mono-sto-autotriti

Σε ό,τι αφορά στους diesel, το Polo έλαβε έναν καινούργιο 3κύλινδρο κινητήρα 1,4 λτ. σε εκδόσεις με 75 και 90 ίππους.

Το εσωτερικό του Polo είναι λιτό αισθητικά και με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, παρότι η εξοπλιστική έκδοση του μοντέλου της δοκιμής, δεν έχει μαλακά πλαστικά.

To 5άρι κιβώτιο έχει πολύ καλή αίσθηση και η κλιμάκωσή του είναι σωστή, ώστε να μην «πνίξει» τις επιδόσεις.

Στον δρόμο, το αρχικό diesel Polo συμπεριφέρεται υποδειγματικά, συνδυάζοντας με μεγάλη επιτυχία την ασφάλεια με την άνεση.

Δοκιμή: Ανανεωμένο VW Polo 1,4 TDI 75 PS

36.409 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/12/2014

Το VW Polo με τον αρχικό diesel κινητήρα τονίζει την απλότητά του, τόσο σε ό,τι έχει να κάνει με τον εξοπλισμό και τις επιδόσεις του, όσο και με την πολύ καλή οικονομία κίνησης που προσφέρει. Χωρίς περαιτέρω καλούδια, είναι και το φθηνότερο πετρελαιοκίνητο της γκάμας.

 
Στα γρήγορα:
• 1,4 diesel με 75 ίππους
• Μέση κατανάλωση 3,6 λτ./100 χλμ.
• Εκπομπές CO2 94 γρ./χλμ.
• Από 13.750 ευρώ (13.329 ευρώ το 3θυρο)

Στο ανανεωμένο Polo, που λανσαρίστηκε στη χώρα μας την περασμένη άνοιξη, εκτός των αισθητικών αλλαγών σε αμάξωμα και εσωτερικό (ειδικά αυτές του αμαξώματος το φέρνουν πιο κοντά από ποτέ στο Golf), η μεγάλη είδηση ήταν η πλήρως ανανεωμένη γκάμα των μηχανικών του συνόλων. Ειδικά σε ό,τι αφορά στους diesel, το Polo έλαβε έναν καινούργιο 3κύλινδρο κινητήρα 1,4 λτ. σε εκδόσεις με 75 και 90 ίππους. Η πρώτη εξ αυτών είναι αυτή που εφοδιάζει και το φθηνότερο diesel Polo της αγοράς, αντικαθιστώντας τον προηγούμενο 1.200άρη TDI των 75 ίππων. Ωστόσο, ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει την ιδιαιτερότητα να σβήνει στις χαμηλές στροφές, κάτι που κατά τη γνώμη μας είναι επικίνδυνο. Στο κομμάτι της τιμής, το κόστος ξεκινά από τα 13.329 ευρώ για το 3θυρο και 13.750 ευρώ για το 5θυρο, ποσά που κρίνονται λογικά για την κατηγορία.