Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/7/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/7/2006
Test mtx
BMW Χ3 2,0
bmw - Μια 40άρα… και κάτι χιλιάδες ευρώ απαιτούνται για την απόκτηση της βασικής έκδοσης της X3 2,0, η οποία γίνεται αυτόματα το πιο προσιτό SUV της BMW.
 Όλα όσα περιμένει κανείς από μια X3 είναι παρόντα:
Όλα όσα περιμένει κανείς από μια X3 είναι παρόντα: "γρανιτένια" αίσθηση εσωτερικού και πολύ καλή οδική συμπεριφορά.
Μια 40άρα… και κάτι χιλιάδες ευρώ απαιτούνται για την απόκτηση της βασικής έκδοσης της X3 2,0, η οποία γίνεται αυτόματα το πιο προσιτό SUV της BMW.
Mε την ίδια περιέργεια που περιμέναμε την 316i -τη βασική σεντάν "3άρα"- περιμέναμε και τη δοκιμή της Χ3 με τον τετρακύλινδρο, δίλιτρο κινητήρα των 150 ίππων. Εκ πρώτης, η εν λόγω ιπποδύναμη φαντάζει σχετικά λίγη για να κινήσει το σχεδόν 1.800 κιλών αμάξωμα, με τη γνωστή στιβαρότητα και ακαμψία των πλαισίων της BMW. Στην πράξη, ο οδηγός δε θα ενοχληθεί από τις επιδόσεις, καθώς ο κινητήρας έχει πολύ ικανοποιητική ευστροφία, εξίσου καλή ελαστικότητα εντός πόλεως. Το πεδίο των μετρήσεων είναι εκείνο που δείχνει ότι, οι επιδόσεις -και ειδικά οι επιταχύνσεις εν κινήσει- είναι μέτριες συγκριτικά με την υπόλοιπη κατηγορία των SUV αυτού του μεγέθους, όταν χρησιμοποιείται η πέμπτη και η έκτη σχέση του κιβωτίου. Η χρήση όμως τέταρτης και πέμπτης σχέσης "δίνει" σαφώς καλύτερα (καλά για τα δεδομένα της κλάσης) "νούμερα". Κατά τα λοιπά, όλα όσα περιμένει κανείς από μια X3 είναι παρόντα: "γρανιτένια" αίσθηση εσωτερικού, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, ουδετερότητα στο δρόμο -ελέω "xDrive", του γνωστού συστήματος τετρακίνησης- και πολύ καλή αίσθηση από τιμόνι και φρένα. Για μία ακόμη φορά, πρέπει να σταθούμε στο εξαιρετικό ζύγισμα του βάρους και αυτής της BMW (51% : 49%, εμπρός : πίσω).
Απέναντι στη 2,5
H αμέσως επόμενη και εξακύλινδρη έκδοση στην γκάμα της Χ3 είναι εκείνη με χωρητικότητα 2,5 λίτρων και 192 ίππων. Θέμα σύγκρισης χρόνων δεν τίθεται, καθώς για το 0-100, το 60-100 με 4η και το 80-120 χλμ/ώρα με 5η σχέση απαιτούνται 10,3, 5,8 και 7,4 δλ. αντίστοιχα. Συνεπώς, το ζήτημα είναι οικονομικό.
4x4x4
bmw - Μια 40άρα… και κάτι χιλιάδες ευρώ απαιτούνται για την απόκτηση της βασικής έκδοσης της X3 2,0, η οποία γίνεται αυτόματα το πιο προσιτό SUV της BMW.
 Όλα όσα περιμένει κανείς από μια X3 είναι παρόντα:
Η βασική έκδοση είναι η μόνη τετρακύλινδρη στην γκάμα της Χ3. Το μοτέρ είναι όμοιο με αυτό των Σειρών 1 και 3 και διαθέτει και Valvetronic και Vanos για τη ρύθμιση των βαλβίδων κ.λ.π.. Η λειτουργία του μηχανικού συνόλου είναι πολιτισμένη και γραμμική, με την ισχύ των 150 ίππων να είναι καλά μοιρασμένη σε όλο το φάσμα των στροφών. Η μέγιστη τιμή ισχύος αποδίδεται αρκετά ψηλά (6.200 σ.α.λ..), ενώ η αντίστοιχη της ροπής πολύ χαμηλότερα, στις 3.750 σ.α.λ..