Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. απόδοσης 100 ίππων δείχνει τη δύναμή
του κυρίως μετά τις 3.000 σ.α.λ.

Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. απόδοσης 100 ίππων δείχνει τη δύναμή του κυρίως μετά τις 3.000 σ.α.λ.

Κινητήρας: Σχετικά ικανοποιητικός σε απόδοση

46.358 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2011)

Το νέο 1.400άρι μοτέρ ισχύος 100 ίππων, διαθέτει διπλούς εκκεντροφόρους επικεφαλής, μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και αυξημένη συμπίεση (10.5:1) για μείωση της κατανάλωσης και των εκπεμπόμενων ρύπων. Κατά την οδήγηση, η ελαστικότητα και το τράβηγμα που εμφανίζει στις χαμηλές στροφές κρίνονται απλά ικανοποιητικές και ανεβάζει ρυθμούς, κυρίως από τις μεσαίες στροφές και άνω (τα 130 Nm ροπής αποδίδονται στις 4.000 σ.α.λ.). Ωστόσο, η ισχύς του «πέφτει» στις υψηλές στροφές, όπου ο θόρυβος που παράγει ο κινητήρας γίνεται αισθητός στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Βελτιωμένος σε αίσθηση είναι ο επιλογέας των ταχυτήτων, όμως οι μακριές σχέσεις μετάδοσης δεν ευνοούν τις ρεπρίζ που είναι μέτριες συγκριτικά με άλλων μικρών με ατμοσφαιρικά μοτέρ 1,4 λτ.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του πετρελαιοκίνητου Chevrolet Aveo 1.3D 4d


Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κυβισμός (κ.εκ.)
1.398
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/16
Ταχύτητες
5
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
100/6.000*
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
130/4.000*
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
12,6
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)
14,1
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)
23,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*
177
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*
5,9
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*
139
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
139
Βάρος (κιλά)
1.156
*Εργοστασιακή μέτρηση

Hyundai
OPEL