• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/8/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/8/2005
Test mtx
BMW 740i
Όλα τα λ7
H οδική συμπεριφορά της σειρά 7 είναι υποδειγματική για αυτοκίνητο τέτοιου μεγέθους.
Εφοδιασμένη με την πιο προηγμένη τεχνολογία στο χώρο της αυτοκίνησης, με ανανεωμένη εμφάνιση και νέο κινητήρα, η Σειρά 7 συνεχίζει την πορεία της στην πολυτελή κατηγορία.
Με πωλήσεις 160.000 μονάδων παγκοσμίως η τέταρτη γενιά της Σειράς 7 (από το 2001) αποτελεί το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο της πολυτελούς κατηγορίας. Και γιατί να μην είναι βέβαια, όταν διαθέτει όλα όσα μπορεί να χρειαστεί ακόμη και ο πιο απαιτητικός αγοραστής από ένα αυτοκίνητο. Ένα αυτοκίνητο που αποτελεί μέσο κοινωνικής καταξίωσης άλλωστε δεν θα μπορούσε να μην διαθέτει τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις (φτάνοντας μέχρι και τον όρο gadget), συνδυάζοντάς τες με απαράμιλλα επίπεδα άνεσης και δυνατό κινητήρα.
Εμφάνιση
Η ανανεωμένη Σειρά 7 της BMW έχει όλα αυτά τα στοιχεία, ωστόσο πλέον είναι και αισθητικά "πάνω" από την κατηγορία της. Με 5 μέτρα και κάτι μήκος είναι αξιοπερίεργο πόσο μαζεμένο δείχνει το αμάξωμα της 7άρας χάρη στην περίτεχνη σχεδίασή του. Το εμπρόσθιο καπό, τα φωτιστικά σώματα (xenon εμπρός και τεχνολογίας LED πίσω) και τα σπόιλερ εμπρός και πίσω είναι νέας σχεδίασης προσδίδοντας και στη Σειρά 7 δυναμική αισθητική (κάτι που ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα της BMW) .
Εσωτερικό
Όπως ορίζει η κατηγορία αλλά και η τιμή της (θα φτάσουμε και εκεί).
Τιμή
Με τον νέο 8κύλινδρο κινητήρα των 4,0 λίτρων κοστίζει στη βασική έκδοση…109.000 ευρώ. Προαιρετικά η 740i μπορεί να εξοπλιστεί με ακόμα περισσότερα στοιχεία ανεβάζοντας βέβαια ανάλογα και την ήδη υψηλή τιμή της.

ΣΥΝ : Άνεση, οδική συμπεριφορά, πολυτέλεια, χώροι, εξοπλισμός, κινητήρας
ΠΛΗΝ : Μεγάλη διάμετρος τιμονιού, εργονομία σε ό,τι σχετίζεται με το κιβώτιο Steptronic
Το περιστροφικό χειριστήριο i-drive είναι πιο εύκολο στη λειτουργία του απ’ ότι στο παρελθόν. (Πλέον απαιτεί περίπου μισή ώρα εκμάθησης).

Δεν είναι το χειριστήριο για τους υαλοκαθαριστήρες αλλά ο "Eπιλογέας" ταχυτήτων.

Λιτός και ευανάγνωστος είναι ο πίνακας οργάνων

Κινητήρας
Ο νέος 4λιτρος κινητήρας της BMW που εφοδιάζει την 740i αποδίδει 306 ίππους σύμφωνα με την εταιρεία, ενώ σύμφωνα με τις μετρήσεις μας οι επιδόσεις που προσδίδει στο βαρύ αμάξωμα των 2.074 κιλών είναι εντυπωσιακές. Το διπλό Vanos και το Valvetronic ορίζουν την ελαστικότητα σε όλο το φάσμα περιστροφής του (6.900 σ.α.λ.). Το κιβώτιο Steptronic έχει υποδειγματική λειτουργία τόσο στην απλή (D) όσο και στην σπορ (S) θέση. Η χειροκίνητη επαφή μαζί του ωστόσο μας άφησε μέτρια εντύπωση και αυτό γιατί τα χειριστήρια αλλαγής των σχέσεων είναι σε άβολες θέσεις (για ανέβασμα βρίσκεται στο πίσω μέρος του τιμονιού και για κατέβασμα πάνω στη στεφάνη) και για να έχεις τον έλεγχο και των δύο ταυτόχρονα πρέπει να έχεις χέρια… πιανίστα.

 
 BMW 740i
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό - Χώροι