
Ετήσια χιλιόμετρα: 150.000
Τιμή Diesel: 1,03 ευρώ
Τιμή LPG: 0,67 ευρώ
Κόστος καυσίμων: 50.000 λτ diesel = 51.000 ευρώ 
Κόστος καυσίμων diesel blend: 
37.500 λτ diesel = 38.625 ευρώ +
12.500 λτ LPG = 8.375 ευρώ 
Σύνολο 47.000 ευρώ
Αρα το ετήσιο όφελος ανέρχεται σε 4.000 ευρώ

Πως λειτουργεί ένα κινητήρας διπλού καυσίμου
Το σύστημα ανάμειξης καυσίμου τοποθετείται παράλληλα με το σύστημα τροφοδοσίας του κινητήρα, το οποίο και παραμένει το κύριο σύστημα τροφοδοσίας, για αυτό άλλωστε ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής να κινηθεί μόνο με πετρέλαιο ή με πετρέλαιο μαζί με υγραέριο. Δηλαδή το όχημα δεν μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με υγραέριο.
Αυτή τη στιγμή τα συστήματα που υπάρχουν στην αγορά ταξινομούνται σε αυτά που χρησιμοποιούν μπεκ στην πολλαπλή εισαγωγή και σε αυτά με μείκτη στην εισαγωγή του αέρα, αλλά και σε αυτά που διαθέτουν σύστημα με μονού ή πολλαπλού σειριακού ψεκασμού.
Το LPG μετατρέπεται σε αέριο το οποίο περνά μέσα από μια ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα και μέσω ηλεκτρονικού ελέγχου καθορίζεται  η ακριβής ποσότητα του αερίου, η οποία φτάνει πολλαπλή εισαγωγής ως ένα μείγμα από αέρα και αέριο. 
Ο εγκέφαλος του συστήματος χρησιμοποιώντας παραμέτρους, όπως οι στροφές του κινητήρα και η θέση του πεντάλ γκαζιού, υπολογίζει την ιδανική αναλογία πετρελαίου με LPG. Αντίστοιχα αποκλείει την έκχυση του υγραερίου, όταν ο κινητήρας δουλεύει στο ρελαντί και είναι προγραμματισμένος να ελαχιστοποιεί την ποσότητα του αερίου που εισάγεται κατά την λειτουργία του στο μέγιστο φορτίο. Παράλληλα όταν ο οδηγός φρενάρει ή γκαζώνει το σύστημα διακόπτει την ροή του υγραερίου. 

Ποιους συμφέρει η μετατροπή
Από την παραπάνω ανάλυση είναι εμφανές πως το κέρδος είναι άρρηκτα συνδεδεμένο από τα χιλιόμετρα που θα διανύσετε, αλλά και από την τιμή του καυσίμου. Αν δηλαδή η τιμή του diesel εξισωθεί με αυτή της αμόλυβδης, όπως υπήρχε κάποια στιγμή σαν σκέψη στο οικονομικό επιτελείο, στο παραπάνω παράδειγμα το κέρδος θα έφτανε τις 9.000 ευρώ! 
Συνεπώς τα οχήματα που διανύουν περισσότερα χιλιόμετρα και άρα θα δουν μεγάλη διαφορά είναι τα εξής: 

• Φορτηγά – Λεωφορεία
• Απορριμματοφόρα
• Ελαφρά φορτηγά 
• Ταξί
• Στόλοι οχημάτων πχ. μεταφορικές εταιρείες 

Το «μαγικό κουμπί»
Το σύστημα διπλού καυσίμου λειτουργεί με το πάτημα ενός κουμπιού που τοποθετείτε συνήθως στο ταμπλό του αυτοκινήτου. Φυσικά σε περιπτώσεις που το υγραέριο έχει τελειώσει, η απενεργοποίηση γίνεται αυτόματα. 

coral gas
MASTER DIRECT

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΥΓΡΑΕΡΙΟ (LPG)