Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/11/2006
Test mtx
BMW 325i Coupe
Όχι με απλή αφαίρεση
Διαβάστηκε από 5148 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:14/11/2006
Σπόρ γραμμές και δυναμική συμπεριφορά για το Coupe της BMW
Η Coupe εκδοχή της Σειράς 3 δεν επιτεύχθηκε απλώς με μια αφαίρεση δύο εκ των θυρών της σεντάν.
Σε σχέση με την τετράθυρη…
… έκδοση της 325i, οι επιδόσεις είναι σχεδόν… πανομοιότυπες και έτσι δεν τίθεται θέμα σε αυτόν τον τομέα, κάτι που οφείλεται και στις ελάχιστες διαφορές που έχουν οι δύο εκδόσεις, από πλευράς βάρους. Σε σχέση με την προηγούμενης γενιάς 3άρα Coupe (Ε46), θα σταθούμε στον τομέα των χώρων, όπου ειδικά σε ό,τι αφορά στο εσωτερικό πλάτος στο πίσω μέρος και στο χώρο για τα πόδια των εκεί επιβατών, η κατάσταση είναι πολύ βελτιωμένη, αν και παραμένει περιορισμένος ο "αέρας" για τα κεφάλια των πίσω.
H Coupe εκδοχή ήταν προφανώς μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για την BMW και τους σχεδιαστές της, να ασχοληθούν εκ νέου με το look της 3άρας. Ο στόχος ίσως δεν ήταν μόνο η διαφοροποίηση του δίθυρου από το τετράθυρο μοντέλο (στην προηγούμενη γενιά π.χ. δεν είχε γίνει κάτι τέτοιο), αλλά πιθανώς και μια προσπάθεια να γίνουν κάποιες μικρές επεμβάσεις, σε σημεία τα οποία στη σεντάν εκδοχή ίσως δεν βρήκαν αμέσως τη μεγάλη απήχηση. Βλέπουμε, λοιπόν, ένα ζεύγος εντελώς νέων φωτιστικών σωμάτων στο πίσω μέρος, αλλά και αισθητά διαφοροποιημένα και πιο επιθετικά φωτιστικά στο εμπρός μέρος. Ένα ακόμη στοιχείο που τραβάει την προσοχή, είναι ο αρκετά προτεταμένος τρίτος όγκος του οχήματος, κάτι που επίσης αποτελεί νεωτερισμό, σε σχέση -αυτή τη φορά- με την προηγούμενης γενιάς δίθυρη Σειρά 3. Το αποτέλεσμα είναι αρκετά επιβλητικό και σίγουρα έχει ένα ύφος σοβαρό, που αποπνέει μια αίσθηση πολυτέλειας. Στο εσωτερικό, το επίπεδο των χώρων είναι καλό για την κλάση, ενώ η συνολική αξιολόγηση παίρνει πολλούς πόντους από το χώρο αποσκευών των 440 λίτρων (μόλις 20 λιγότερα από την τωρινή σεντάν και 30 περισσότερα από το Coupe της Ε46). Κατά τα λοιπά, συναντούμε και εδώ την κορυφαία ποιότητα BMW, καθώς και τη διακριτική της πολυτέλεια. Στο δρόμο, το όχημα κινείται με πρώτο σκοπό να ικανοποιήσει οδηγικά το χειριστή του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι χάνει το "παιχνίδι" της άνεσης. Απλώς, το τιμόνι είναι ιδιαιτέρως βαρύ και η ανάρτηση ίσως "ακουστεί" σε κάποιες λακκούβες. Από την άλλη πλευρά, είναι απολαυστική η σταθερότητα στην εθνική οδό, ενώ σε δρόμο με στροφές και με το DTC στη θέση "OFF", οι ενδιαφερόμενοι έχουν την ευκαιρία να εξασκηθούν στην υπερστροφή, με ένα τεχνικά άρτιο για… τέτοιες δουλειές σύνολο. Κορυφαία είναι η απόδοση των φρένων και -για πολλοστή φορά- η κατανομή του βάρους στους δύο άξονες. Απολαύστε υπεύθυνα…
Αυτό το μοτέρ…
… με τους έξι κυλίνδρους σε σειρά, τα 2,5 λίτρα χωρητικότητας, την τεχνολογία Valvetronic και την ισχύ των 218 ίππων, πραγματικά ενθουσιάζει τον οδηγό, καθώς καλύπτει όλες του τις ανάγκες: πολύ καλή ελαστικότητα, που βοηθά στην εντός πόλεως κίνηση, δυνατό τράβηγμα και "ελεύθερη" λειτουργία έως τις υψηλές σ.α.λ., αλλά και καλά απλωμένη δύναμη και πολύ ικανοποιητική επιτάχυνση, ακόμη και με τις δύο τελευταίες σχέσεις του κιβωτίου. Ευχάριστος είναι και ο ήχος του κινητήρα, όσο του επιτρέπεται να διεισδύει στην καμπίνα.