Περιοδικό - Test

Η παραδοσιακά επιτυχημένη συνταγή της Suzuki συνεχίζεται. Οι δυνατότητες του μικρού, σε κινητήρα και διαστάσεις, Jimny, αποτελούν σημείο αναφοράς για μεγαλύτερες και ακριβότερες κατασκευές.

Το ταμπλό του Jimny είναι λιτό και λειτουργικό. Βελτιωμένο σαφώς από αυτό του προκατόχου του, η αισθητική του όμως δεν διαφοροποιείται σημαντικά από τις συνήθεις γιαπωνέζικες πρακτικές.

Ο τομέας της ασφάλειας περιλαμβάνει και την ύπαρξη αερόσακων οδηγού και συνοδηγού στο στάνταρ εξοπλισμό.

Στο σαλόνι του Jimny θα βολευτούν τέσσερις ενήλικες επιβάτες. Το μικρό εσωτερικό πλάτος, πάντως, ίσως προβληματίσει κάποιους, όπως άλλωστε και οι μέτριες ποιοτικά και αισθητικά ταπετσαρίες των καθισμάτων.

Ο οδηγός του Jimny θα δυσκολευτεί να συνηθίσει τη θέση οδήγησης, η οποία δεν είναι και η καλύτερη δυνατή, κυρίως λόγω του περιορισμένου εσωτερικού πλάτους, αλλά και της θέσης του τιμονιού, το οποίο βρίσκεται πιο αριστερά από εκεί που θα το περιμένει κανείς.

Ο περιορισμένος χώρος αποσκευών μπορεί να αυξηθεί με την πτώση των καθισμάτων. Μειονέκτημα, πάντως, για το συγκεκριμένο χώρο αποτελεί η ανυπαρξία εταζέρας, που θα τον κάλυπτε από τα "αδιάκριτα" βλέμματα.
Ακολουθώντας τις σύγχρονες επιταγές ασφαλείας, το πλαίσιο του Jimny έχει υποστεί όλες τις απαραίτητες ενισχύσεις.
Το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης βοηθάει σημαντικά την κίνηση του Jimny σε εκτός δρόμους συνθήκες. Οχι άδικα, ονομάζεται και "αγριοκάτσικο". Οι κοντοί πρόβολοι εξασφαλίζουν στο Jimny απίστευτες πραγματικά δυνατότητες αναρρίχησης και κατάβασης.


Ο περιορισμένος κύκλος στροφής του Jimny, μόλις 4,9 μ., εξασφαλίζει μεγάλη ευελιξία κίνησης μέσα στην πόλη, βοηθώντας σημαντικά τους επιτόπιους ελιγμούς.


 Μεταχειρισμένο:
 
Suzuki Jimny 1,3
Εισαγωγή θέματος
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες του θέματος