Ελαστικός, πολιτισμένος και με αρκετά καλές επιδόσεις έρχεται και ο μικρότερος 1.400άρης diesel του Polo.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ελαστικός, πολιτισμένος και με αρκετά καλές επιδόσεις έρχεται και ο μικρότερος 1.400άρης diesel του Polo.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Πάει και δεν καίει

38.385 Επισκέψεις στο άρθρο (11/12/2014)

Ο νέος 3κύλινδρος 1.400άρης diesel στην πιο «ήπια» από πλευράς ισχύος επιλογή του, χαρακτηρίζεται και πάλι από την πολιτισμένη του λειτουργία και κυρίως, την απουσία κραδασμών και τον περιορισμό του θορύβου του. Παράλληλα, εμφανίζεται αρκούντως ελαστικός, τραβάει καλά από σχετικά χαμηλά (λίγο πιο πάνω από τις 1.000 σ.α.λ.) και προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις. Ένα μεγάλο αρνητικό του κινητήρα ωστόσο είναι το γεγονός ότι στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του σβήνει (από τις 1.150 σ.α.λ. και κάτω), κάτι το οποίο δεν έχουμε ξανασυναντήσει σε diesel μοντέλο. Μάλιστα, το πρόβλημα αυτό είναι αρκετά έντονο και σοβαρό για την ασφάλεια οδηγού και επιβαινόντων, ιδίως σε περιπτώσεις κίνησης εντός πόλεως.


Διαβάστε εδώ το σχετικό Non Paper

Σε σχέση μάλιστα με την έκδοση των 90 ίππων, στο πεδίο των μετρήσεών μας οι ρεπρίζ ήταν σχεδόν ίδιες (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 9,4 δλ. και οι δύο εκδόσεις – 80-120 χλμ./ώρα με 5η μόλις 0,3 δλ. διαφορά υπέρ του 90), ενώ στο 0-100 χλμ./ώρα υπάρχει μια φυσιολογική διαφορά 1,1 δλ. (12,8 δλ. το 75, 11,7 το 90 PS). Στο κομμάτι της κατανάλωσης, παρότι η έκδοση αυτή δεν διαθέτει σύστημα Start/Stop, το μοτέρ αυτό αποδεικνύεται αρκετά οικονομικό, με τις μετρήσεις μας στην εθνική να αποκαλύπτουν ένα πολύ καλό νούμερο 5,0 λτ./100 χλμ. στα 133 χλμ./ώρα. Προσόν του αποτελεί και το γεγονός ότι απαλλάσσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας, λόγω των 94 γρ./χλμ. που εκπέμπει.

To 5άρι κιβώτιο έχει πολύ καλή αίσθηση και η κλιμάκωσή του είναι σωστή, ώστε να μην «πνίξει» τις επιδόσεις.

To 5άρι κιβώτιο έχει πολύ καλή αίσθηση και η κλιμάκωσή του είναι σωστή, ώστε να μην «πνίξει» τις επιδόσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
OPEL